Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Ровър 75 CDTi dizel
МнениеПубликувано на: Пон Яну 20, 2020 12:41 pm 

Регистриран на: Пон Апр 18, 2011 5:14 pm
Мнения: 44
Кола:

Offline
Здравейте
Харесъл съм един Роувър 75 CDti - дизел, колата е на доста километри 275к, и нещо в описанието ми се видя странно, ако някой може да помогне ще съм благодарен. Двигателя е БМВ 96 киловата 131 коня, с верига. Та в описанието на колата е написано следното на френски:
- TRES ECONOMIQUE Diesel (moteur BMW) 96 KW / 130 CV DIN .
. moteur à chaine de distribution ; pas de courroie de dist à changer
Ако беше английски щях да се оправя но във френския съм гола вода за жалост. Та като дам да го преведа през Гугъл преводач ми излиза следното:
- МНОГО ИКОНОМИЧЕСКИ Дизел (двигател на BMW) 96 KW / 130 CV DIN.
, мотор на веригата за синхронизация; няма колан, който да се промени
Сега тук малко се притесних защото вариантите са два или притягане на веригата, или смяна на веригата. А за самата смяна имам приятели които карат БМВ- та и ме уплашиха че ако се наложи смяна предвид километрите на колата 275к. - ще ми излезе над 1000 лв, което за мен си е сериозен разход. Ще съм благодарен някой ако може да ми помогне със мнение по върпоса. Благодаря предварително.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ровър 75 CDTi dizel
МнениеПубликувано на: Вто Яну 21, 2020 3:08 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1569
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
Колега, преводача на Гугъл превежда дословно и за това става недоразуменията. Продавача когато е писал обявата е имал предвид, че двигателя е с верига, не е с ангренажен ремък и на практика е не обслужваем. Никъде в сервизните документи на Ровър няма посечен сервизен интервал за смяна на веригата. Колкото до подробностите за агрегата: мотора на 75-цата е М47 на БМВ, но със система за впръскване common rail на Bosch от където мотора носи инициали M47R или 204D4. Двигателя е доказал своята ефективност и надеждност при много от малките модели на БМВ, като и при Ровър и Ленд Ровър Фрилендър. Ако е на 240х. истински километра и е обслужван качествено има най-малко още толкова ресурс без намеси. Колкото до точните цифри в Ровър 75 до 2003 агрегата има 116 к.с и обозначение CDT, след средата на 2003 агрегата има нов софтуер и с него става 131 к.с и обозначение CDTi. Икономичността на мотора също не е прехвалена, в извън градски условия без резки амплитуди в ускорението и скорост между 90-100 км/ч с качествено гориво разхода може да е 4,3-4,5 на 100. На магистрала има разход от 5,3 до 6 на 100.
Успех.

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка+дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник и от дистанционото


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ровър 75 CDTi dizel
МнениеПубликувано на: Пон Яну 27, 2020 1:06 pm 

Регистриран на: Пон Апр 18, 2011 5:14 pm
Мнения: 44
Кола:

Offline
Благодаря колега :D


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron