Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Ровър 416Si рязко спря да пали
МнениеПубликувано на: Нед Май 20, 2018 11:26 am 

Регистриран на: Нед Фев 03, 2008 9:26 pm
Мнения: 10
Местоположение: София
Кола:

Offline
Здравейте колеги. Не съм активен във форума, защото винаги съм успявал да намеря решение на проблема в някоя от многото теми. Но на този мой проблем изглежда няма решение. Вече съм отчаян. А проблема е следния: Както си карах колата и бях на скорост така изведнъж почна да намалява. Смених на по-ниска предавка и пак тръгва да гасне. И накрая изключих от скорост и я форсирах и така умря. Пробвах да я запаля и с 300 зора запали, но не работи нормално, прекъсва на празен ход и като пипна педала на газта си гасне. И така вече седмица колата стои отпред на улицата и не е в движение. Смених свещите. Кабелите си бачкат, защото ги вадих всичките и гледахме с приятели за искри и всичко е ток. Даже ги гледахме на тъмно за светкавици,
но пълен мрак. Помпата се чува всеки път. Бензин има и е почти на макс. Имам резервни палец и капачка, пробвах и с тях и пак греда. Вадих топлинния датчик и пак нищо. След като има искри на свещите, би трябвало и бобината да е Ок. Закачих я на компютър и никакви грешки. Почистих стъпковото моторче и дросела(до където можех да бръкна) и пак нищо. Четох за кабели при пета врата(не знам къде са точно) и релета, ама не знам как да ги тествам. Попаднах на тема с подобен на моя проблем и са се оказали палец и капачка, защото палеца мяткал искрата директно в цилиндъра. Възможно е и при мен да е това.
И накрая само да вметна, че колата е с газов инжекцион Мегаджет от няколко години(поне 5) и съм си сменял навреме филтъра за газова инжекция, а този в изпарителя(Magic 3) нищо не съм пипал. Даже не знам дали има. Има си имобилайзер, който не знам къде е, но пищи и с дистанционното си го гасим. Акумулатора е нов, но от много въртене вече се зарежда.
Замислям се за нови палец и капачка, които съм сменял заради газовата като я сложих и съм в момента с палец Facet. Капачката и тя не е квалитетна марка. Дали е боклук и е навремил. Възможно ли е да е от газовата уредба, защото като я мъча да запали, колата върти, но не пали и като вече върна ключа само леко изкашля все едно се опитва да запали на детонация. Малко звучи като парен локомотив. Гледахме центровката, но горе всичко съвпада, но долния маркер на полеви условия няма как да го видя. Компресия има, защото рядко пали, но пали. На наклон държи на скорост, а и преди около два месеца е със сменена гарнитура на главата, всмукателните и изпускателните колектори. Главата не е пукната и е надувана и е тествана. Както и да е. В пълен шах съм. Предполагам, че инфото дето го нахвърлях е малко хаотично, но моля за съвети. Благодаря предварително.

_________________
"Теорията е когато се знае всичко, но нищо не работи. Практиката е когато всичко работи, но не се знае защо. Ние съчетаваме теорията с практиката при което нищо не работи и никой не знае защо"


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Ровър 416Si рязко спря да пали
МнениеПубликувано на: Пон Окт 22, 2018 7:36 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2009 10:21 pm
Мнения: 210
Местоположение: Пловдив
Кола: ROVER 414Si 103hp+

Offline
Имам известни съмнения в компютъра на газта. Той прекъсва тока към бензиновите инжектири и ако се е прецакал и не ти ги пуска няма гориво към цилиндрите. Това са само догатки.

_________________
Изображение


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: