Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Чет Май 01, 2014 7:38 pm 

Регистриран на: Вто Ное 19, 2013 10:02 pm
Мнения: 22
Кола:

Offline
Здравейте, накратко за проблема. Автомобила е Ровър 416si бензин 112к.с. 97г. От известно време колата започна да загрява и системата издува, като преливника се пълни с антифриз до капачката. Перката се включва нормално. Дали е възможно това да е познатия проблем за модела с гарнитури и глави. На изгасен двигател въздуха бълбука в преливника след което нивото спада до нормалното. Този проблем го прави веднъж на седмица. Моля за помощ ако някой е имал сходен проблем. Поръчах скоро двигателят тук във форума тъй като предният имаше проблеми и реших да го сменя с друг.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Пет Май 02, 2014 6:30 am 
мотора може да надува по няколко причини,1-та е тапата на казанчето,2-рата е изпарител на газовата(ако има),не отварящ термостат и накрая гарнитура на главата или пукната глава.най лесния и точен начин да разбереш от къде е проблема е да надуеш системата на работно налягане 1 бар


  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Пет Май 02, 2014 4:07 pm 

Регистриран на: Вто Ное 19, 2013 10:02 pm
Мнения: 22
Кола:

Offline
Благодаря за коментара. Тапата я изключвам тъй като съм пробвал да я развия леко но тогава антифриза излиза от казанчето. Проблема е че докато карам датчика в купето показва нормална температура и в следващият момент след 5-6км започва да се покачва. Перката се включва за да охлади. Днес го направи пак този проблем и като спрях маркуча който излиза от радиатора за да охлади мотора беше леден а този който идва от мотора и половината от радиатора пареха. При друга ситуация пак с това прегряване маркуча е горещ и в двете страни. Възможно ли е да е от термостата да отваря нормално и в следващ момент да затваря?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Съб Май 03, 2014 8:25 am 
щом 1-я маркуч(долния )е студен,термостата не е отворил.но ти казваш че и при отворен пак загрява.това значи само 1 ,мотора ти надува системата.ако има въздух при термостата той не стига работна темп. и съответно не отваря.пиши от къде си,ако си ми наблизо ще я оправим


  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Нед Май 11, 2014 7:31 pm 

Регистриран на: Вто Ное 19, 2013 10:02 pm
Мнения: 22
Кола:

Offline
Здравей, Guest днес смених термостата и колата си загря нормално тръбите вече парят и перката се включва. Не изминах и 2 км и стрелката за темп. пак се вдигна. Пуснах парното и се оправи. Маркучите са издути докато колата работи. Спазихме всички стъпки за начина на обезвъздушаване. Помагайте каква може да е причината? Антифриза и маслото са чисти а не (смесени). Възможно ли е радиатора да е запушен макар че си пари? Водната помпа е сменяна наскоро.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Пон Май 12, 2014 9:51 pm 

Регистриран на: Вто Ное 19, 2013 10:02 pm
Мнения: 22
Кола:

Offline
Може ли да се разбере без да се отваря мотора? Не ми губи антифриз, маслото е чисто. Тук някъде четох, че ако било от гарнитура на смукателни колектори щяло да има по ауспуха следи като котлен камък. По моя има нещо подобно и е доста твърдо, може да е останало от преди знам ли.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Нед Май 18, 2014 4:20 pm 

Регистриран на: Вто Ное 19, 2013 10:02 pm
Мнения: 22
Кола:

Offline
Здравей,

Вчера ходих до майстора за който ти споменах като се чухме последно. Според него мотора бил добре по скоро имало запушване на радиатора или просто няма добър дебит. Мери температурата на радиатора, перките се включиха даже и на втората скорост. Като форсира колата после всичко се нормализира. Тъй като нямах време той ми даде някои насоки да проверя маркучите които излизат от преливника и влизат към блока и радиатора но си бяха добре. Като тръгнах да се прибирам стрелката на датчика скочи пак над средата на скалата. Другия вариант е да сваля радиатора и да го промия или да използвам Лики Моли за промивка на системата. Той ми каза че ако го промия нямало да се оправи нищо. Ти знаеш ли за този модел с какъв размер трябва да е радиатора че ми се струва много тънък? Моля за съвет стига да не те притеснявам.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Нед Май 18, 2014 5:21 pm 
можеш да сложи почти всеки радиатор от 200/25 и400/45 бензин


  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Пон Май 19, 2014 12:58 pm 

Регистриран на: Вто Ное 19, 2013 10:02 pm
Мнения: 22
Кола:

Offline
Здравей,

Извинявам се че те занимавам постоянно с проблемите си тук. Поизчетох доста по темите за датчиците и за сходните проблеми със загряването. Забравих да спомена, че като ходих в сервиза майстора извади клемата на кафевия датчик и перката не се включи а до колкото разбрах трябва. Преди да сменя термостата перката се включи след като бях паркирал колата и съответно на изгасен мотор, това нормално ли е? Термостата който сложих сега отваря по инструкция на 88 градуса. Не знам какъв и е проблема на тази кола :). Съжалявам, че си доста далече и не мога да ти я докарам, но пак бих опитал следващият месец понеже съм в отпуск тогава. Притеснява ме да не прегрее на пътя.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Вто Май 20, 2014 5:55 am 
на 88 отваря оригиналния термостат ,но това не е много добре.82 е по добрия вариант.перката трябва да се пуска винаги щом извадиш датчика,ако не имаш проблем със захранването и.а това си е голям проблем като цяло.прегледай релета и бушони.все пак идват жеги и ще опечеш мотора.


  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Вто Май 20, 2014 8:06 am 

Регистриран на: Вто Ное 19, 2013 10:02 pm
Мнения: 22
Кола:

Offline
Вчера след работа тествах перката, като извадих кабела обаче на запален двигател и тя се включи. Майстора я извади обаче на неработещ мотор и само на контакт. Тази седмица смятам да източа всичко от системата да я промия или да и сложа добавка, като тази марка за запушване на пукнатини. Ще сменя термостата ако трябва на по-малките градуси и ще сменя антифриза с червен. Маркуча, който влиза от долната страна на преливника и е свързан с блока трябва ли да бъде горещ като другите маркучи или не чак толкова? Вчера като се прибрах и беше съвсем леко топъл.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Вто Май 20, 2014 4:17 pm 
той се нагрява(не много)само когато термостата е отворил изцяло .при не работещ мотор няма как да работи перката защото компа я пуска а той вижда че мотора не работи.


  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Съб Май 31, 2014 12:01 pm 

Регистриран на: Вто Ное 19, 2013 10:02 pm
Мнения: 22
Кола:

Offline
Здравей,

Има ли начин да разбера дали водната помпа е ок без да се отваря? Сложих добавката за запушване на блок за която ми каза. Днес промих системата с вода за втори път и утре смятам да поставя термостата на 82 градуса и червения антифриз. В казанчето забелязах, че има лек маслен филм върху повърхноста водата, възможно ли е да е от самата добавка? Когато вадих свещите една по една при работещ двигател забелязах че на трети цилиндър от ляво на дясно имаше малко масло около свеща. Предполагам че това е от гарнитура на капака? Ще пиша допълнително след като поставя термостата и антифриза дали има подобрение отосно загряването.

Поздрави


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Нед Юли 13, 2014 10:44 pm 

Регистриран на: Вто Ное 19, 2013 10:02 pm
Мнения: 22
Кола:

Offline
Проблема с колата продължава. Смених радиатора с нов по-голям според мнението на двама майстори, и всичко добре за три дни. Реших да покарам колата на климатик за да пробвам дали ще има ефект от смяната на радиатора но уви пак същия проблем. След известно време загрява и горният маркуч се издува. На пипане маркуча на термостата не е много топъл заради въздуха вътре предполагам. Сменен е с такъв на 82 градуса, сменена капачка на преливника, монтиран датчик за по-ранно пускане на перката, по-голям радиатор, чисто масло, не губи течност. Предавам се :(


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Загряване и въздух в охлаждажата система
МнениеПубликувано на: Вто Юли 15, 2014 7:46 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
значи остана гарнитурата,няма от къде другаде да надува

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: