Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юли 30, 2012 4:39 pm 

Регистриран на: Вто Фев 03, 2009 7:07 pm
Мнения: 168
Местоположение: burgas
Кола:

Offline
Кабели свещи палец дистрибуторна капачка прегледай ги!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юли 30, 2012 4:56 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 6:31 pm
Мнения: 255
Кола: 400 1.6 16V 16K4F

Offline
всичко е сменено преди 2 -3 седмици

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юли 30, 2012 4:58 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 6:31 pm
Мнения: 255
Кола: 400 1.6 16V 16K4F

Offline
проблема е или в стъпковото моторче или в ламбда сондата или в компа някъде, Но не мисля че е моторчето защото на празен ход си е ОК въпреки че след почистването му работеше колата 1 седмица

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Авг 01, 2012 10:29 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 15, 2010 4:12 pm
Мнения: 732
Местоположение: Willand UK / Момин Проход Сф-О
Кола: у лЕво

Offline
Виж сега,
не видях да си я водил на майстор, ама Ровър майстор, без кавички, и с компютър за диагностика :?

Ще ти кажа, какво изпатих с 2 от моите коли. Не са Ровър, и проблемът не е точно твоя, но са показателни, за това, колко малка може да е причината за ГОЛЕМИЯ проблем :D

Honda CR-V - със започване на студа и дъждовния период отказа да пали сутрин. Какво ли не правих, докато не отказа да пали изобщо. Тогава - отваряне на делкото ( бобината и още няколко датчика са в него) замерване на всичко иии - изгоряла бобина и комутатор.
Купуване на цяло ново делко (не питай защо цяло, а не само бобина и комутатор). Викам си абе я да го отворя тва новото, и хооппаааляяааа - на моето старото му липсва пружинката, която дава контакт между бобината и капачката. Просто предишният "майстор" е забравил да я сложи, а аз не знаех, че там трябва да има пружинка! Нали се сещаш, как ще запали при тая влага, и едни поне 5 мм разстояние между контактите :?

Другата - Алмера '04-а - на загрял двг оборотите не падат под 1300, не играят, не прекъсва, върви си перфектно, но си стоят на 1300.
Обичайните заподозрени - дебитомер (MAF) чисто нов, дросел мръсен колкото искаш, тук "стъпково" там "стъпково" няма такова :? Има един електронен блок за управление, закачен на дросела.
Закачваме компютъра - грешки няма!
Викам второ мнение, майстор, дето е по- в час с компютрите и квооо :?
някой, някога е сменил MAF-а с чисто нов, но не е уведомил за това компютъра на колата (ECU).
Еее - "казахме" на ECU-то да се земе у ръце и работата заспа на 700 оборота :yaho:

Та тетака! Заведи я на ДОКТОР ;)

_________________
Настоящи:
Honda CR-V 2, i-vtec, К20А4, auto
Honda Jazz 1, DSi, L13А1
----------------------------
Във Вечните Rover полета:
416i, 16К4F, saloon
420SDi, 20Т2N, saloon
416SLi, D16Y3, auto, fastback


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Авг 01, 2012 10:49 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
А аз да питам за марката на капачката и палеца ,да не е на една трибуквена италянска фирма? :wow:

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Авг 01, 2012 5:09 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 8:29 pm
Мнения: 647
Местоположение: Пловдив
Кола: Ровър 400 D16B2

Offline
jorko82 написа:
А аз да питам за марката на капачката и палеца ,да не е на една трибуквена италянска фирма? :wow:

Аз лично те разбирам какво имаш в предвид колега но и Беру вече се правят в Италия за съжаление.

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Авг 01, 2012 8:09 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 6:31 pm
Мнения: 255
Кола: 400 1.6 16V 16K4F

Offline
Не не е от трибуквените интересното е че вчера като ме нервира колата качих се на Е-79 150 на бензин минах си на газ и сега си е ОК, но до кога ??? трябва да питам някоя гледачка.

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Авг 07, 2012 8:20 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 6:31 pm
Мнения: 255
Кола: 400 1.6 16V 16K4F

Offline
Един майстор ми обяснява че от това долу от снимките ми прави проблеми колата а това е някакво си нещо с вакум за бензина и ходи бензин и я дави и се тресе ЯКО ???
Изображение
Изображение[/img]

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Авг 07, 2012 8:46 pm 

Регистриран на: Вто Фев 03, 2009 7:07 pm
Мнения: 168
Местоположение: burgas
Кола:

Offline
Смени ли го това нещо и оправи ли се ?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Авг 07, 2012 9:50 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
Това нещо се нарича регулатор на налягане на горивото! ;)

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Авг 07, 2012 10:19 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 6:31 pm
Мнения: 255
Кола: 400 1.6 16V 16K4F

Offline
Не съм го свалил смених го продухах го нещо поизтече малко бензин ама тя в момента си работи Колицата на моменти е.

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Авг 08, 2012 8:03 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1149
Кола: 620ti

Offline
еми тогава е от някоя букса,явно се размества и за това така прави в движение,вземи ги напръскаи всички с контактен спрей,а отгоре със силиконов да не влиза влага :)

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Авг 12, 2012 8:54 pm 

Регистриран на: Вто Фев 03, 2009 7:07 pm
Мнения: 168
Местоположение: burgas
Кола:

Offline
Реши ли проблема колега?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Авг 12, 2012 9:32 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 09, 2010 6:31 pm
Мнения: 255
Кола: 400 1.6 16V 16K4F

Offline
все още не за момента работи след почистването на това там от снимките и нискам да я човъркам

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Придърпване но не от тоците
МнениеПубликувано на: Нед Юни 02, 2019 10:28 pm 

Регистриран на: Чет Апр 25, 2019 4:12 pm
Мнения: 5
Кола: Rover 414si

Offline
Здравейте! От година имам колата, зимата започна да пали трудно. От 2-3-ти опит, че и повече. Като запали гасне веднага след това пали по-лесно. Но оборотите не се задържат играят и е готова да угасне, така докато позагрее. После в движение рязко придърпва, все едно се блъскам, така забива муцуна. Дори гасне в движение, както е на скорост и си подавам газ, след малко пали и така, но не всеки път го прави това. Сменил съм свещи, кабели, палец-капачка, бенз. филтър, помпа, бобина(със новата май се влоши). На диагностика нищо не показва. Помагайте колеги, че полудявам вече. Благодаря ви предварително.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: