Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Центровка и диагностика
МнениеПубликувано на: Нед Авг 19, 2012 8:07 pm 

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 11:56 pm
Мнения: 64
Кола:

Offline
Приятели, как се прави центровка на 820? Не виждам на дистрибуторната капачка нищо за регулиране. Къде имат конектори или от къде да си купя кабел за диагностика, с три пина? И каккви точно данни показва тази диагностика, могат ли да се коригират? Чудя се дали си струва да се прави.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Авг 27, 2012 3:16 pm 

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 11:56 pm
Мнения: 64
Кола:

Offline
Никой ли нищо не знае и по трите ми въпроса?!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Авг 27, 2012 4:10 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Центровката на запалването на 820 с мотор Т16 (2.0л. 4-ри цилиндров) не може да се коригира, компютъра на мотора си я определя сам. На теб за какво ти е да я пипаш и защо ти е диагностика проблем ли имаш или от любопитство?

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Авг 27, 2012 6:05 pm 

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 11:56 pm
Мнения: 64
Кола:

Offline
Първо, благодаря за отговора. И аз така мислех, че е от компютъра. Колата ми не работи добре. При потегляне с по-малко газ глъхне и не набира. Двигателят работи неустойчиво, оборотите падат. Напоследък сутрин пали трудно след доста въртене на стартера. При ползване на моторна спирачка има гърмежи.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Авг 27, 2012 8:31 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Ако центровката на ангренажа е наред, според мен няма достатъчно бензин: горивен филтър или бензинова помпа, може и въздуха да е много: смукателния колектор се цепи на две полувини, между които има гарнитура и от там може да смуче повече въздух и сместа да се обеднява.
Проверка на свещи капачка и палец никога не е излишна.
Диагностика с апаратура могат да направят 'ДаруКар' и 'ТрейдКар' в София.

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Центровка и диагностика
МнениеПубликувано на: Сря Ное 20, 2013 4:14 pm 

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 11:56 pm
Мнения: 64
Кола:

Offline
Направих шлайф на главата. Сега стигнах до слагане на ангренажния ремък, но когато намеря дупката за блокиране в маховика, както е описано по книгите, шайбата на коляновия вал застава с белега надолу, а би трябвало да е нагоре. Разлика около 180 градуса.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Центровка и диагностика
МнениеПубликувано на: Сря Ное 20, 2013 9:43 pm 
слагаш 4 електрода в дупките свещите и въртиш докато се изравнят ,маховика има 2 дупки за блокиране,ако не става на на 1-та въртиш на другата.и много внимавай с натягането на ролката ако не я направиш както трябва къса ремък след около 10000км


  
 
 Заглавие: Re: Центровка и диагностика
МнениеПубликувано на: Чет Ное 21, 2013 1:05 am 

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 11:56 pm
Мнения: 64
Кола:

Offline
Благодаря за отговора, но като са изравнени, какво е това положение? И как трябва да са разпределителните валове? Какво имаш предвид "както трябва", за затягането?


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron