Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Пет Мар 23, 2018 9:48 am 

Регистриран на: Пет Мар 23, 2018 9:39 am
Мнения: 10
Кола: rover 620 sdi

Offline
Понеже имах регистрация и писах в хонда форума,но там отговор нет а ще трябва леко да се позакърпва,ще копи пейстна.
Сега,след известно време с течение на обстоятелствата днес закупих роувър 620 сди,производство или по-точно регистрация септември 96-та година.
Днес имах малко време и го покарах,като въпросите за които ще питам ги знаех като проблемчета но все пак я закупих колата.
1.По време на движение понякога,но сравнително често светва чека,при отпускане педала на газта угасва.Роувъра е със сменяна горивна помпа заменена с такава от хонда акорд.Предишният собственик твърди,че като са я зацепвали нещо не са донастроили градусите и така присветква.От слагането на хондовата помпа са изминали към 2 години и около 10-12 хил. км.Проблем ли е ако я карам така и има ли от какво да се притеснявам някъде да габардяса?
2.Свети лампа SRS и не угасва.Бившият собственик твърди че е изгорял може би датчик/пиропатрон на еърбега.
3.Колата е 2000 кубика дизел с турбо,но ми се вижда тромава и сякаш не върви за конете си и 210 нютонметра.Не усещам турбото!
Трябва ли да се почиства дебитомер или друго подобно?
4.Скоростният лост на свободна се лашка свободно наляво -надясно сякаш нещо е разкачен.
5.Скоростите влизат малко странно-да сменям ли маслото и колко събира скоростната кутия?
6.Маслото двигателното предполагам ще е 10W40.Колко литра е?
7.Колата за около седмица е във Варна.Къде може да се закачи че да се види що светят тия две лампи?
За сега това се сещам и това са въпросите.Ако има нещо пак ще питам. :)


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Пет Мар 23, 2018 8:57 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
1 трябва да се презацепи помпата, с диагностика се гледат градусите,преди 2 години презацепвах такава на фрилендър със същия мотор със същия проблем,на живи данни си излиза колко трябва да е и колко е реално 12 градуса мисля че беше но не помня добре,на вала или на помпата беше раздвижно колелото и от там се наглася точно но трябва да се гледа и с диагностика за да стане точно,то за това и не върви както трябва
2 на диагностика ще ти покаже къде е проблема
4 проблема е в карданната връзка която влиза в оста на кутията разбиват се гумените втулки,те са с нитове но с с шлайфа се изпиляват и избиват,после може да се сложат болтове с гумен маркуч по средата за да уплътни по добре с две думи може да се побългари то за това и ти влизат трудно скоростите а кутията събира 2.2 10w40 същото е и за двигателя 5 литра събира

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Пон Мар 26, 2018 11:55 am 

Регистриран на: Пет Мар 23, 2018 9:39 am
Мнения: 10
Кола: rover 620 sdi

Offline
Благодаря ти NoCommenT.
Направиха диагностика и грешката било с помпата.Презацепиха я,сега не излиза чека и мисля че не си внушавам но стана по-тиха и по-мазно работи.
Сякаш на свободна в движение като изключа леееко играят оборотите.Тя стрелката малко е дебела и се мандахерца...
За SRS-а нищо не отчела диагностиката.Сега видях че било често срещано за роувър.Като имам време ще прегледам кабелите под седалките.Ако не стане така ще бъде.
По спомен точно ти в една тема ако не бъркам си писал,че карданната връзка можело да се вземе от форд фиеста или ка,и то без да се заварява.
Надявам се майстора да го оправи този проблем,но все пак би ли обяснил какъв кардан,колко пара е горе долу,някакви подробности и такива работи.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Пон Мар 26, 2018 11:21 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitro ... ka-kb-2801
това каре се ползва,не е сложно за изпълнение,за еърбега си има отделна букса за диагностика малка с 2 пина където се дават на късо и по миганията се вижда каква е грешката,не знам как са ти правили диагностика,пиро патрони май няма поне при мен имам само на волана и на пасажера и ако има проблем ще е при някое от двете та виж дали имаш букси под седалките

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Пон Апр 02, 2018 8:24 pm 

Регистриран на: Пет Мар 23, 2018 9:39 am
Мнения: 10
Кола: rover 620 sdi

Offline
Още един въпрос,поне засега.В управлението на турбото или там около егр-а има едно лостче или ръчка което ако не бъркам се движело с вакуум.На тая кола турбината била май с променлива геометрия.Та това лостче на изгасена кола и на ръка се движи много трудно.Това нормално ли е? Ако го понапръскам с течна грес или силиконова смазка дали ще се движи по-лесно или трябва да се сваля за чистене или ако я карам извънградско с 3 хил. Оборота ще се поизчисти?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Нед Апр 08, 2018 11:00 am 

Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 9:18 pm
Мнения: 276
Кола:

Offline
Най-вероятно говориш за разтоварващия клапан на турбото. Не можеш да го мръднеш с ръка, този клапан се отваря при много високо налягане и по този начин предпазва турбото от пренатоварване. Много е важно да бъде настроен правилно.
На втория въпрос, не е с променлива геметрия, с обикновени лопатки е. То и затова няма никой преди 2000 оборота.
За SRS, тьрси свободна жълта букса под волана, дава се два пъти накъсо и лампата угасва завинаги.
И стрелката че играе по инерция, да не те плаши. Всички Роувъри с тази помпа са така. Не зная защо, но ако докоснеш съвсем леко спирачката спира да играе.
Не зная какво си очквал точно от тази кола, но 210 нм и някакви си 100 коня няма да ти докарат адреналин със сигурност, купето не е леко все пак. Но затова пък моторът е вечен и разхода символичен. Сега, вече ако ти се занимава с модификации става много по-различно, но всичко си има цена.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Нед Апр 08, 2018 2:08 pm 

Регистриран на: Съб Яну 19, 2013 4:52 pm
Мнения: 26
Местоположение: Varna
Кола:

Offline
От чисто любопитство, за какви модификации става въпрос. Ама от по леките като за начало без тежка артилерия.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Нед Апр 08, 2018 8:42 pm 

Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 9:18 pm
Мнения: 276
Кола:

Offline
Най-безобидния мод е така наречения Evry Mod, изключително лесен и популярен в ТDI средите. Има много писано. Два от кабелите от снопа на помпата(не помня точно кои) се дават накъсо през съпротивление с потенциометър. Мисля че лъже ЕКУ-то, че мотора е студен и пуска повече гориво. Резултата е потресаващ, все едно сте си купили друга кола. Като минус започва да пуши черно и оборотите стават нестабилни на празен ход, ако се прекали с потециометьра. Иначе има и чипове, но там цените започват да стават солени и не се знае как ще я настроят.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Пон Апр 09, 2018 8:36 am 

Регистриран на: Съб Яну 19, 2013 4:52 pm
Мнения: 26
Местоположение: Varna
Кола:

Offline
Хм интересно. Не бях чувал за този метод, а какво мислите за смяна на разпръсквачи с такива от ланд ровър 300тди


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Пон Апр 09, 2018 9:18 am 

Регистриран на: Пет Мар 23, 2018 9:39 am
Мнения: 10
Кола: rover 620 sdi

Offline
Благодаря много за отговорите tomz.
Не искам самолет,купих я за работа и да е що годе здрава и икономична.Сравнявах я с комън рейл.Вече имам няколко стотин км извънградско и турбото сякаш се поотпуши.Надявам се английският ДВГ да не прави проблеми.Турбото леко се чува.Направи ми впечатление че маслото все още е бистро!Преди имах едно Ауди и то веднага черно го правеше.Роувъра си е чиста Хонда.Не става за скорости над 120 и резки маневри но вози като лодка. :ber:


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Пон Апр 09, 2018 10:12 am 

Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 9:18 pm
Мнения: 276
Кола:

Offline
Да, за маневрите си абсолютно прав, малко се управлява като автобус. Но защо да не става за високи скорости? Според мен на магистралата му е силата, тъй като е много нисък и направо залепва за асфалта. 160-180 ги подържа без проблем, до към 200-210 си набира колата, но става прекалено шумно вътре и липсата на шеста предавка се усеща много. Недиректното управление също е плюс в такива ситуации.

Относно разпръсквачите, не съм чувал от 300тди дали стават. Трябва да се види на какво налягане работят и дали физически не са по-големи. Има някаква логика, зная че на 25/45 слагат от 600 и веднага 20-30 кс отгоре.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Пон Апр 09, 2018 7:40 pm 

Регистриран на: Съб Яну 19, 2013 4:52 pm
Мнения: 26
Местоположение: Varna
Кола:

Offline
MGZR = DSLA145P870 2s = 5x0.174 (0.11883)
Freelander L series = DSLA145P682 2s = 5x0.2 (0.157)
SDI = DSLA145P446 2s = 5X0.22 (0.18997)
200TDI = DSLA145P208 2s = 5X0.24 (0.22608)
300TDI = DSLA145P366 2s = 5X0.26 (0.26533)


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Пон Апр 09, 2018 8:18 pm 

Регистриран на: Съб Яну 19, 2013 4:52 pm
Мнения: 26
Местоположение: Varna
Кола:

Offline
Тялото на самата дюза си остава същото. Само разпръсквачите се сменят. На 200 бара са и двата модела. Англичаните доста го обсъждат тоя въпрос.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Вто Апр 10, 2018 9:19 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
ако е с 15ки джанти ще е ниска,ся със 17ките е като бъги, но съм карал и 620 дизел и бензин и возят бая меко,само моята не знам с по върди пружини ли е кво и е бая твърда,бая бързо влизам в завоите без да залита много :) иначе т серията е дърпа с лекота

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: новозакупен роувър 620 sdi
МнениеПубликувано на: Вто Апр 10, 2018 9:19 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
ако е с 15ки джанти ще е ниска,ся със 17ките е като бъги, но съм карал и 620 дизел и бензин и возят бая меко,само моята не знам с по върди пружини ли е кво и е бая твърда,бая бързо влизам в завоите без да залита много :) иначе т серията е дърпа с лекота

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron