Rover Club Bulgaria
http://roverclub-bg.com/forum/

Поддръжка на ZT
http://roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=16324
Страница 1 от 1

Автор:  jojo [ Пон Сеп 22, 2014 9:49 pm ]
Заглавие:  Поддръжка на ZT

Здравейте,

колебая се сега за едно MG ZT 2.5, но не успявам да намеря много инфо, дори и обяви почти няма за тази кола.

Интересува ме дали части по двигател,окачване,електроника са взаименяеми. Намират ли се части за тази кола и примерно ценово дали са по-скъпи от на една ц-класа.

Автомобила ми допада, но един път имах една рядка кия за Европа и с части доста досадно беше, докато намеря и не ми се иска същата ситуация да се повтаря.

Иначе ако има и някоя друга детска болест, ще е супер да споделите или за слаби места по ламарина,ходова част, двигател и електроника.

Мерси!

Автор:  NoCommenT [ Пон Сеп 22, 2014 10:04 pm ]
Заглавие:  Re: Поддръжка на ZT

слаба част на двигателя както всичките к-серии са гарнитура на главата а в тоя случаи са две гарнитури :) иначе уникална кола но по-добре дизел или с V8 от мустанг

Автор:  jojo [ Пон Сеп 22, 2014 10:50 pm ]
Заглавие:  Re: Поддръжка на ZT

Преди години исках 45-тица да си взема и дори можех да взема такава,но се отказах поради спомената причина и имах познат с 400 и тогава ме отказа наистина.

Сега тази кола на външен вид е супер и "по-издута" ако може да се каже от 75-ца е и съответно по-агресивен вид и като за годините си има нормални екстри за този клас.

Но май съм до тук с позитивите. Ако има и същите болежки като 75 и на още по-скъпи цени.

Малко е комси комса...защото дяволчето на едно рамо вика давай, но ангелчето с калкулатора на другото рамо ми вика.....разходи в повече :D

Ще потърся още инфо и в УК форума,но нека още някое друго мнение събера.

Автор:  gugubugu [ Вто Сеп 23, 2014 2:49 pm ]
Заглавие:  Re: Поддръжка на ZT

Здрасти колега. Цялата платформа е на базата на 75-цата. Промените в окачването са с по твърди пружини и различна ширина на гумите. Двигателя е форсиран 2.5 V6 е форсиран до 160,177 и 190 к.с. Прегряването и пропускането на гарнитурата не съществува макар че носи името К-серия този мотор няма нищо общо с 4-цилиндровите. При всички агрегати 2,5 вложени при 75-цата и МГ-то няма духане на гарнитура. При повечето коне и съответно и спирането е различно от 75-цата. Агрегата се обслужва (скъпичко) трудно с ролки и ремъци и ангренаж. Но това спрямо фабрично доработвани коли от подобен клас не е чудно. Проблеми се наблюдават във вариативните клапи за завихряне в смукателния колектор.

Това можеш да прочетеш тук: http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_KV6_engine

Автор:  jojo [ Вто Сеп 23, 2014 6:34 pm ]
Заглавие:  Re: Поддръжка на ZT

Мерси колега за инфото. Гледах вече на живо такава кола.И като видях под капака, понеже сега имам японка и корейка и мислех че те са наблъскани яко, ама тук мястото ми изглежда още по-малко.

Колата имаше добра возия,въпреки че на остър завой (ляво) нещо притропа, в началото като реших да пробвам как набира малко така плавно и след 60 почна да дърпа. Не карах много(обиколка на един квартал), че колата няма номера ама с приятелче дето уж е дружка на дилъра и даде.
Тази за около 5300 без нищо платено ми я дават. (190 кс) е.

В мобилето има още една даже с газ и най-малко за сравнението може да я видя.

Иначе колебанията си остават, дори нещо започнах да се зачудвам за нещо по-градско като фокус от 2005+ въпреки че имах и още имам от части съвсем друга идея, но май калкулатора тряба да вадя.

Автор:  Oggy [ Вто Фев 28, 2017 12:54 pm ]
Заглавие:  Re: Поддръжка на ZT

Здравей те на всички и благодаря за приема. :)
По принцип живея в Лондон и имам MG ZT 2003 г , 2.0 дизел. От скоро ми се появи един проблем.
Когато тръгвам да набирам, например стигам до 50 мили и колата отказва да продължи да набира. В един момент се отпушва и се изстрелва. Понякога и от място когато тръгвам , набира много бавно , тресе леко и пак в един момент се изстрелва. Смених ме помпата на резервоара , почистих ме боклуците , но пак продължава да го прави този проблем. Когато я закачим на компютъра изписва , че не стига достатъчно гориво. Умуване ме и се чудим къде е проблема. Та да попитам някой имал ли е подобен проблем.? Благодаря

Автор:  gugubugu [ Сря Мар 01, 2017 10:16 am ]
Заглавие:  Re: Поддръжка на ZT

Линейната дебитна помпа за нафтата която е до кутията на акумулатора, може да смените и нафтовия филтър. Може да потърсиш помощ и от колегите. Проверете и дебитомера за въздуха, просто го изключете за да елиминирате този фактор. http://www.the75andztclub.co.uk/forum/index.php

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/