Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Статии: Rover 4xx серия
МнениеПубликувано на: Чет Юли 31, 2008 8:26 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Юли 29, 2007 8:47 am
Мнения: 138
Местоположение: Добрич и с.Арчар (Видинско)
Кола:

Offline
Здравейте,колеги!Искам да споделя с вас какво намерих-дано ви хареса.

Британия е страната на добри маниери,старинните замъци,столетните дъбове и ...луксозните лимузини.Скъпата кожа,благородно дърво иизобилието от хром при последните са тъкмо в стила на капризната островна аристокрация.За съжаление обаче живеем не в Англия, а в България и потдръжката на класически британски екземпляр на четири колела е по джоба само на малцина.Все пак има изход и за онези, които обичат комфорта при автомобилите,но немогат да се похвалят с доходите на британски лорд.Тази категория хора спокойно би могла да се насочи към закупуването на Ровер от серията 400(1995-2000 г.)
В началото на 80-те години на миналия век се ражда едно от най-ползотворните сътрудничествата в Автомобилната история.Главни участници са Austin Rover Group и Honda.Истината е,че и двата гиганта се нуждаят един от друг.Британците са пострадали сериозно след частичната национализация на отрасъла от 70-те години и буксуват заради липса на нови технологии и свежи инвестиции.За "самурайте" в Honda това е начина да стъпят на европейския пазар.През 1994 г Ровер става собственост на БМВ,което водидо развод с японците..Само година по късно обаче все пак дебютира последната разработка на Хонда и Ровер - моделното семество Ровер 400.
Автомобила в техническо отношение е почти напълно идентичен с хетчбека Honda Civic Fastback,който е разработен специално за европейския пазар и започва да се продава през 1994 г.
Каросерията е с отлична антикорзионна защита.Панелите са двустранно поцинковани, с изключение на покрива и рамките на вратите - протекцията при тех е само от външната страна.Единственото слабо място,което се предава пред кафявата чума са веждите на задните калници.При екземплчрите от първата година на производство не е изключено да се появи ръжда и около радиаторната решетка.Конструктивеният недостатък обаче е отстранен към края на 1996 г.Внимавайте с покупка на ударен Ровер 400!Ако щетата не бъде отремонтирана качествено, ламарините са шампиони по бързо корозиране.Често се чупят и външните дръжки на вратите.ю
Луксозният и комфортен самон е сред основните достойнства на Ровер 400. Малко автомобили от онова време и в същия сегмент могат да се похвалят с толкова разточително оборудване. Материалите са качествени, като забележките при интериора се свеждат до две - често дефектиращи инфорамционни символи по таблото и малкото пространство отзад,Втория ред седалки са тесни, а облегалките им са разположени под ъгъл от 90 градуса.За сметка на това багажника е огромем.
За разлика от отличната оценка, поставяна на каросерията и салона, ел. системата се представя по скоро неубедително.Изгорели датчици, релета или кабели са присъщи за Ровер 400.Преди покупка е желателно да проверите инсталацията.Избягвайте и ремонти във второкласнис ервизи,защото е много вреоятно там за първи път да виждат ел.схемата на автомобила.
Единствения представител на моделното семество оборудван с двигател на хонда е 416 i с автоматична скороста кутия.Останалите агрегати са производство на Ровер,като най-разпространени са 1.4 и 1.6- литровите бензинови модификаций.Всички двигатели са с четири клапана на цилиндър и два разпределителни вала.Изработени са от алуминий (дизелите са с чугунен цилиндровблок) и са особено чуствителни към прегряване.По тази причина винаги следва да се проверяват и държат в изправност температурните датчици, термостатът, релетат и вентилаторните перки на охлаждането.Нещо повече с течение на времето те стават все по-капризни.Препоръчва се редовната смяна на маслото и филтрите,а също така и на ремъка и ролката. При дизелите задължително се подменя и "малкия" ремък, задвъжащ горивната помпа.Внимавайте и за качеството на дизеловото гориво, защото агрегата на Ровер е чуствителен и на тази тема.Една от често срещаните болести при нафтовия мотор е постоянният тея на масло от износени гарнитури.Скоростните кутии, с които се оборудва семейство 400, не проявявата склонност към капризи и радват с лесно и удобно превключване на скоростите.
Окачването е надежно и противно на някои мнения започва да сдава багажа едва след навъртени 170000-200000 км.Ремонтът ме не излиза толкова скъпо, като проблемнои се оказат само тампоните на задното окачване,к които се износват по-бързо по българските пътища и водят до постоянно дразнещо тракане и хлопане.


ОЦЕНКА: Идеята да се "сдружат" японските технологии с достойнствата на английския дизайн е отлична.Симбиозата позволява да реализира на пръв поглед невъзможното - да бъдат победени японския синдром на странния дизайн и съмнителната надежност на британската техника,Та че при наличието на запазен Ровер 400 - купувайте!За малко пари получавате доста лукс и още повече комфорт.


Източник:Вестник Автотруд, брой 549 от 06.06.2007г.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 14, 2011 7:01 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 10, 2009 11:08 pm
Мнения: 20
Местоположение: Перник
Кола: Rover 414i 103 к.с.

Offline
Цитат:
да бъдат победени японския синдром на странния дизайн


Това е яко! :D

_________________
Изображение


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron