Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Статии: Land Rover Defender
МнениеПубликувано на: Пон Мар 19, 2007 1:33 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Land Rover Defender

+ големи възможности по лоши терени, големи възможности за окачване на товар, добра видимост, ниска загуба на стойност

- ниско качество на изработката, склонност към аварии, почти липсва оборудване за сигурност, функционални недостатъци

История на модела

6/48 Представяне на Ленд Ровър, Серия 1. Следват Серии 2 и 3

7/83 Смяна на модела с Дифендър, перманентно предаване на четирите колела

6/96 2.5 литров TDI мотор с 113 к.с.

12/98 Въвеждане на Td5, петцилиндров турбодизел с директно впръскване помпа-дюза и 122 к.с.

10/02 Подобрения в модела, опция за електрически стъкла и централно заключване
[center]Изображение[/center]
Ленд Ровър има всякакви модели - от спартански до суперблагородни, така че всеки почитател на 4*4 може да намери нещо за себе си. До къде се простира характерът и започва мазохизмът? Едно е ясно - шофьорите на Дифендър трябва да могат да понасят страдания. Колкото по-модерни стават автомобилите в цивилизования свят, толкова по-силен става интересът към Дифендър, както се казва класическият Ленд Ровър от 1983 насам. Неговата тръпка: няма еърбегове, няма ESP, няма електрически прозорци, няма централно заключване (или поне не до 2002). Поне откакто се предлага Td5 може да се поръчва ABS, което е и препоръчително при възможните 3500 кг окачен товар. За Td5 специално мненията са различни - "прекалено много електроника" или "прекалено дълбока турбо-дупка". Това е вярно, защото предишният четирицилиндров TDI мотор е по хармоничен, с по-нисък разход и с по-добро приложение по лоши терени. При него обаче ангренажният ремък има склонност към повреди. Но в Дифендъра така или иначе винаги има по нещо развалено или неуплътнено, като каросерията или скоростната кутия например. Може би това е част от характера на автомобила?
[center]Изображение[/center]
Най-съблазнителна е версията с пет врати Station Wagon, но голямо удоволствие има и в модела с "мек" таван.


Най-често срещани повреди

Мотор: течове на масло, масло в управлението на мотора (Td5), скъсани ангренажни ремъци, дефектни помпи на инжекциона (TDI)

Задвижване: дефектни скоростни кутии, течове в скоростите, карданите издават непривични звуци

Каросерия: ръжда по стоманените части, корозиря по местата на контакт между различните видове метал по каросерията

Източник: http://www.automediapro.com


Последна промяна vgbodurov на Пон Мар 26, 2012 10:57 am, променена общо 5 пъти

 Профил  
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Чет Мар 22, 2007 9:55 pm 

Регистриран на: Пон Мар 19, 2007 1:12 am
Мнения: 21
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Много добре, но тази статия и още много други съм ги видял вече в форума за офроад маниаците. Обаче никои никога не е дал нещо за Фриландъра и по-точно "+" и "-". АКо ти или някй може да ми поомогне да намерим нещо на български ще е много добре.:)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Юни 15, 2008 9:48 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Има вече, виж ТУК ;)


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: