Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 09, 2008 5:05 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 28, 2007 2:54 pm
Мнения: 393
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Благодаря много,а в прочем колега ще качваш ли скоро снимките за почистване на клапите че нямам търпение да ги почистя.А не ми се пробва без да съм видял какво точно трябва да направя.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Апр 15, 2008 12:49 pm 

Регистриран на: Чет Апр 03, 2008 7:17 pm
Мнения: 22
Кола:

Offline
Как се почистват тези клапи?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Май 11, 2008 10:24 am 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 18, 2007 7:42 pm
Мнения: 24
Местоположение: Несебър
Кола:

Offline
моля, четете добре началото на темата..

КЛАПИ НА КОЛЕКТОРИТЕ (променливо газоразпределение):
....

тъй като се разделих вече с колата няма как да ви направя нови снимки.. извинявам се, че не съм си изпълнил обещанието, но при последното чистене не разполагах с фотоапарат.

Спрей обезмаслител или такъв за чистене на карбуратори вършат идеална работа.., по принцип най-добрия начин е сваляне на целия колекторен апарат, пълненето, понакисването и изплакването му с бензин, но това не е проста работа и е свързана с много разкачане и разглабяне.. аз съм го правил, но.. аз бях вманиачен и съм разглабял всичко изоснови на колата.. Ако никога не са чистени е хубаво да се направи това.. после може само поддържащо чистене със спрей през входната тръба за въздуха (откача се тръбата към въздучшния филтър и се маха капака му) и през отворите за рамената на клапите (махат се моторчетата)...

Махате моторчетата... пръскате добре.. проверявате рамената (ако не се движат както трябва... - нов колектор и ще живне колата осезаемо).. слагате моторчетата.. лапите и пръскате откъм тръбата за зхода на въздуха.. чистите добре и клапата за траквън контрола която е там (ако го имате).. докато правите това може да изчистите и степ моторчето за празния ход.. мисля че съм описал и тази процедура.. верочтно ще изтекат доста мазнотии (подложете парцал).

Потракване (като тиктакане) откъм двигателя, което с мени с обротите при даване на газ е индикация за замърсяване/поразбиване на клапите... мръсотията която се лепи по тях става като лепило от мазните пари и може да ги счупи..

Успех на всички (липсва ми 75цата :) )

_________________
Rover 75 Charme, KV6 2.0, Auto


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 05, 2009 10:18 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 28, 2007 2:54 pm
Мнения: 393
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Колеги ЛОШО и аз стигнах до момента с всмукателния колектор,диагностиката показва че две от клапите ми блокират понякога,новият колетор е 1200лв.Утре ще ходя да го свалят и почистят(2оолв.) и после ще пиша за резултата.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 06, 2009 2:30 pm 

Регистриран на: Пон Юни 09, 2008 4:08 pm
Мнения: 73
Кола:

Offline
mpp82 написа:
Колеги ЛОШО и аз стигнах до момента с всмукателния колектор,диагностиката показва че две от клапите ми блокират понякога,новият колетор е 1200лв.Утре ще ходя да го свалят и почистят(2оолв.) и после ще пиша за резултата.
колега какво стана почистиха ли го


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 06, 2009 6:34 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 28, 2007 2:54 pm
Мнения: 393
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Грешка утре в Понеделник ще го карам.Резултата не е добър там където ходя не могат да направят нищо,и аз ходих днес колектора си капсулован и не се вижда нищо.Само една пластмасова клапа в левия егъл и толкова.Въпросната клапа я оправиха и този път ми даде разход,какъвто отдавна не бях виждал.


Последна промяна mpp82 на Пет Окт 02, 2009 6:06 pm, променена общо 1 път

 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 28, 2009 1:52 pm 

Регистриран на: Сря Авг 05, 2009 9:51 am
Мнения: 10
Местоположение: София
Кола:

Offline
От известно време сутрин имам лек проблем с трудно включване на 2-ра и 3-та скорост - не разбрах дали в крайна сметка колегата дето са му мъчили маслото на скоростната кутия е успял да го смени и с какъв вискозитет.

Ако сте имали подобен проблем, моля споделете!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Окт 05, 2009 6:07 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 28, 2007 2:54 pm
Мнения: 393
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Колега утре ще ти кажа поне за маслото,че почти никаде не го знят какво е.От магазина Роувър го купих за 20 лв.литъра


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Окт 05, 2009 6:17 pm 
да не би случайно да е MTF94


  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 06, 2009 5:44 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 28, 2007 2:54 pm
Мнения: 393
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
75w90 е голямо търсене беше и накрая в"роувърския" магазин че моя глътна 700 грама.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 21, 2010 12:05 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 19, 2010 9:36 pm
Мнения: 26
Кола:

Offline
Някой може ли да ме отвори, каква е точно тактиката с автопилота, че да проверя дали изобщо работи. А и задните духалки могат ли да духат топло?

_________________
МИЙТЕ СИ ЗЪБИТЕ, ако не искате да ми купувате коли :):):)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 22, 2010 9:36 am 
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 5:18 pm
Мнения: 139
Местоположение: София
Кола:

Offline
theDENTIST написа:
Някой може ли да ме отвори, каква е точно тактиката с автопилота, че да проверя дали изобщо работи. А и задните духалки могат ли да духат топло?


Здрасти ,

Задните духалки духат само студено, а за автопилота трябва да направиш следното:
1. Включваш го от копчето на таблото.
2. Скоростта трябжва да е над 60кмч.
3. Oт волана дърпаш и задържаш: SET

Ако натиснеш спирачка или съединител системата се изключва и за да възстановиш предишната скорост дърпаш и задържаш RES.
Ако подадеш газ след като пуснеш педала скоростта пак се възстановява.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Окт 06, 2011 7:56 pm 

Регистриран на: Вто Мар 08, 2011 1:04 pm
Мнения: 277
Местоположение: Пловдив,София,Лозенец
Кола: R75cdt,Gl350, BMW 1

Offline
Earendil написа:
ОКАЧВАНЕ:


ЛАГЕРИ НА ПРУЖИНИ -Проскърцване при смяна посоката на въртене на волана... нещо като стенание.. На място въртете волана наляво надясно по ¼-1/2 оборот.. ако чуете скърцане.. спокойно.. не е рейка (болест на новите БМВта), а лагерите на които лагеруват пружините на окачването(top strut bearing). Самите те не са много скъпи (50-60лв), но операцията по смяната можела да бъде малко гадна. Причината е, че според колегите от UK форума, стандартните скоби за пружини не стават за р.75. Лично аз не съм ги сменял, въпреки че имам въросния проблем, но човек трябва мн добре да познава колата , за да го чуе. Мисля лятото да ги сменя.. бях поръвал от трейд кар миналото лято.. така и не дойдоха. Моят механик е убеден, че може да се справи и без специални скоби.. Ако е тръгнал единия лагер, по-добре сменете и 2та.. почти сигурно е, че и другия скоро ще го последва.
Относно горното, моят механик бе убеден, че скърцането е от вътрешен кормилен накрайник.. е 75цата няма такъв.. (всъщност май е вътре в рейката, която не се разглобява.. пък и не страда от проблеми)... аз си купих външен накрайник.. който и до момента си седи в багажника..

.

Колега здравей...аз имам този проблем сега и майстора ми каза да взема тези лагери на пружините...то добре ама във всеки магазин различно ми обясняват,да не кажа че като им спомена "лагер на пружина" и ме гледат и ми се смеят :idea: .Та въпроса ми е кое от тези двете неща трябва да купя аз
- http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-M ... 555wt_1185
- http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... Categories
Ще съм благодарен за отговора :pls:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Окт 10, 2011 8:37 pm 
Истински потребител
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 18, 2007 9:18 am
Мнения: 125
Местоположение: на 950 м.н.в.
Кола: Джони - 75, V6, 2.0

Offline
petar_yankov написа:
...Та въпроса ми е кое от тези двете неща трябва да купя аз
- http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-M ... 555wt_1185
- http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... Categories
Ще съм благодарен за отговора :pls:

И двете стават.
Първото е комплекта, който в Дарукар е ~51 лири, второто е САМО лагера.

_________________
:bg: Don`t drive faster than your guardian-angel can fly... !!!
Енциклопедия за ЕКИПИРОВКАТА за туризъм.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Ное 02, 2011 11:49 pm 
Истински потребител
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 18, 2007 9:18 am
Мнения: 125
Местоположение: на 950 м.н.в.
Кола: Джони - 75, V6, 2.0

Offline
Сори - получи се дублаж на поста.

_________________
:bg: Don`t drive faster than your guardian-angel can fly... !!!
Енциклопедия за ЕКИПИРОВКАТА за туризъм.


Последна промяна hrissim на Сря Ное 02, 2011 11:51 pm, променена общо 1 път

 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: