Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Пет Дек 26, 2014 7:32 pm 

Регистриран на: Пет Дек 26, 2014 7:06 pm
Мнения: 18
Кола: ROVER 400

Offline
Здравейте колеги.Имам проблем с моя rover 400.сутрин пали трудно.Първия път като подгрее свещите изчаквам малко и тогава въртя но не пали,на втория път припатква и чак на третия път пали.Когато запали вибрациите са по-силни и пуши малко повече,но когато загрее 4-5 мин.спира да пуши и вибрациите също.След това всяко следващо палене си е нормално. от какво може да е?. Двигателя е 2000 куб.дизел.105 к.с.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Пет Дек 26, 2014 7:39 pm 

Регистриран на: Пон Авг 10, 2009 4:30 pm
Мнения: 515
Местоположение: АБСУРДИСТАН
Кола: 420 DI/220 SDI

Offline
Най вероятно- изгоряла свещ, или 2 . :)


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Пет Дек 26, 2014 9:24 pm 

Регистриран на: Пет Дек 26, 2014 7:06 pm
Мнения: 18
Кола: ROVER 400

Offline
Благодаря


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Вто Яну 13, 2015 9:15 pm 

Регистриран на: Пет Дек 26, 2014 7:06 pm
Мнения: 18
Кола: ROVER 400

Offline
Колеги оказа се,че проблема не е в свещите.Майстора при когото ходих замери и компресията и каза,че в единия цилиндър е малко по-малка компресията и каза,че е нормално.И така моя ПИРАТ все още пали трудно сутрин и пуши.Ако е под 5 градуса даже не пали.Също така и дюзите функционират нормално
Някакви идеи от къде може да е проблема? Благодаря


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Вто Яну 13, 2015 10:19 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 07, 2011 2:34 pm
Мнения: 260
Местоположение: Бургас
Кола: MG ZR 160

Offline
може да е и нафтата... пробвай с някоя от скъпите нафти, като алпин дисел и т.н.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Вто Яну 13, 2015 10:54 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6461
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
диагностика и презацепване на помпата ;)


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Сря Яну 14, 2015 10:16 am 

Регистриран на: Пет Дек 26, 2014 7:06 pm
Мнения: 18
Кола: ROVER 400

Offline
Благодаря.Търсех добър сервиз и попаднах на ШИШКОВ ДИЗЕЛ ХАСКОВО.Някой ползвал ли е услугите им?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Сря Яну 14, 2015 10:44 am 

Регистриран на: Пет Дек 26, 2014 7:06 pm
Мнения: 18
Кола: ROVER 400

Offline
А наистина ли е нормално в единия цилиндър компресията да е по малка?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Сря Яну 14, 2015 6:32 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1941
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
Не

_________________
"Мислиш ли различно - развиваш, мислиш ли логично - поправяш, грешиш ли - се научаваш, но само съчетани водят до прогреса".
Конфуций


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Сря Яну 14, 2015 8:27 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 07, 2011 2:34 pm
Мнения: 260
Местоположение: Бургас
Кола: MG ZR 160

Offline
Georgi5195 написа:
А наистина ли е нормално в единия цилиндър компресията да е по малка?

Колега, колко по-малко? има си допустими граници, които са нормални , но ако осезаемо е намаляла ,НЕ не е нормално...
И все пак като знаем ,че е зима, първото което се проверява е състоянието на акумулатора и горивото.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Сря Яну 14, 2015 10:29 pm 

Регистриран на: Пет Дек 26, 2014 7:06 pm
Мнения: 18
Кола: ROVER 400

Offline
Майстора при когото бях не ми каза стойности,но няма да стъпя повече там,понеже от други които са били при него не са доволни изобщо.Грешка беше че отидох там.Искам да ви попитам колко би ми струвала смяната на сегменти ако е там проблема?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Чет Яну 15, 2015 6:09 am 

Регистриран на: Нед Дек 21, 2014 2:29 pm
Мнения: 23
Кола: Rover 45 2.0 TD

Offline
Бих ти препоръчал да погледнеш тази тема в английския форум. http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=644161


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Съб Яну 17, 2015 9:32 am 

Регистриран на: Пет Дек 26, 2014 7:06 pm
Мнения: 18
Кола: ROVER 400

Offline
Момчета оказа се,че е имало някаква запушена дюза след диагностиката която направиха и сега колата работи по-меко.Няма загуба на компресия,обаче проблема със трудното палене сутрин си остава.Акумулатора ми е 70Ah незнам дали е достатъчно или ми трябва с повече ампери.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Вто Яну 27, 2015 5:57 pm 

Регистриран на: Вто Мар 13, 2007 6:07 pm
Мнения: 330
Местоположение: София,Слатина
Кола:

Offline
с какви свещи си и още нещо с колко свещи си .проверете с ампер клещи колко ток тегли свещ по свещ.може да подгреете с директен кабел от плюса(+) на акумолатора .

_________________
rover420d


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Сутрин трудно пали
МнениеПубликувано на: Сря Фев 18, 2015 8:43 am 
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2008 10:35 am
Мнения: 3
Местоположение: Kresna
Кола:

Offline
Колега, провери си сензора на разпределителния вал. При мен след смяната му проблема с паленето сутрин се реши.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: