Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Загряване на колата
МнениеПубликувано на: Сря Юли 12, 2017 9:04 pm 

Регистриран на: Пет Яну 13, 2017 6:21 pm
Мнения: 13
Кола: Rover 214 Si

Offline
Здравейте, имам роувър 214. Миналата седмица карайки към вкъщи забелязах, че започна да ми се покачва температурата на охладителната течност. Спрях колата и изчаках известно време. Включи се и вентилаторът, който спомогна за охлаждането.
На сутринта проверих казанчето и видях че е напълно празно. Купих антифриз и дестилирана вода и го заредих както си трябва. След 2-3 дни отново започна да загрява. Отново беше празно. Долях вода и отидох на сервиз. Казаха ми, че нямам никакви течове, колата е суха, което е по-притеснително. Явно става дума за гарнитура на глава. Което щяло да ми излезе около 500-600 лв.
Какво да правя, заслужава ли си подобна инвестиция на кола, купена за 1700 лв преди няколко месеца? Дайте някакъв съвет.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване на колата
МнениеПубликувано на: Чет Юли 13, 2017 7:21 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1150
Кола: 620ti

Offline
90 е гарнитурата 30 е шлайфа и максимум 120 за работа кви са Тея космически цени и след тва датчик да я пуска по рано и забравяш

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване на колата
МнениеПубликувано на: Пет Юли 14, 2017 11:03 pm 

Регистриран на: Пет Яну 13, 2017 6:21 pm
Мнения: 13
Кола: Rover 214 Si

Offline
Именно. Струва ми се надута цената на услугата. Мисля да се допитам до друг сервиз.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване на колата
МнениеПубликувано на: Съб Юли 15, 2017 4:42 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 17, 2013 6:25 pm
Мнения: 328
Местоположение: София
Кола: Roover75 v6 150к.с.

Offline
Ivanhoe написа:
Именно. Струва ми се надута цената на услугата. Мисля да се допитам до друг сервиз.

В Горно Сахране,при Милен.Ще даде компетентно мнение,работи качествено,и познава парите!
Личен опит... :resp:


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване на колата
МнениеПубликувано на: Чет Авг 02, 2018 9:14 am 

Регистриран на: Сря Яну 21, 2015 3:35 pm
Мнения: 26
Кола: Rover 200/ 1998

Offline
Привет!
Как се слага тоя датчик за по-ранно включване!
Поздрави!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване на колата
МнениеПубликувано на: Пет Юли 26, 2019 9:21 pm 

Регистриран на: Пет Яну 13, 2017 6:21 pm
Мнения: 13
Кола: Rover 214 Si

Offline
Преди 2 години направих въпросния ремонт. На няколко места питах. Нямаше цена под 500 лв. Оръсих се.

Колата ми сега има същия проблем. Няма теч, но гори антифриз. Карам я като за последно, няма да давам повече пари за нея. Наливам вода през 2 дни и така, градуси не качваше. Няколко месеца така. Одеве ми качи градуси на червен светофар. Издебнах да няма движение и се изнесох, за да я изключа на удобно място. На 110 градуса някъде беше. Паркирах и изключих двигателя. Вентилатора работеше разбира се и след няколко секунди се чу гърмеж. Спука ми се маркуча. Трябва ли да го сменя на място? На 1 км съм от вкъщи, ще може ли да я подкарам дотам или да не я паля изобщо?

Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване на колата
МнениеПубликувано на: Нед Юли 28, 2019 1:50 pm 

Регистриран на: Пет Яну 13, 2017 6:21 pm
Мнения: 13
Кола: Rover 214 Si

Offline
Смених маркуча. Някакво обезвъздушаване трябва ли да се прави?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване на колата
МнениеПубликувано на: Вто Юли 30, 2019 11:00 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1150
Кола: 620ti

Offline
под дистрибуторната капачка на трабата има един болт които се отвива

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: