Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Хронични проблеми: Rover 6xx серия
МнениеПубликувано на: Нед Мар 11, 2007 1:51 am 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Предлагам в тази тема да напише кои са "редовните/хронични/чести" проблеми които се появяват при 6xx серия. Нека всеки да сподели и каква е колата все пак 8)


Последна промяна vgbodurov на Чет Ное 01, 2007 1:25 am, променена общо 4 пъти

 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Мар 11, 2007 10:22 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 8:04 pm
Мнения: 204
Местоположение: Несебър
Кола:

Offline
Тампона на реактивната щанга на мотора при Хондовите двигатели e слабо място, заводския със сигурност се къса като остарее, което май е нормално, все пак вечни неща няма. Ефекта от скъсания тампон се усеща само при зверски потегляния. Клапаните се разтракват на определено време, което не е проблем. Това е недостатък на газоразпределителния механизъм с кобилици. Проблема се решава с регулаж на клапани в сервиза. А ако имате поне малко технически познания и Ви е ясна информацията от RaveCD-то за тази процедура, може да се справите и по добре от механиците. Някой 620i(не si) са със заводски дефект във съединитела - при зацепване се явяват краткотрайни вибрации.
Ако това въобще могат да се нарекът проблеми... за други не се сещам.

_________________
Кара Хонда под прикритие 8)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Мар 12, 2007 2:32 am 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Аз имам проблем с оплатненията на предното стъкло, НО май това е само при мен :?: Други проблеми засега не е имало, дано и да няма :roll:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Мар 13, 2007 1:52 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 8:04 pm
Мнения: 204
Местоположение: Несебър
Кола:

Offline
На няколко места вече чета, че мотора на 620ti е склонен да издухва гарнитурата на главата - тук например.

_________________
Кара Хонда под прикритие 8)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Мар 21, 2007 12:50 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 8:04 pm
Мнения: 204
Местоположение: Несебър
Кола:

Offline
bin4o, би ли разяснил по подробно проблемите при 620(Хонда), за да ги откриваме на време и да не гледаме тъжно по сервизите. :pls:
Цитат:
Клапаните не само че не се разхлабват а напротив - имат склонност към "затягане" - и се появяват едни проблеми при палене сутрин.

.... доста странно звучи :hmm: , я кажи как става тоя номер, сигурно има нещо специфично в конструкцията на японците. Имам известен опит с OHC-моторите и в общия случай, при точно регулирани клапани с течение на пробега се наблюдава единствено леко увеличаване на луфта, което налага регулаж.
Много ще ми е приятно да разнищим проблема... :ber:

_________________
Кара Хонда под прикритие 8)


 Профил  
 
 Заглавие: Здравейте!
МнениеПубликувано на: Нед Апр 22, 2007 6:01 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 22, 2007 10:16 am
Мнения: 18
Кола:

Offline
Писал съм по тази тема в стария сайт.Става въпрос за уплътнението на предното стъкло.Не е е само при теб проблема.Явно при смяна на стъкло не могат да го залепят както трабва.Имах същия проблем и при дъжд ми влизаше вода в краката на шофьора.Проблема се решава като се свали лайсната и след старателно почистване на мястото около стъклото и гредата се запълни със силикон.Внимавай със щипките че се чупят лесно а май не се намират. Успех!
Искам да попитам къде мога да открия "хлабините" за клапаните на 620 si, и има ли значение изминатите километри?
Знаете ли Роби който работеше в Трейдкар ми развиваше същата теория със затягане на клапаните и че трябвало да се регулират при смяна на ремъците.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Апр 24, 2007 10:09 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 8:04 pm
Мнения: 204
Местоположение: Несебър
Кола:

Offline
Можеш да ги откриеш в RaveCD и в програмата AUTODATA.
Смукателен: 0.26мм +/- 0.03мм
Изпускателен: 0.30мм +/- 0.03мм

Изображение

Изображение

_________________
Кара Хонда под прикритие 8)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 26, 2007 2:14 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Сеп 23, 2007 8:55 pm
Мнения: 14
Местоположение: София
Кола:

Offline
От 3год. карам РОВЕР 600 SDI за сефте имам проблем - Скъса ми се тампона на мотора


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Яну 26, 2008 9:59 pm 

Регистриран на: Пон Дек 10, 2007 10:12 pm
Мнения: 2
Местоположение: Луковит
Кола:

Offline
Аз съм със 618,при мен са два тампона отпред и отзад.Стават от Самара и са по 20/22 лв.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 01, 2008 10:57 pm 
Истински потребител
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 27, 2007 11:22 pm
Мнения: 430
Местоположение: София
Кола:

Offline
varzil написа:
Аз съм със 618,при мен са два тампона отпред и отзад.Стават от Самара и са по 20/22 лв.
За кои тампони става вапрос колега?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 18, 2008 8:59 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 24, 2007 5:22 pm
Мнения: 21
Кола:

Offline
За пръв път имам проблем с мойта 620
И никой не може да го реши ако нчкой има идея моля да я сподели.
Значи при ускоряване волана завива на едната страна а при спиране в обратната.Ходих и на сервиз но никой не знае какво е ?

_________________
The best ever 620si Honda


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 19, 2008 7:42 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1940
Кола: D13B2, D14A4, F18A3

Offline
Тампони на горен или долен носач, от ляво или дясно...
Повишената склонност към завой на колата идва и от нерегулирана сходимост на колелата - на стенд трябва да излезе и проблема.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Фев 23, 2008 8:39 pm 
Истински потребител
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 27, 2007 11:22 pm
Мнения: 430
Местоположение: София
Кола:

Offline
Konstantin написа:
За пръв път имам проблем с мойта 620
И никой не може да го реши ако нчкой има идея моля да я сподели.
Значи при ускоряване волана завива на едната страна а при спиране в обратната.Ходих и на сервиз но никой не знае какво е ?
така както го описваш е наи вероятно да е от тампоните на штангата която фиксира долния носач да не ходи напред назад. Имам предвид двата тампона които са от предната страна на тая штанга и ги стяга гаика. Ако са разхлабени колелото ще има ход напред и назад в зависимост от това дали спираш или ускоряваш и затова ти дьрпа наляво и на дясно.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 28, 2008 7:13 pm 

Регистриран на: Пет Окт 17, 2008 10:40 pm
Мнения: 6
Кола:

Offline
nikolai написа:
От 3год. карам РОВЕР 600 SDI за сефте имам проблем - Скъса ми се тампона на мотора

колега я кажи какво стана с тампона че и при мен се появи сащия проблем.намериха ли ти го?колко ти струваше?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Ное 27, 2008 11:47 am 

Регистриран на: Пон Юли 28, 2008 10:23 am
Мнения: 24
Местоположение: Варна
Кола:

Offline
peperud4o написа:
nikolai написа:
От 3год. карам РОВЕР 600 SDI за сефте имам проблем - Скъса ми се тампона на мотора

колега я кажи какво стана с тампона че и при мен се появи сащия проблем.намериха ли ти го?колко ти струваше?


Да,това наистина си е хроничен проблем при този мотор.Преди година го сменях.Тампона е маслен,поръчах си го от София.Излезе ми 140 лв. с доставката.Тел. на магазина е 029557513.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron