Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: работа на двигателя след смяна на гарнитура
МнениеПубликувано на: Вто Дек 30, 2014 9:44 pm 

Регистриран на: Вто Дек 30, 2014 8:51 pm
Мнения: 1
Местоположение: В.Търново
Кола: 400,1.6,16V,X.1998

Offline
Здравейте колеги,
От днес съм регистриран и бих искал да ме насочите как да се открие и да се отстрани следния проблем: Колата е Ровър 400, 1600куб.,16 клапана, м.Х.1998г.-беше на 8 години когато я купих и вече 8 години я карам редовно и съм много доволен от нея. Работи перфектно, редовно я обслужвам-масла, филтри, ремъци, накладки, през миналата година смених съединител.
- Преди 1 седмица преминах и аз през ремонт и смяна на гарнитурата,шлайф на главата и смяна гумички на клапаните. Когато я запаля на студен двигател работи с прекъсвания,сякаш на 2-3 цилиндъра и от аспуха мирише на бензин. Трябва с газ да поддържам високи обороти защото в противен случай гасне. Като позагрее вече работи малко по-добре, не гасне, но не работи както преди.
Преди да направя този ремонт колата работеше като часовник-на студен двигател пали без газ, само като завъртя ключа и веднага пали и зиме и лете /имам и гараж/,работи известно време на "автоматичен смукач",както е израза, на малко по-високи обороти,/до 1200-1300/, след което постепенно ги намалява до нормалните-през това време спокойно си затварям вратите на гаража, може и кафенце да изпия и никакви проблеми. Сега това е мираж и никак не съм доволен от работата на мотора, което се отразява и на шофирането, и на пътуването. Информирах за това хората от сервиза, който извърши ремонта, отново я приеха -последва смяна на свещи, палец, дистриб.капачка, почистване на стъпковото моторче и резултата - никакъв, все така без промяна. Тъй като се заредиха празнични дни, от сервиза ми обещаха след Нова година да я прегледат отново и да търсят каква е причината и да я отстранят.
Колеги, четох много дискутираните теми във форума, но не успях да открия нещо подобно на този проблем /или може би има, но не съм го намерил/. Моля ако някой има идея или е имал такъв проблем да сподели и да ме насочи къде да се търси и как да се отстрани това за да се нормализира отново работата на двигателя. Искам да продължа с удоволствието да си шофирам и наслаждавам на Ровърчето и да нямам повече този проблем. Приятели започват да ми се подиграват, че съм си купил боклук и ме съветват да го сменям и да търся по-нова кола, но аз дълбоко съм убеден, че съм случил на автомобил, който още повече, че съм си го обслужвал редовно и до сега никъде и никога не ме е предавал.
Поради възникналия проблем съм решил и да реализирам препоръките на много от вас да направя смяна на термостат на 82 градуса и перката да се включва по-рано, на по-малко градуси за да не се допуска прегряване. - Ако някой може да се ангажира с това ще съм му благодарен, защото аз съм от В.Търново и не съм сигурен, че има в града автомонтьори, които могат да ремонтират като хората двигателя на Ровър, показателно за което е по-горе написаният проблем.
Ако някой иска може и да ми звънне на моб.тел 0899 611 311 Глобул или 0877 413 811 - Боб,
А на всички желая приятни и хубави празници, весело посрещане на новата 2015 година и без аварийно шофиране на Ровърчетата си.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: работа на двигателя след смяна на гарнитура
МнениеПубликувано на: Сря Дек 31, 2014 12:06 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 22, 2012 3:12 pm
Мнения: 26
Кола:

Offline
Имах подобен проблем преди време като я карах само на газ,рядко превключвах на бензин и ми се замърсяваха дюзите , правеше това което казваш че се случва при тебе,казаха ми да я карам малко и на бензин и проблема се реши. Единственото което ми идва като идея и ако не сте го проверили е дали отива ток към свещите,да не би някой кабел да се е прецакал и за това да не ти се получава горенето на някой от цилиндрите.... или делкото нещо


 Профил  
 
 Заглавие: Re: работа на двигателя след смяна на гарнитура
МнениеПубликувано на: Нед Яну 04, 2015 2:00 pm 

Регистриран на: Чет Фев 28, 2008 1:18 pm
Мнения: 105
Кола:

Offline
Може да не е зацепен ремъка както трябва.

_________________
БЪРЗАЙ БАВНО


 Профил  
 
 Заглавие: Re: работа на двигателя след смяна на гарнитура
МнениеПубликувано на: Вто Яну 20, 2015 6:39 pm 

Регистриран на: Вто Окт 19, 2010 9:49 am
Мнения: 165
Кола:

Offline
Здрасти колега,
Според изписаното от теб разбирам, че по отношението към автомобила доста си приличаме. Аз живея в Омуртаг. Когато преди 2-3 години ми се наложи да сменям гарнитурата на главата, сам си я разглобих и сглобих, след като ми отремонтираха главата в с. Мадара. За сега няма твоите проблеми.
Мисля, че в сервиза не са действали адекватно. Колегата, който ти обръща внимание за проверка дали правилно е зацепен ангренажния ремък е възможно де е прав. Виж дали точно съвпадат белезите при шайбите на разпределителните валове и при шайбата на коляновия вал, както го пише по книгите. Ако е така мисля че е добре в читав сервиз да свържат двигателя с подходящ компютър за да се диагностицира точно причината за проблема.
Искрено ти желая успех !
Сергей Димитров

_________________
за контакти: 0885 360 814


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: