Rover Club Bulgaria
http://roverclub-bg.com/forum/

Няколко въпроса относно freelander 99г
http://roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=7170
Страница 1 от 1

Автор:  niggaz_nature [ Вто Авг 04, 2009 10:47 pm ]
Заглавие:  Няколко въпроса относно freelander 99г

Наскоро купихме freelander 1999г. Имам няколко въпроса свързани с него.

- има фабрична аларма която не знам как работи. На дистанционното има две копчета. Днес докато си играх по някакъв начин свалих задното стъкло :) . Ако някой може да обясни точно какви са комбинациите за отключване,заключване и така нататък ще съм благодарен.

- Друго как се наглася часовника . И може ли да се нагласи така че като се пусне радио то да не се изписва станцията и да се скрива часа.

-има една липсваща пласмаса която закрива ролката с ремъка която мисля да търся по моргите или ако се намери от форума още по добре.

- има едно копче с едно като термометър отстрани на копчетата за ел стъклата което още не знаем за какво е .

За сега това са ми въпросите а и е първия джип в семейството и не сме много наясно с всичко.

Изображение

Изображение

Автор:  Guest [ Нед Авг 23, 2009 8:10 am ]
Заглавие: 

алармата си работи много просто.от лявото копче се отключва,но на 2 пъти,тоест като натиснеш 1 път се отключва само шоферската врата,при 2-то се отварят всички.дясното съответно заключва.другата особеност е че дистанционното трябва да е винагина ключовете,защото в него е чипа за имобилайзера.при заключена кола не оставяй отворени прозорци.и като се сваля акумолатора после се синхронизират всички стъкла.пластмасовия капак на ремъка е като на всички ровъри с двигател к-серия с 2 вала.за часовника сега не се сещам но ще погледна някой в сервиза и ще ти пиша,ти сигурно си с фабричното радио.за копчето ,не разбрах кое е,пусни 1 снимка.и 1 съвет,смени си всички масла,на ск.кутия е (двигателно)10в40-2л,на раздатката е 75в80-1.3-1.4л.на този модел най много се скапва раздатката,а тя е скъпичка.

Автор:  niggaz_nature [ Нед Авг 30, 2009 11:20 am ]
Заглавие: 

Пак моля за малко помощ. Баща ми е ходил на елкон диагностика и са му казали че едната свещ не е такава каквато я давали по каталог. Освен това имало малък проблем с кабелите и от това и малко прекъсва и си мени оборотите. В понеделник ще поръчам нови кабели и свещи. Но вчера се появи друг проблем и не знам дали е свързан с кабелите но след като ги сменя ще стане ясно. При движение загуби мощност и почти спря. Като се поизчака малко после пак тръгва нормално. Не знам дали загрява но се едно усещам че в мъркучите има въздух и бърбоника , а стрелката за температурата не е минала и средата (според мен си отчита правилно постепенно си се увеличава след като е запален). Иначе се форсира на празен ход но вкарам ли скорост и няма мощност .Потегля за малко и умалява. И най-странното е че през деня е ходил за риба и проблем с мощноста и спиране не му е направил за дистанция 100 на км отиване и връщане.

Какви свещи и кабели дават по каталог за да мога да поръчам.

Автор:  Guest [ Нед Авг 30, 2009 12:14 pm ]
Заглавие: 

на колко км е колата по километраж?свещите по принцип са тези NLP 100290 CHAMPION платинени,но този номер оригиналния каталожен на лендровър.виж как е състоянието на антифриза и дали включва перката.има вероятност да си за гарнитура на главата.
Изображение

Автор:  niggaz_nature [ Пет Сеп 11, 2009 8:56 am ]
Заглавие: 

Сменихме кабелите и свещите. Проблема с прекъсването изчезна както си мислех. Само че този проблем с губенето на мощност се появява отвреме на време и това е интересното че няма закономерност .

Ето поста ми който съм писал в OFFRoad-Bulgaria.com

Проблема е следния. Колата си върви най-нормално вчера 150 км без никакъв проблем и изведнъж почва да умалява и направо спира няма никаква мощност да тръгне. Не са свещи нито кабели. Имам съмнения дали не достига достатъчно гориво и да го прави този проблем. Най-странното е че като оставим малко да поседи на едно място било то запалена или изгасена се оправя сама. После върви и няма никакъв проблем. Как се сменя бензинов филтър. Гледах помпата но не виждам как ще се свали за да мога да я разглобя да сменя филтъра.

Land Rover Freelander 99г 1.8 16v




Цитат:
Мнение на komisar Преглед на публикациите
Мой познат миналата година докара един Фрийлендър от Англия. Наложило му се е по пътя (в Германия) да смени катализатора. Симптомите му са били като твоите- върви 100-150 км. и постепенно започва да губи мощност и да "умалява". Като поизстине малко пак тръгва и пак 100-150км. Явно катализатора е бил почти запушен и като загрее се е запушвал напълно. Изръсил се е една торба пари за ремонта, добре, че ги е имал де. А с колата е искал да "избие" отпуската си в България...


Ами това мога да го изключа вече . Баща ми това му беше идеята още отначало . Вика ми разглобих катализатора и вместо да е плътен е имало само една пита а трябва да са две. Както и да е вече няма нищо всичко е празно там . Само при високи обороти звъннти но ще му слагаме в най-скоро време гърне на негово място.



http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... gaz_nature

Автор:  стоян стоянов [ Пет Сеп 11, 2009 11:38 am ]
Заглавие: 

Само като информация: същите загуби на мощност от време на време и оправяне след кратък престой само че на Мерцедес дизел.Оказа се че въздушния филтър е яко задръстен и датчик отчита липса на достатъчно въздух и оттам компютъра вкарва мотора в сервизен режим тоест да стигнеш до сервиз-колата не можеше да вдигне повече от 70-80 км/ч.Може нещо подобно да е......

Автор:  Guest [ Пет Сеп 11, 2009 1:20 pm ]
Заглавие: 

а някога сменян ли е горивния филтър,който е в резервоара под задната седалка?той се сменя на всеки 50000км.много хора обаче него сменят,някой даже не знаят че е там.другото което е,може бенз.помпа да не работи добре.а бълбукането в охладителната,може да е или гарнитура на главата или неотварящ термостат.на колко км е колата?щом е 99г сигурно не си с външния термостат.може да пробваш да обезвъздушиш системата,(при студен мотор)1-во се отвива болтчето на тръбата под делкото и като текне го завиваш,после отвиваш пластмасовото болтче на горната тръба на парното,докато текне и накрая доливаш казанчето до средата.затваряш тапата и палиш да загрее,докато включи перката на радиатора.

Автор:  niggaz_nature [ Вто Ное 17, 2009 4:24 pm ]
Заглавие: 

Проблема се реши :idea: “ Оказа се че е от бензина на една от бензиостанциите ни тука в Стара Загора. След като заредил пак от същата бензиостанция другата кола баща ми срещан почти подобен проблем с мощноста. Откакто не сме зареждали на тази бензиостанция този проблем изчезна . За пореден път се убеждавам колко е некачествен бензина по наще бензиостанции.

Автор:  huseinebru9596 [ Вто Окт 18, 2016 10:54 pm ]
Заглавие:  Re: Няколко въпроса относно freelander 99г

Pomosht.. Imam Land Rover Freelander 2.0 Di 2000g
Problema e : zaklyucvam si kolata minava 5 ,6 chasa i avtomatichno se vkyuchva alarmata i pishti. Kato izlizam da q izkuchvam spira i pada zadnoto stuklo ako nqkoy e imal takuv problem molq da pomogne . Blagodarq predvaritelno.

Автор:  zmiori [ Пет Окт 21, 2016 9:50 am ]
Заглавие:  Re: Няколко въпроса относно freelander 99г

Задния джам пада автоматично когато се сваля акумулатора. Потърси там. Скоро един колега спомена че е имал проблем с масата към купето разръчкай в това направление.
И моляте пиши на кирилица забрави за тая шльокавица.
Желая успех.

Автор:  nedyalkovN [ Пет Мар 03, 2017 8:11 pm ]
Заглавие:  Re: Няколко въпроса относно freelander 99г

zmiori написа:
Задния джам пада автоматично когато се сваля акумулатора. Потърси там. Скоро един колега спомена че е имал проблем с масата към купето разръчкай в това направление.
И моляте пиши на кирилица забрави за тая шльокавица.
Желая успех.

тука май става въпрос за заключена кола,не вади акумулатор.най вероятно става въпрос за 2врата кола ,което директно значи че ключа на падащата задна част прави проблем ,показва че покрива е смъкнат което кара стъклото да пада до долу и пуска алармата

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/