Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 72 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Газова уредба на мотор К-серия
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 16, 2008 1:31 pm 

Регистриран на: Чет Юли 17, 2008 12:04 pm
Мнения: 22
Местоположение: Враца
Кола:

Offline
Имам Rover 400, 1996 г., двигател 1.6 , 16V. Сложих газов инжекцион - АГ. Дали е добър?
Проблема сега е, че като спра на сфетофар колата трепери много, като че ли двигатела неможе да се успокои. Някой път ми гасне, когато каракът ми е на съединитла без да го пускам. Преди това тея проблеми ги нямаше. Някакъв съвет???
Благодаря предварително!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 16, 2008 4:34 pm 

Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 11:45 am
Мнения: 189
Кола:

Offline
Ами върни се в сервиза и им кажи да я оправят. Може би не са я настроили добре.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за газова уредба?
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 16, 2008 5:01 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 11, 2007 6:36 pm
Мнения: 339
Местоположение: Бургас
Кола:

Offline
thebadguy написа:
Имам Rover 400, 1996 г., двигател 1.6 , 16V. Сложих газов инжекцион - АГ. Дали е добър?
Проблема сега е, че като спра на сфетофар колата трепери много, като че ли двигатела неможе да се успокои. Някой път ми гасне, когато каракът ми е на съединитла без да го пускам. Преди това тея проблеми ги нямаше. Някакъв съвет???
Благодаря предварително!!!

Всяка газова уредба има период на сработване на компонентите и е задължително да се пренастрои при положение, че дава отклонение от първоначалната работа.

_________________
This tricycle from 1884 is the first vehicle sold with the Rover-name.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 16, 2008 9:00 pm 

Регистриран на: Чет Юли 17, 2008 12:04 pm
Мнения: 22
Местоположение: Враца
Кола:

Offline
Мерси!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 03, 2008 4:50 pm 

Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 3:28 pm
Мнения: 93
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Обикновенно 1000км. след поставянето на уредбата, се ходи в сервиза за да я донастроят.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 03, 2008 7:55 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 22, 2008 6:17 pm
Мнения: 35
Местоположение: Варна
Кола:

Offline
аз го имам същия проблем,
това се получава понеже не са ти сложили блок ,който да управлява ландасондата ( да я залъгжа ) и центровката на газ е малко по разли4на . Този блок струва около 100 - 130 лв.
Но понеже сме в България всичко се спестява и икономисва .


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Окт 04, 2008 11:58 am 
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 12, 2008 11:46 pm
Мнения: 56
Кола:

Offline
Аз имам един въпрос относно газовата уредба при Ровър. Интересува ме, колко ще ми струва поставянето на един 414/16 и какви са ви разходите на газ приблизително.

_________________
http://piximus.net - най-интересните ФотоПодборки !!!

http://www.nani-nani.com - спално бельо и спални комплекти

https://www.giftcards.eu - Gift Cards, Virtual GIft Cards (MasterCard)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Окт 05, 2008 1:58 pm 

Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 3:28 pm
Мнения: 93
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Газовия инжекционн излиза около 1200-1300лв. за нашите коли, зависи от ценовата листа на фирмата, в която ще отидеш и марката на уредбата, която ще си избереш.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Окт 23, 2008 4:55 pm 

Регистриран на: Пет Май 30, 2008 5:23 pm
Мнения: 17
Кола:

Offline
Аз от скоро карам роувър ,моят е 416, поговорих с доста хора които уш разбират от газ и ме посъветваха да не си слагам гас , заради колекторите, смятам че имат право, защото все пак газта изгария при по-висока температура.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Окт 23, 2008 8:47 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:54 pm
Мнения: 337
Местоположение: Русе
Кола:

Offline
Аз съм с нормална газова. От седмица карам пак на бензин защото падна под 2 лева и се бях зарекъл, но това е друга тема....
За 6 месеца не съм имал никакви проблеми на газ, изключае началото докато се настрои. Дори не е слагана в сервиз. Сложи ми я приятел и съм си много доволен. Единственото неприятно е че ми се попрецака катализатора и сега понадрънква когато е студено на около 1400 оборота, но се свиква. Освен да сменя свещите (което е задължително) нищо друго! Когато бензина пак мине повече от 2 и 40 (което неминуемо ще се случи отново) пак ще си мина на газ.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 27, 2009 10:17 am 

Регистриран на: Сря Авг 13, 2008 8:32 pm
Мнения: 111
Местоположение: София
Кола:

Offline
Гено написа:
аз го имам същия проблем,
това се получава понеже не са ти сложили блок ,който да управлява ландасондата ( да я залъгжа ) и центровката на газ е малко по разли4на . Този блок струва около 100 - 130 лв.
Но понеже сме в България всичко се спестява и икономисва .


Здравейте и от мен и аз съм със същия проблем, след като загрее колата на градско почва да прекъсва и дори гасне, двигателя ми е същия като вашите а газовия инжекцион е АГ Зенит, Гено да малко повече инфо за този блок?
Освен това като бачка на обороти и като дам рязко газ първия момента заглъхва и след това чак се изфорсирва :?:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 27, 2009 10:45 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 13, 2008 12:51 pm
Мнения: 233
Местоположение: София
Кола:

Offline
Magnat написа:
Аз от скоро карам роувър ,моят е 416, поговорих с доста хора които уш разбират от газ и ме посъветваха да не си слагам гас , заради колекторите, смятам че имат право, защото все пак газта изгария при по-висока температура.


Значи ако сложиш нормална газова уредба може да се получи така наречената "детонация" в смукателните колектори и понеже са от пластмаса директно се пръскат.Превантивната мярка да не се случи това е да ти сложат така наречените "кихалки" на колектора и клапа на въздушния филтър и пак не е гаранция.
При газовия инжекцион нещата са по съвсем друг начин.Имаш компютърен модул, който ръководи цялата система, газова рейка, дюзи за всяка горивна камера.При ГИ динамиката и разхода на газ е почти 1:1, и варианта с детонациите липсва.Преди 1 година брат ми си сложи ГИ на неговия 200 на Бардолини и вече 30 000 км никакъв проблем - сипва и кара!От един месец и аз си сложих на моята 200-ца и вече 1000 км нямам забележки.След още няколко дни ще ходя за доцентровка на системата че ми харчи малко в повече а и е леко спъната но както каза колегата след около 1000 км се ходи за донастройка!Ако ги имаш парите слагай и не се замисляй - уредбата се избива за ~10 000 км. В случая на брат ми за 6 месеца!

Поздрави!!!

_________________
Ровер мафиа ис да бест!
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 27, 2009 6:13 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 10, 2009 5:45 pm
Мнения: 706
Местоположение: ДУПНИЦА
Кола: 416 auto.. Civic aut

Offline
колеги с руски газов инжекцион ще имате проблеми след 1 година с такъв го смених с полски и вече 10 месеца нямам проблеми................


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 27, 2009 10:44 pm 
pepino_23 написа:
Magnat написа:
Аз от скоро карам роувър ,моят е 416, поговорих с доста хора които уш разбират от газ и ме посъветваха да не си слагам гас , заради колекторите, смятам че имат право, защото все пак газта изгария при по-висока температура.


Значи ако сложиш нормална газова уредба може да се получи така наречената "детонация" в смукателните колектори и понеже са от пластмаса директно се пръскат.Превантивната мярка да не се случи това е да ти сложат така наречените "кихалки" на колектора и клапа на въздушния филтър и пак не е гаранция.
При газовия инжекцион нещата са по съвсем друг начин.Имаш компютърен модул, който ръководи цялата система, газова рейка, дюзи за всяка горивна камера.При ГИ динамиката и разхода на газ е почти 1:1, и варианта с детонациите липсва.Преди 1 година брат ми си сложи ГИ на неговия 200 на Бардолини и вече 30 000 км никакъв проблем - сипва и кара!От един месец и аз си сложих на моята 200-ца и вече 1000 км нямам забележки.След още няколко дни ще ходя за доцентровка на системата че ми харчи малко в повече а и е леко спъната но както каза колегата след около 1000 км се ходи за донастройка!Ако ги имаш парите слагай и не се замисляй - уредбата се избива за ~10 000 км. В случая на брат ми за 6 месеца!

Поздрави!!!
а ти виждал ли си такъв колектор пръснат?аз карам от година с обикновена газова и ми е гърмяло около 10-на пъти в началото докато я регулирам.единственото което се пръсна беше капака на филтъра в единия ъгъл.после си сложих 2 клапи и няма никакъв дерт.


  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Фев 28, 2009 10:25 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 13, 2008 12:51 pm
Мнения: 233
Местоположение: София
Кола:

Offline
Guest написа:
pepino_23 написа:
Magnat написа:
Аз от скоро карам роувър ,моят е 416, поговорих с доста хора които уш разбират от газ и ме посъветваха да не си слагам гас , заради колекторите, смятам че имат право, защото все пак газта изгария при по-висока температура.


Значи ако сложиш нормална газова уредба може да се получи така наречената "детонация" в смукателните колектори и понеже са от пластмаса директно се пръскат.Превантивната мярка да не се случи това е да ти сложат така наречените "кихалки" на колектора и клапа на въздушния филтър и пак не е гаранция.
При газовия инжекцион нещата са по съвсем друг начин.Имаш компютърен модул, който ръководи цялата система, газова рейка, дюзи за всяка горивна камера.При ГИ динамиката и разхода на газ е почти 1:1, и варианта с детонациите липсва.Преди 1 година брат ми си сложи ГИ на неговия 200 на Бардолини и вече 30 000 км никакъв проблем - сипва и кара!От един месец и аз си сложих на моята 200-ца и вече 1000 км нямам забележки.След още няколко дни ще ходя за доцентровка на системата че ми харчи малко в повече а и е леко спъната но както каза колегата след около 1000 км се ходи за донастройка!Ако ги имаш парите слагай и не се замисляй - уредбата се избива за ~10 000 км. В случая на брат ми за 6 месеца!

Поздрави!!!
а ти виждал ли си такъв колектор пръснат?аз карам от година с обикновена газова и ми е гърмяло около 10-на пъти в началото докато я регулирам.единственото което се пръсна беше капака на филтъра в единия ъгъл.после си сложих 2 клапи и няма никакъв дерт.


Да, в три сервиза ми показаха колекция от пластмасови смукателни колектори.Единия даже имаше и кихалки, които бяха изфръкнали при едно "кихване" на двигателя и колектора пак се беше нацепил, а кутии от филтри колкото искаш!Даже един колега ми писа на лично че иска да му пратя капака за филтъра от Р414 защото точно от газовата му е станал на дупе!Майсторите казаха че може изобщо да не "гръмне" а и че си понася малки детонации, но стане ли почват главоболията.Единия смукател даже беше от мерцедес и имаше много интересна форма от детонацията.До колкото разбрах от тези детонации се прецаквало и още нещо ама какво беше не помня (май беше дроселовата клапа ама да не пиша глупости)
Явно при теб изпълнението е по-качествено и си попаднал на кадърни майстори, но на мене не ми се рискуваше!
Поздрави!

_________________
Ровер мафиа ис да бест!
Изображение


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 72 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron