Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Апр 21, 2008 10:49 am 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 3:32 pm
Мнения: 80
Местоположение: София
Кола:

Offline
Опитай се да си промиеш потенциометъра на газта - най добре според мен с контактен спрей. и виж ефекта

_________________
Карам бавно


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Апр 22, 2008 3:57 pm 

Регистриран на: Сря Яну 16, 2008 10:39 pm
Мнения: 10
Кола:

Offline
и как ще го промиеш тоя потенциометър че не се сещам :) ти гледа ли когато промиваха твоя?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Апр 22, 2008 9:48 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Дамата е пропуснала да уточни и доколкото си спомням става въпрос за ровър 827Si, което представлява 2.7л. V6 (Хонда) даже и автоматик и няма нищо общо с К-серията.
Мениджмънта на този мотор е с най-сложната вакуумна система, която съм виждал (японска хондова измишльотина) така, че най-вероятно въпросния дефект е породен от някое спукано/скъсано/извадено вакуумно маркуче.При всички положения автосервиз може и на Хонда.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 23, 2008 12:02 am 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6466
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Antifen написа:
най-сложната вакуумна система, която съм виждал (японска хондова измишльотина)
Така мислиш, защото не си виждал карбуратор Pierburg 2be на BMW E30 :mhihi: Всъшност като цяло и запалителната му-система е чук и 1/2...


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 24, 2008 9:29 pm 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 3:32 pm
Мнения: 80
Местоположение: София
Кола:

Offline
За Ico71
Назабравяйте отворени турбоГъзари, че на повечето големи модели педала на газта дърпа потенциометър, който подава напрежение 0.2-3.5Вт към компютъра. Потенциометъра е подпрян с 5В... няма да обясняваме - прочетете ЕCU, EDC, MEMS стандарти.
Абе и аз съм си го промивал тоя потенциометър на Ланчията Каппа, а сега на дизела пак е с потенциометър...
Аз се опитах да дам идея, както е написано в първото мнение.
Ако ще си мериме пишките - аз неучаствам!
Тия дето карат карбураторните с клапи да си пишат в техният форум за додорчета!

_________________
Карам бавно


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: