Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Мигаща лампа за температура на двигателя?
МнениеПубликувано на: Пет Мар 11, 2011 9:01 am 

Регистриран на: Вто Юли 01, 2008 3:35 pm
Мнения: 2
Кола:

Offline
Здравейте колеги,

Имам Ровър 800 дизел, 99 г.

Проблемът е следния:
Горе-долу веднъж седмично започва да ми мига в червено лампата, която е точно под стрелката за температурата на двигателя. Премигва за около 5 секунди, после си изгасва сама и не се включва пак за около седмица, а после някой ден пак се включва за около 5 сек., изгасва си сама и т.н.

Същевременно стрелката, индикираща температурата на двигателя, си работи съвсем нормално - плавно се покачва до средно положение (както винаги си е правила) и повече не мърда. Не е минавала средна позиция, камо ли да доближи червената зона.

И въпреки това червената лампа отдолу рядко (горе-долу веднъж седмично) премигва за няколко секунди и се изключва.

Някой има ли идеи какъв може да е проблема? Благодаря предварително за отговорите!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Мар 11, 2011 11:00 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 20, 2010 1:09 pm
Мнения: 214
Местоположение: Смолян / София
Кола: 200

Offline
Привет, не съм запознат с твоя модел, но ще те питам дали има датчик на самото казанче за антифриза? Ако има– развий го и го зачисти.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 12, 2011 10:12 pm 

Регистриран на: Съб Юли 07, 2007 3:43 pm
Мнения: 49
Местоположение: София
Кола:

Offline
100% датчика е проблема.

малко в страни от темата, но наистина ли стрелката ти достига до половината, при мен е на 1/3 максимум почти винаги!?

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 14, 2011 3:07 pm 

Регистриран на: Вто Юли 01, 2008 3:35 pm
Мнения: 2
Кола:

Offline
Благодаря за отговорите, и аз си помислих, че е от датчика. Ще го погледна тези дни, като ми остане време.

supeRover, стрелката достига до половината от бялото деление. Ако разглеждаш цялата скала (бяла+червена зона), тогава стрелката стига до малко под половината, но определено пак е над 1/3.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 19, 2011 11:05 pm 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 3:32 pm
Мнения: 80
Местоположение: София
Кола:

Offline
Това звучи странно. обикновенно стрелката трябва да е до 1/3 от скалата и то само при голяма жега на дизела. Никога не се качва до средата, освен ако няма зор. Не че е проблем, стига да не се прегрее мотора.
Да не забравяме че това е мотор от лодка все пак :) и е с мнооого голям запас, и ако не го ръчкаш ще живее дълго.
Има датчик за нивото на антифриза, провери го.
Също термостата-има някои "майстори" и да не сте сложили неподходящ...
примерно за 92 градуса. Избомбването на тези мотори да върви повече води до плачевни резултати - почва се от главата и ако си настоятелен се чупи коляновият вал. Всеки си избира ...

_________________
Карам бавно


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 20, 2011 9:15 pm 

Регистриран на: Нед Мар 20, 2011 9:02 pm
Мнения: 2
Кола:

Offline
Привет,

Аз имам също проблем със загряването!Сменял съм термостат, гарнитура на главата, казанчето на антифриза и няма никаква промяна!Стрелката на температурата достига почти до края на бялата линия близо до червената зона!Майстори ми казват да сменя и радиатора и проблема ще бъде решен!Ако няма някой има мнение по въпроса-ще съм благодарен!

Поздрави,


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 21, 2011 12:23 am 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 3:32 pm
Мнения: 80
Местоположение: София
Кола:

Offline
pfcl1914 написа:
Привет,

Аз имам също проблем със загряването!Сменял съм термостат, гарнитура на главата, казанчето на антифриза и няма никаква промяна!Стрелката на температурата достига почти до края на бялата линия близо до червената зона!Майстори ми казват да сменя и радиатора и проблема ще бъде решен!Ако няма някой има мнение по въпроса-ще съм благодарен!

Поздрави,


Хубаво, ама това за 800 ли е? нещо не ме клони твоето на 800 дизел.

_________________
Карам бавно


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 21, 2011 10:53 am 

Регистриран на: Нед Мар 20, 2011 9:02 pm
Мнения: 2
Кола:

Offline
evelinahh написа:
pfcl1914 написа:
Привет,

Аз имам също проблем със загряването!Сменял съм термостат, гарнитура на главата, казанчето на антифриза и няма никаква промяна!Стрелката на температурата достига почти до края на бялата линия близо до червената зона!Майстори ми казват да сменя и радиатора и проблема ще бъде решен!Ако няма някой има мнение по въпроса-ще съм благодарен!

Поздрави,


Хубаво, ама това за 800 ли е? нещо не ме клони твоето на 800 дизел.


825 SDI!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 21, 2011 5:08 pm 

Регистриран на: Съб Авг 11, 2007 3:32 pm
Мнения: 80
Местоположение: София
Кола:

Offline
Значи точно на този модел стрелката за температурата неходи повече от 1/3 при нормална работа. Лятото - до средата при жеги. Никога, ама никога не е нормално да преминава към червеното. Ако да- търсим причина.
Може термосензора да ти е сменен и да е друг и оттам - различно показание на таблото. Виж и термостата. Немога да дам съвет.

_________________
Карам бавно


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юни 13, 2011 6:32 am 

Регистриран на: Пон Юни 13, 2011 6:22 am
Мнения: 6
Кола:

Offline
не съм запознат с твоя модел, но ще те питам дали има датчик на самото казанче за антифриза? Ако има– развий го и го зачисти.











Diablo 3 Items


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: