Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 113 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 14, 2010 7:00 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
Гледах от форума какво препоръчват хората и видях тая метална.Дано върши работа.
А иначе какво искаш да кажеш за температурата на водата.Демек датчика за перката не е на правилното място ли?На всички роувъри ли е така?Как може да се коригира това ако знаеш?

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 14, 2010 7:04 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
демек че компа си пуска перката при 104' а дали я пуска тогава,ще разбереш ако си сложиш уред отделен,щото тоя на таблото си седи все по средата от 90 до 110 градуса,за тва слагаш отделен датчик да я включва по рано

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 14, 2010 7:12 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
Дам до са четох другата тема за термостатите и се нервирах.Егати колата то трябват кви ли не щуротий.
Та ако може да ми кажете решението на този проблем какво е?Смяна на термостат на по ниска темп. отварящ и смяна на датчик който пуска перката?
Доколкот разбрах тея мотори си работят в прегрят режим постоянно.Интересно ми е че съм навъртял 60 000км почти само градски условия с дотса ръчкане и чак са издуха гарнитура.

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 14, 2010 7:23 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
ми ся на новия мотор имам термостат на 74 градуса и отделен датчик за перката и работи добре

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 15, 2010 10:08 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
Добре мерил ли си на каква температура се включва перката?Да не е да не може да загрее достатъчно.

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 15, 2010 10:17 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
Chefo написа:
totko написа:
След два дена каране мога да кажа че няма проблеми засега.Мотора си работи добре,следя си маслото и антифриза за всеки случай.
Ще напиша какво съм сменил с цени ако някой му потрябва такава информация,като уточнявам цените са ефтини защо ползвам големи отстъпки но горе долу са такива:
Гарнитура MLC Reinc-50лв
Гумички на клапани- забраих цената некаде 30лв
Семеринги на рапр.валове-24лв.
Шлайфане и пароструйк на главата-50лв.
Отделно масло за промивка,ново масло,маслен филтър и смених и другите косумативи че им беше време(ангр.ремък,другите ремъци,ролки,водна помпа)


Колега, надали ще ти хареса това, което ще ти кажа, но ... гарнитурата ти вероятно не е MLS. Да си хаберлия просто.

И аз съм на това мнение.MLS гарнитура за 50 лв ,доста ще е голяма отстъпката дето я ползваш! :?:

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 15, 2010 11:45 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
Цената която е за клиент е 86лв.

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 15, 2010 5:50 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
totko написа:
Добре мерил ли си на каква температура се включва перката?Да не е да не може да загрее достатъчно.


ми температурата не надвишава 95 градуса,щото тогава се пуска перката,ако го няма датчика си ходи на над 110 в града

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Мар 18, 2010 8:14 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
малко снимки от стария мотор,оня ден го разглобих,пак е за смяна на гарнитура :o 8)
само дето не се виждат яките петна от масло и антифриз

Изображение


Изображение

Изображение

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 04, 2010 2:43 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 23, 2008 1:02 pm
Мнения: 27
Кола:

Offline
Здравейте,

Имам един въпрос за след смяна на гарнитура на глава. След като взех колата от сервиз я карах 20 мин. и като отворих капака и се опитах да погледна какво се случва в разширителния съд течността вътре беше под огромно налягане. Та въпроса е възможно ли е винтила на казанчето да е повреден и да не отваря за да излезе налягането?
Също нещо друго ми направи впечатление че колата беше доста загряла, но перката не въртеше. Дали е възможно да е заминал датчика за перката. И ако знаете от каде мога да намеря датчик които да включва перката на по-малко градуси четох за 82 градуса някакъв.


 Профил  
 
 Заглавие: ре
МнениеПубликувано на: Пет Май 21, 2010 2:06 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 02, 2007 7:03 pm
Мнения: 832
Местоположение: София,Freedom Islаnd
Кола: 414si/honda civic 02

Offline
и мен живо ме интересуват отговорите на тези въпроси колега !
колеги някои ще отговори ли в краина сметка откъде можем да се сдобием с датчик за включване на перката на по ниски градуси???на моята колица при престои 20 мин стрелката за температурата се вдига на 5 мил от червената зона и тогава се включва перката която я сваля за 1-2 мин до нормалното състояние по средата.това е след смяна на термостат с обикновен които отваря на 82 градуса.
Поздрави

_________________
Addicted to MG-Rover ...


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 21, 2010 7:32 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
Ами за жалост няма датчик на по ниски градуси.Ето решение на проблема:
http://roverclub-bg.com/forum/viewtopic ... sc&start=0
Който иска може да пише на колега gottogetit.Мисля че продава готови комплекти с датчик, тетка , реле и окабеляване!

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: И АЗ СЪМ СЛЕДВАЩИЯ ЗА СМЯНА НА ГАРНИТУРА:(
МнениеПубликувано на: Пет Юни 25, 2010 6:58 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 8:05 pm
Мнения: 7
Местоположение: Sofia
Кола:

Offline
Та...
Колата е ровър 1997 год 216 купе
проблема е следния:
10 км градско=1,5 л вода.Като спра,под първото гърне и под радиатора правя локвичка около 10 см,не повече.Радиатора е сух.Явно го горя.Онзи ден както карах на газ,спря.Отворих мотора и видях ,че изпарителя се е заледил.Събра 3 л вода.после запали.Смятам че е гарнитура на главата.
-Има ли шенс да е гарнитура на смукателните колектори,защото като чета за какви цифри става дума,направо ми се плаче.
-Как мога да разбера със сигурност коя гарнитура е преди да разглабям?
-Маркучето в приливника не тече равномерно а на импулси,може ли да има всички симптоми от водната помпа или просто има въздух в системата.
-Колата като си я купих имаше бутон за включване на перката и още го има де
-Парно НЯМА.
-На ниски обороти не работи равномерно мотора.

ВЪПРОСЪТ МИ Е КАК ДА РАЗБЕРА КАКВО И ИМА НА КОЛАТА ПРЕДИ ДА РАЗГЛАБЯМ МОТОРА И КАКВИ СА СИМПТОМИТЕ НА ГАРНИТУРА НА ВСМУКАТЕЛНИТЕ КОЛЕКТОРИ?

Благодаря Ви предварително!

_________________
АКО НЯМА КЪДЕ ДА ОТИДЕШ,ЕЛА НА СЕБЕ СИ!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Юни 25, 2010 7:41 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
мали,ами така като чета май са ти отбили водата от парното и са я вкарали в изпарителя,прочети темата за обезвъздушаването, има един болт за обезвъздушаване,перката се прави с отделен датчик не с копче,щото няма по какво да се ориентираш кога да я пуснеш
тече на импулси в преливника щото има съчма на колектора за обезвъздушаване
но прегледай добре от къде тече

пп. а и как така е 97година купето?
модела е от 89 до 96

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: ре
МнениеПубликувано на: Пет Юни 25, 2010 8:59 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 8:05 pm
Мнения: 7
Местоположение: Sofia
Кола:

Offline
Колега,мерси!
ПО ТАЛОН Е 30.12.1997
Не тече!!!
На ниски май работи на 3 цилиндъра
току що я карах и долях вода и помирисах приливния съд-МИРИШЕ НА БЕНЗИН
нещо друго се случва с водата.оставям я на място да работи...
капва съвсем малко,под радиатора ,май от гърнето
НО КАПЕ МНОГО МАЛКО

_________________
АКО НЯМА КЪДЕ ДА ОТИДЕШ,ЕЛА НА СЕБЕ СИ!


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 113 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: