Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: трудно палене на студено
МнениеПубликувано на: Сря Дек 17, 2008 1:07 pm 

Регистриран на: Сря Дек 17, 2008 12:40 pm
Мнения: 2
Местоположение: София
Кола:

Offline
или по точно като е студено колата пали но и падат оборотите и
единя вариант е да задържа педала на газта на по високи обороти за около 30 сек. и след това няма проблем
втория вариан - оставям я да изгасне и после като запаля няма никакви проблеми.
някой имал ли е такъв проблем, четох по нагоре за затягане на клапаните... или някой ако има идея нека каже.


 Профил  
 
 Заглавие: те4е ми долна помпа на съединител
МнениеПубликувано на: Нед Дек 28, 2008 3:07 pm 

Регистриран на: Вто Сеп 09, 2008 9:23 pm
Мнения: 19
Местоположение: Varna
Кола:

Offline
колата е 618i как да оправя проблема временно докато купя нова 4е маи е доста скупа? :cry:


 Профил  
 
 Заглавие: Re: те4е ми долна помпа на съединител
МнениеПубликувано на: Нед Дек 28, 2008 5:38 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1940
Кола: D13B2, D14A4, F18A3

Offline
Bagerista написа:
колата е 618i как да оправя проблема временно докато купя нова 4е маи е доста скупа? :cry:

Как според теб може да се оправи временно ? :?:
Има ремонтен комплект и нова помпа - първото е около 80лв., второто около 120лв.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 07, 2009 11:45 am 
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 24, 2009 8:15 pm
Мнения: 61
Кола:

Offline
И при мен уплатненията на предното стъкло не бяха добре даже ми се клатеше декоративната лайсна отсрани около стъклото.имах проблеми с окачването и то бая,ама те бяха от предишния собственик състезател,който май е давал на децата си да я ремонтират :D такива побългарявания намерих че просто да се шашне човек.а за тампона съм съгласен и моя се беше позакъсал ама беше още здрав, преди челния удар :!: :cry: .дългата предница спасява живот да знаете.

_________________
Не карай по-бързо отколкото може да лети твоят ангел хранител.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Авг 19, 2009 10:46 pm 

Регистриран на: Сря Авг 19, 2009 9:28 pm
Мнения: 3
Местоположение: гр. Перник
Кола:

Offline
ПОМОЩ!!! Отведъж без причина започна едно адски силно тропане отпред отдясно, карам го така но всв едно дясната ми гума е квадратна. Карах я на куп маистори но всеки я поглейда и казва "АЗ НЕ МОГА ДА ТИ ПОМОГНА, ВСИЧКО Е ЗДРАВО"!!!


МОЛЯ, някои ако е имал същия проблем да пише или ако знае какво мойе да е!!!


(':pls:')
(':fol:')


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Авг 19, 2009 10:53 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
На следващия му кажи да ти провери всички болтове и гайки дали са затегнати. А ти преди това си провери гайките на гумите, смешно ама ...


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Авг 20, 2009 8:42 pm 

Регистриран на: Сря Авг 19, 2009 9:28 pm
Мнения: 3
Местоположение: гр. Перник
Кола:

Offline
Хора не е от това нали илах самнение за крива джанта и сменявах гумите, как ще карам 3 месеца с разхлабени гаики нали щех да се претрепем!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Авг 20, 2009 9:00 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 10, 2009 5:45 pm
Мнения: 706
Местоположение: ДУПНИЦА
Кола: 416 auto.. Civic aut

Offline
колега някои може да им е помогнал да се разхлабят...............


 Профил  
 
 Заглавие: Re: трудно палене на студено
МнениеПубликувано на: Чет Окт 01, 2009 1:47 pm 

Регистриран на: Пет Юни 19, 2009 1:08 pm
Мнения: 9
Кола:

Offline
marinm написа:
или по точно като е студено колата пали но и падат оборотите и
единя вариант е да задържа педала на газта на по високи обороти за около 30 сек. и след това няма проблем
втория вариан - оставям я да изгасне и после като запаля няма никакви проблеми.
някой имал ли е такъв проблем, четох по нагоре за затягане на клапаните... или някой ако има идея нека каже.


Имах същия проблем и се оказа, че са ми избягали и 3те свещи (то нали при нас е някаква висша технология с 3). Учудващото е, че все пак автомобила може да пали без свещи.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: трудно палене на студено
МнениеПубликувано на: Чет Окт 01, 2009 5:08 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1940
Кола: D13B2, D14A4, F18A3

Offline
sergata написа:
marinm написа:
или по точно като е студено колата пали но и падат оборотите и
единя вариант е да задържа педала на газта на по високи обороти за около 30 сек. и след това няма проблем
втория вариан - оставям я да изгасне и после като запаля няма никакви проблеми.
някой имал ли е такъв проблем, четох по нагоре за затягане на клапаните... или някой ако има идея нека каже.


Имах същия проблем и се оказа, че са ми избягали и 3те свещи (то нали при нас е някаква висша технология с 3). Учудващото е, че все пак автомобила може да пали без свещи.


Колегата е с мотор F18A3 *Honda*, който е задължително с 4бр. свещи... :wow: и поста му е от "Пуснато на: Сря Дек 17, 2008" :P


 Профил  
 
 Заглавие: kupih si Rover 623
МнениеПубликувано на: Сря Мар 30, 2011 11:20 pm 

Регистриран на: Сря Мар 30, 2011 11:11 pm
Мнения: 2
Кола:

Offline
Здравейте на всички,
Купих си Ровър 623 и искам да питам за мнение какво да гледам и следя по колата, тъй като и идея си нямам за тази марка автомобили.
Интересува ме и дали ще е добре за колата ако и сложа газова уредба.

_________________
Rover 623 si


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Авг 18, 2011 10:04 pm 

Регистриран на: Чет Авг 18, 2011 9:55 pm
Мнения: 11
Местоположение: samokov
Кола: Rover 618i

Offline
Прилагам статия за проблемите на Ровър от серия 600:




Известно е, че най-популярната в Европа английска автомобилна марка беше Rover. Моделите на компанията се ползват с най-голям успех предимно на Острова, което не означава, че въпреки многобройните проблеми на фирмата, те не се продаваха добре и в останалата част на Европа, в това число и у нас. 80-те години не се отразиха особено здравословно на “Английския пациент”. Фирмата претърпя няколко финансови катастрофи, от които се измъкваше благодарение на други автомобилни компании. Първо, “самураите” от Honda подадоха ръка на “затъващия кораб”, като дадоха на англичаните няколко готови платформи, върху които те да създадат нови модели. С течение на времето Rover премина през “ръцете” на British Aerospace и BMW, но им донесе само финансови загуби. След окончателния фалит собствеността върху марката попадна в китайски ръце и съдбата и днес изглежда крайно мъглява. Да се върнем обаче към темата на материала, която разглежда серията 600.

Първият автомобил с индикационен номер 600 слиза от конвейера в края на 1993 година. Колите от тази гама се произвеждат до 1999 година, когато на смяна идва Rover 75. Предшественикът на 75-ицата, на който ще спрем вниманието ви сега, не е много популярен у нас. Въпреки това на пазара втора ръка могат да се намерят доста запазени екземпляри, които в много отношения превъзхождат преките си конкуренти. Отнасящите се скептично към този модел могат само да загубят, защото той не отстъпва по качество на изработка и надеждност на именитите си германски аналози, като в същото време може да се намери на доста по-примамлива цена. Вярно е, че моделът не е масов, което предполага и по-трудното намиране на резервни части, но е безспорен фактът, че автомобилът притежава чудесни качества, превръщащи го в отлична алтернатива в долния сегмент на средния клас. Модификациите от серията 600 са построени на платформата на Honda Accord, което е още един факт, подсказващ за добрата надеждност на конкретния Rover. От дотук казаното може да се направи изводът, че 600 е здрава, функционална и прецизно изпипана машина. Естествено и този, като всеки друг автомобил, има недостатъци. И тъй като преимуществата вече са ясни, ще акцентираме върху възможните неизправности, които се появяват и следва да се имат предвид при покупката на всяка една от версиите на Rover 600.

Каросерия

Автомобилите от серия 600 имат типично британски, солиден външен вид, като единственият недостатък по отношение на визия е слабото лаково покритие при моделите произведени през периода 1993 - 1994 година. В резултат на това се появява лека ръжда по края на ламарината, контактуваща със стъклата. При екземплярите, слезли от конвейера през 1995 година се наблюдава лошо напасване на предните врати, водещо до недотам плавно и леко затваряне, както и до лек, неприятен шум при по-висока скорост. Отстраняването на този недъг обаче е лесно и опитен майстор би могъл да го оправи в рамките на един час. Като цяло панелите са здрави и трудно поддатливи на корозия. Освен това са доста подсилени и осигуряват сравнително добра защита, както при евентуален челен, така и при страничен удар.

Отвътре купето изглежда също толкова стилно. Салонът се характеризира с приятен вид и хармония от светли тонове. В екземплярите с по-богато базово оборудване има климатик, кожен салон и цялостен ел. пакет. Идеалният комфорт може да бъде нарушен в частни случаи, когато проблем създават ръчките за отваряне на стъклата, чува се лек шум от недобро смазване на кормилната колонка. При версиите с “чупещ” волан изникват проблеми при движение на кормилото в посока нагоре-надолу. Причината е във възвратния механизъм, който в доста случаи отказва да работи, но този дефект е отстранен при моделите произведени след 1995 година. При отделни екземпляри (в много редки случаи) се чува неприятен скърцащ шум, причинен от лошото закрепване на декоративните панели, намиращи се от вътрешната страна на вратите.

Окачване и ходови характеристики

В повечето случаи автомобилът се държи отлично на пътя. След пробег 100 000 километра и при неравности по пътя обаче се чува доволно силен шум, идващ от предните лагери. Понякога се появяват и силни вибрации в предния мост. Този проблем се оправя с реглаж на моста, но ако и това не помогне трябва да се прибегне до неприятната операция - смяна на полуоси. Други недостатъци по окачването са недостатъчното фабрично смазване на шарнирните болтове, водещо до по-бързото им износване. Този съществен недъг изчезва при автомобилите, слезли от конвейера след 1996 година. Конструкцията на задното окачване също не е разчетена добре и периодично се чува неприятен шум, причинен от камъчета заклещени в т.нар. тунел на пружините. Това обаче се появява в редки случаи и не е болка за умиране. Серво усилителите на всички модификации са перфектни с изключение на варианта 620 Ti. При него ефектът на сервото почти не се усеща, когато се налага маневриране на място. Ако пък е включен и климатикът, ефектът е нулев.

Спирачна система

Спирачките, с които са оборудвани всички версии на серията 600, са добри и си вършат работата перфектно. И при тях обаче се появяват недостатъци, като те са присъщи най-вече на екземплярите от преди 1995 година. Понякога още след 10 000 километра пробег започва изключително неприятно “биене” на предните дискове, което се оправя само след смяната им с нови. При моделите от 1994 година освен тази “болест” се усеща и шум, идващ от задните накладки. Както обаче стана ясно при автомобилите след 1995 година всички тези дефекти са отстранени.

Двигатели и трансмисии

Този раздел ще започнем със скоростните кутии. Каквито и да са те, трябва да сте сигурни, че няма да имате никакви проблеми - предавателните механизми просто не дефектират. За двигателите може да се твърди същото, но с едно изключение. Става дума за най-наточеното изпълнение от 1994 година, белязано с индекс 620 Ti. От моделният номер може би се досещате, че агрегатът с мощност 200 к.с. е снабден с турбокомпресор. Това е добре, стига нагнетателят да не даваше толкова дефекти. Проблемите са присъщи за почти всички турбо Rover-и и започват едва след 50 - 60 000 километра пробег. Първите признаци за неизправен компресор се появяват още след запалване на автомобила. Оборотите на празен ход са нестабилни и променливи. Ако не обърнете внимание на този “дребен” проблем, след още няколко хиляди километра турбото просто престава да работи. Друг, рядко срещан дефект се забелязва при модификацията 620i. След 20 000 километра, по време на зацепване се усеща краткотрайна вибрация в съединителя. Тази “болест” обаче е рядко срещана.

Статистиката сочи, че всички агрегати, без изключение са послушни, достатъчно мощни и осигуряват завидна динамика. Животът на възлите и агрегатите е изключително дълъг, което позволява безпроблемен пробег от 250 000 и повече километра. Така че вариантът Rover 600 не е за пренебрегване. Автомобилите са здрави, надеждни, а марката е изтънчено шикарска и ще бъде оценена предимно от разбирачи. Като се прибави към това и сравнително ниската цена, може да ви притеснява единствено непопулярността на автомобила у нас и по-точно по-трудното намиране на резервни части.






Справка за модела




Rover 600 (RH)




История



Август 1993

Rover представя на пазара първата версия от серията 600. Автомобилът е представител на долния сегмент на средния клас и първоначално е оборудван с двулитров бензинов агрегат. Първата модификация е обозначена с индекс 620i.



Септември 1993

Дебютира нова модификация на Rover 600, оборудвана с 2.3-литров бензинов двигател. Версията е обозначена с моделен номер 623 Si.



Септември 1993

Веднага след представянето на варианта 623 Si на пазара се появява автомобил с нов двулитров агрегат (620 Si).



Декември 1994

Година по-късно компанията вади на бял свят версия с нов мотор. Наточеният Rover е с непроменено купе, но с модернизиран агрегат, снабден с турбо компресор. Версията е наречена 620 Ti Vitesse.
Турбо вариантът е съпътстван от първия и последен (за серията 600) дизелов двулитров двигател . Колата е именувана като Rover 620 SDi.



Септември 1996

Rover представя модела 620 i. Автомобилът е с двигател с инжекционно впръскване, който е от ново поколение. Мощността му е 115 к.с.



Май 1999

Това е последната година за серията на Rover, обозначена с номер 600. Компанията показва заместника, който е с индикационен номер 75.







ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ




Двигател


2 316 EUR




Скоростна кутия (механична)


2 111 EUR




Динамо


456 EUR




Стартер


341 EUR




Водна помпа


112 EUR




Ауспух (без катализатор)


468 EUR




Спирачни дискове (2 бр. предни)


60 EUR




Накладки (предни дискови)


72 EUR




Фар (комплект)


100 EUR




Калник


98 EUR




Цените са за оригинални резервни части по
справочника Eurotax Schwacke /без ДДС/ за модел
Rover 620 Si /131 к. с./, произведен 1993 г.

_________________
Без техника ще станем първобитни хора.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Ное 06, 2011 6:05 pm 

Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 7:29 am
Мнения: 7
Местоположение: v. tarnovo
Кола:

Offline
аз смених 2 гарнитури на главата за 2 години, трябва да се наблюдава налягането на охл. с-ма, почне ли да надува бягай на майстор. То може и от друго да е, но при мен и двата пъти беше от гарнитурата


 Профил  
 
 Заглавие: Re:: Проблем с мощността
МнениеПубликувано на: Вто Дек 17, 2013 6:19 pm 

Регистриран на: Пон Фев 25, 2013 8:00 pm
Мнения: 1
Кола: rover 414

Offline
Колеги имам един въпрос СТАВА дума за ровер 414 , та имам проблем с мощността . когато си карам на 1500 2000 оборота набирането след това е много бавно едвам едвам като настъпя педала и нищо оборотите си седят и се дигат доста бавно. та ако някои може да ме ориентира какъв може да е проблема дали свещи кабели или горивен филтър да пише,,...


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: