Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Закупуване на Ровър 75 CDTi от Холандия
МнениеПубликувано на: Сря Авг 21, 2019 10:57 am 

Регистриран на: Пон Апр 18, 2011 5:14 pm
Мнения: 40
Кола:

Offline
Здравейте Колеги
Към момента се подвизавам със Ровър 400, бензин 103 коня, но мисля че е време да мина на нещо по-добро или поне така си мисля. Харесал съм си тази кола:
https://www.reezocar.com/voiture-occasi ... 73268.html
Като искам да доуточня че съм от т.нар. неделни шофьори, пореверявам има ли масло, антифриз, спирачно масли и хидравлично масло - гориво сядам и си карам. Не разбирам нищо от двигатели. Говорил съм със фирма за докарване на коли - офертата им е 600 евро. Та ако може малко помощ, какво трябва да гледам на тази кола, има ли нещо което във снимките да ви се стори подозрително и така. Така като гледам аз от пръв поглед колата е със фейслифта на 100 годишнината но във обявата не пише да е такава, така че възможно е и да фейслифтвана в последстваие.
1. Някой има ли представа какви документи трябва да искам колата да има като я купувам от Холандия за да мога да я регистрирам тук в КАТ.
2. Трябва ми някой добър сервиз в Сф за Ровър 75 за да прегледат след като я регистрирам, и ако има някакви проблеми да се отстранят съответно.
Благодаря ви предварително за съветите.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Закупуване на Ровър 75 CDTi от Холандия
МнениеПубликувано на: Чет Авг 22, 2019 12:20 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6467
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Както се казва, за тия пари е60 ...


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Закупуване на Ровър 75 CDTi от Холандия
МнениеПубликувано на: Сря Авг 28, 2019 8:31 am 

Регистриран на: Пон Апр 18, 2011 5:14 pm
Мнения: 40
Кола:

Offline
Да така е - за тия пари може да се вземе и Е60-ца горе долу на същите километри. В интерес на истината не съм голям фен на БМВ, но ми се стурва че частите за БМВ-то ще са по-скъпи от тия за Ровъра??? Затова и искам да знам какво да гледам по Ровъра ако реша да го купувам за да се опитам на му сваля цената на тоя холандец.
т.е. да му намеря някакви кусури - ето например никъде не пише дали има ДПФ филтър колата и в каква изправност е, защото доколкото съм запознат смяната му е доста скъпа.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Закупуване на Ровър 75 CDTi от Холандия
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 02, 2019 10:49 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1554
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
Колата изглежда доста добре гледана. Правени са подобрения по нея. На снимките е видно, че е с премиум предната решетка на 75-V8, което не е фабрично. С оригинални 18" джанти и няма забележки по боята и никелираните части, пружините явно са сменяни и има висока стойка отпред и отзад, заводски лупи на фаровете (най-вероятно ксенон, но може и да е халоген с лупа) което също е ОК. Има инсталиран теглич също е допълнителна екстра, заден парктроник. В интериора: стелките са оригиналните, оригиналните пластмасови имитации на дървените орнаменти на таблото след 2003 г. са сменени с тези от истинския фурнир влагани в колите преди 2002, топката на скоростите и волана са допълнително купувани и влагани, handsfree-то за телефона е инсталирано допълнително и си е екстра. Кожата на салона е запазена, има автопилот и тракшън контрол, както и борд-компютър за водача в високото изпълнение. Има отваряне на багажника от дистанционното, както и механична задна щора (жалко, че не е автоматична, но може да се инсталира автоматична). Минус за салона е, че седалките нямат подгрев и не са електрически. Също не знам дали има печка за допълнителен подгрев на купето което си е една необходима екстра за нашите географски ширини за дизеловите мотори, но и тя може да се инсталира лесно взета втора ръка, защото предполагам, че колата има подготовка за нея. Колкото до мотора можеш да прочетеш много от този форум или като цяло в нета за агрегата М47 на БМВ но приспособен за commonrail горивна система. Но според мен това е железен агрегат. Аз моя го обслужвам вече 12 години и съм сменил само демпферната шайба. Този агрегат не е снабден с ДПФ филтър затова няма проблемите свързани с него. Окачването на колата като цяло страда от нашите лоши пътища, защото е проектирана за меко и плавно возене типично за Ровър и смяната на предни биалетки става консуматив, но пък с цена от 20 лв. и бърз монтаж и демонтаж не е проблем. Според мен тази колата е гледана и си заслужава. Цената е като на изтормозено БМВ защото не е масовка. От снимките не мога да пи предложа доводи за търсене на по-ниска цена.
Успех.

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка + дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Почистен EGR клапан
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: