Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Поддръжка на ZT
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 22, 2014 9:49 pm 

Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 8:37 pm
Мнения: 8
Местоположение: sf
Кола:

Offline
Здравейте,

колебая се сега за едно MG ZT 2.5, но не успявам да намеря много инфо, дори и обяви почти няма за тази кола.

Интересува ме дали части по двигател,окачване,електроника са взаименяеми. Намират ли се части за тази кола и примерно ценово дали са по-скъпи от на една ц-класа.

Автомобила ми допада, но един път имах една рядка кия за Европа и с части доста досадно беше, докато намеря и не ми се иска същата ситуация да се повтаря.

Иначе ако има и някоя друга детска болест, ще е супер да споделите или за слаби места по ламарина,ходова част, двигател и електроника.

Мерси!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Поддръжка на ZT
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 22, 2014 10:04 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
слаба част на двигателя както всичките к-серии са гарнитура на главата а в тоя случаи са две гарнитури :) иначе уникална кола но по-добре дизел или с V8 от мустанг

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Поддръжка на ZT
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 22, 2014 10:50 pm 

Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 8:37 pm
Мнения: 8
Местоположение: sf
Кола:

Offline
Преди години исках 45-тица да си взема и дори можех да взема такава,но се отказах поради спомената причина и имах познат с 400 и тогава ме отказа наистина.

Сега тази кола на външен вид е супер и "по-издута" ако може да се каже от 75-ца е и съответно по-агресивен вид и като за годините си има нормални екстри за този клас.

Но май съм до тук с позитивите. Ако има и същите болежки като 75 и на още по-скъпи цени.

Малко е комси комса...защото дяволчето на едно рамо вика давай, но ангелчето с калкулатора на другото рамо ми вика.....разходи в повече :D

Ще потърся още инфо и в УК форума,но нека още някое друго мнение събера.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Поддръжка на ZT
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 23, 2014 2:49 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1564
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
Здрасти колега. Цялата платформа е на базата на 75-цата. Промените в окачването са с по твърди пружини и различна ширина на гумите. Двигателя е форсиран 2.5 V6 е форсиран до 160,177 и 190 к.с. Прегряването и пропускането на гарнитурата не съществува макар че носи името К-серия този мотор няма нищо общо с 4-цилиндровите. При всички агрегати 2,5 вложени при 75-цата и МГ-то няма духане на гарнитура. При повечето коне и съответно и спирането е различно от 75-цата. Агрегата се обслужва (скъпичко) трудно с ролки и ремъци и ангренаж. Но това спрямо фабрично доработвани коли от подобен клас не е чудно. Проблеми се наблюдават във вариативните клапи за завихряне в смукателния колектор.

Това можеш да прочетеш тук: http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_KV6_engine

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка+дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник и от дистанционото


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Поддръжка на ZT
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 23, 2014 6:34 pm 

Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 8:37 pm
Мнения: 8
Местоположение: sf
Кола:

Offline
Мерси колега за инфото. Гледах вече на живо такава кола.И като видях под капака, понеже сега имам японка и корейка и мислех че те са наблъскани яко, ама тук мястото ми изглежда още по-малко.

Колата имаше добра возия,въпреки че на остър завой (ляво) нещо притропа, в началото като реших да пробвам как набира малко така плавно и след 60 почна да дърпа. Не карах много(обиколка на един квартал), че колата няма номера ама с приятелче дето уж е дружка на дилъра и даде.
Тази за около 5300 без нищо платено ми я дават. (190 кс) е.

В мобилето има още една даже с газ и най-малко за сравнението може да я видя.

Иначе колебанията си остават, дори нещо започнах да се зачудвам за нещо по-градско като фокус от 2005+ въпреки че имах и още имам от части съвсем друга идея, но май калкулатора тряба да вадя.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Поддръжка на ZT
МнениеПубликувано на: Вто Фев 28, 2017 12:54 pm 

Регистриран на: Съб Фев 25, 2017 10:16 am
Мнения: 2
Кола: MG ZT

Offline
Здравей те на всички и благодаря за приема. :)
По принцип живея в Лондон и имам MG ZT 2003 г , 2.0 дизел. От скоро ми се появи един проблем.
Когато тръгвам да набирам, например стигам до 50 мили и колата отказва да продължи да набира. В един момент се отпушва и се изстрелва. Понякога и от място когато тръгвам , набира много бавно , тресе леко и пак в един момент се изстрелва. Смених ме помпата на резервоара , почистих ме боклуците , но пак продължава да го прави този проблем. Когато я закачим на компютъра изписва , че не стига достатъчно гориво. Умуване ме и се чудим къде е проблема. Та да попитам някой имал ли е подобен проблем.? Благодаря


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Поддръжка на ZT
МнениеПубликувано на: Сря Мар 01, 2017 10:16 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1564
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
Линейната дебитна помпа за нафтата която е до кутията на акумулатора, може да смените и нафтовия филтър. Може да потърсиш помощ и от колегите. Проверете и дебитомера за въздуха, просто го изключете за да елиминирате този фактор. http://www.the75andztclub.co.uk/forum/index.php

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка+дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник и от дистанционото


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: