Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем с имобилайзера
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 10:35 am 

Регистриран на: Пет Мар 14, 2008 3:27 am
Мнения: 8
Кола:

Offline
Здравейте!
Значи имам много сериозен проблем.Дистанционното спря да работи от изведнъж.Пробвах абсолютно всичко-заредих до дупка акомулатора,купих си нови батерий за дистанционното и пак не става.Въпроса ми е как мога да изключа имобилайзера!?
Карам ROVER 200; 99 г.;1.4-бензин;75 коня.
Имам само един ключ и едно дистанционно.Отзаде на него пише:
Lucas XXXX key
MPT1340
W.T.License exempt


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 10:40 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
Ами трябва да имаш кода на имобилайзера(една сива пласмасова пласатинка с четири цифри)В Дару кар също ще ти го кажат ама ще искат майка си баща си! :wow:

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 11:07 am 

Регистриран на: Пет Мар 14, 2008 3:27 am
Мнения: 8
Кола:

Offline
Lucas XXXX key
MPT1340
W.T.License exempt
ако не се лъжа кода е тея "ХХХХ" който нарочно не сам писал.
И това с какво ми помага?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 11:12 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
колега май четеш между редовете :idea:
Изображение

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 12:04 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
Добър човек ... задава въпроси и сам си отговаря ...
Някъде във форума беше описано как се деактивира имобилайзера, вкарваш ключа в шофьорската врата и чрез комбинация наляво-надясно вкарваш въпросния код.

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 12:11 pm 

Регистриран на: Пет Мар 14, 2008 3:27 am
Мнения: 8
Кола:

Offline
Това сивото го виждам за първи път :o
Аз се рових из форума и видях как с ключа можеш да отлючиш имобилайзера,ама не разбрах 2 неща:
1.схемата е за 600 серийте и дали 100 % бачка за 200
2.кода е 1340 - накрая с 0-та как процедирам?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 12:13 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 20, 2010 1:09 pm
Мнения: 214
Местоположение: Смолян / София
Кола: 200

Offline
Отпред при акумулатора има кутийка със 7 бушона, извади първия от ляво на дясно и пробвай. Преди време имах същия проблем и незнам какво точно направихме с брат ми, но го изгорихме и проблемите ми се решиха. Повече не съм го и слагал този бушон. А иначе преди две години Дарукар искаха 180 лева за ново дистанционно.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 12:39 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
mundjari написа:
Lucas XXXX key
MPT1340
W.T.License exempt
ако не се лъжа кода е тея "ХХХХ" който нарочно не сам писал.
И това с какво ми помага?

Абе приятел казвам ти за последен път кода къде се намира!Тва което си написал го има на всяко едно дистанционно ,така че кода не ти е 1340!Кода се вкарва с ключа в ключалката на шофьорската врата!Ето така:
1. Задържа се ключа
към
заключено положение и задържа за 5
секунди, преди да се отпусне.
2.Завъртете ключа за отключване
позицията на необходимия брой
пъти, за да въведете първата цифра на
кода (ако първата цифра е 4,
завъртете ключа за отключване
позиция на четири пъти).

3. Завъртаме на ляво толкова пъти, колкото е втората цифра от кода
4. Отново на дясно за третата цифра
5. Отново на ляво за четвъртата
6. За да потвърдите кода завъртете за последно на дясно, така че колата да се отключи. Ако всичко е наред ще премигат мигачите.. В противен случай ще се чуе кратък сигнал от "бибитката".

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 12:41 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 15, 2010 4:12 pm
Мнения: 732
Местоположение: Willand UK / Момин Проход Сф-О
Кола: у лЕво

Offline
Това 1340 не е код за имобилайзера. Кодът е написан на картонче , с размерите на шоф.книжка. На същото имаш и код за касетофона/цд-то.
Процедурата за въвеждане на кода е еднаква за всички модели(по принцип).

п.п. Еееееей, пак ме изпревари!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 3:22 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 20, 2010 1:09 pm
Мнения: 214
Местоположение: Смолян / София
Кола: 200

Offline
Към дистанционното на колегата явно няма табелка с кода. Беше писал, че такова нещо вижда за първи път. По между другото аз също виждам такава табелка за първи път


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 4:09 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 15, 2010 4:12 pm
Мнения: 732
Местоположение: Willand UK / Момин Проход Сф-О
Кола: у лЕво

Offline
Понеже онези, с които си говорехме досега в чата отидоха да празнуват, да ви кажа, за какво си говорехме.

Сивият пластмасов етикет не е код за имобилайзера а за контактния ключ, т.е. да ти направят ключ ако изгубиш този. Кода за имо-то е на картонче, което представлява ето това -
http://www.remotekey.co.uk/code-cutting/


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 8:18 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1149
Кола: 620ti

Offline
аз го имам същото картонче,тъкмо се чудих за кво е :) само дето пише на жабарски език :D

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 08, 2010 11:26 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
А който е купил колата без таквоз картонче какво прави (освен, че прави вятър на супата) - може ли да се намери по някакъв начин?

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие: превод на линка на колегата
МнениеПубликувано на: Съб Окт 09, 2010 6:22 am 

Регистриран на: Съб Дек 12, 2009 11:39 am
Мнения: 355
Местоположение: Бургас
Кола:

Offline
* Кодът EKA се намира на картата за сигурност информацията, предоставена с вашия автомобил.
* Кодът е 4 цифри.
* Кодът EKA НЕ на код в алгоритъма FOB.
* Сивият пластмасови етикети върху клавишите НЕ кода ЕКА, това е ключа за запалването код.
* Кодът EKA няма никаква връзка с основните FOB. Ако имате нов ключ FOB програмиран код EKA няма да се промени.
* Кодът EKA не е написано в полето имобилайзер контрол.
* Не можете да си поръчате нов ключ FOB от използването код ЕКА.
* Този код се използва само при спешни случаи, когато вашият ключ FOB не се осъществи или е загубена.

Ако кода е изгубен, Дистанционно Ключови ООД може да извлече кода за вас, но ние ще се нуждаем от вашата или вашето превозно средство или ECU алармата. Можете да видите също и към местния дилър на Rover, които трябва да бъдат в състояние да получи код EKA от базата данни на Rover. Може да се наложи на превозното средство V5 документ за регистрация и някои търговци ще поиска доказателство за собственост. Rover търговци също ще направи такса.

При въвеждане на код, моля следвайте стъпките по-долу. Процедурата трябва да се следват, както е показано по-долу или, както е описано в ръководството или тя няма да работи.

След 3 неуспешни опита на системата няма да се опитате тази процедура отново за 10 минути (30 минути за Land Rover).

1. С помощта на ключа за запалването го поставете в драйверите автоматично заключване на вратите.
2. Обърнете ключ по часовниковата стрелка на позиция заключване (на вратите ще се заключат) и го задръжте в това положение най-малко 5 секунди.
3. След 5 секунди бавно връщане на ключа към централното изправено положение.
4. Първата цифра - Обърнете ключови напълно, доколкото той може да продължи, обратно на часовниковата стрелка в отключено положение (вратите ще отключи), след това обратно в централната изправено положение. Това трябва да стане на брой пъти като първата цифра на защитния си карта.
5. Втората цифра - Обърнете ключови напълно, доколкото той може да продължи, по часовниковата стрелка на позиция заключване след това обратно към централната, изправено положение. Това трябва да стане на брой пъти като втората цифра на защитния си карта.
6. В третата цифра - Обърнете ключ обратно на часовниковата стрелка в отключено положение отново, колко пъти е показано на картата за сигурност
7. В четвъртата цифра - Завъртете по часовниковата стрелка ключ за заключване позиция отново, колко пъти е показано на сигурността карта.
8. След като това приключи завъртете ключа за отключване позиция веднъж.

Ако кодът е въведен правилно, отворете вратата и червени мигащи LED светлини на арматурното табло, ще спре. Сега ще има възможност да започне на превозното средство.
Проблеми?

При завъртане на ключа в ключалката трябва да се прави с прецизност и бавно. На някои носи брави, може да се наложи да се превърне в ключов малко под централната изправено положение. Ако слушаш внимателно трябва да можете да чуете ключове щракнете вътре в ключалката.

Тази процедура няма да работи на Rover 100 или Mini, тъй като няма приоритет процедура, може да получи резервния ключ FOB!

Според Rover имобилайзера ще спре на разстояние, след като тази процедура е завършена. Той трябва да работи отново с помощта на ключови FOB, но ние открихме, че това не винаги е така. Ние се намира много превозни средства, които са се превърне в движение отново след определен период от време, след като се използва кодът EKA, или, когато превозните средства батерията е изключен или ползване на апартамент. Не разчитайте на тази система за дълъг период, може да получи нов ключ FOB.

Не разчитайте на този метод за продължително време това е само за аварийни случаи, получи нов ключ FOB

_________________
Всичко което е далеко от морето е провинция (Хемингуей)


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с имобилайзера
МнениеПубликувано на: Нед Окт 10, 2010 9:56 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
mundjari написа:
Здравейте!
Значи имам много сериозен проблем.Дистанционното спря да работи от изведнъж.Пробвах абсолютно всичко-заредих до дупка акомулатора,купих си нови батерий за дистанционното и пак не става.Въпроса ми е как мога да изключа имобилайзера!?
Карам ROVER 200; 99 г.;1.4-бензин;75 коня.
Имам само един ключ и едно дистанционно.Отзаде на него пише:
Lucas XXXX key
MPT1340
W.T.License exempt
А защо не си оправиш дистанционното?Примерно като презапоиш крачетата на държателя на батерийката:три броя са и едното сигурно е прекъснато.Имаше и тема по този проблем някъде из форума.Няма нужда ако ти излезе пъпка на носа да си режеш главата примерно.... :D Този проблем е много характерен за този тип дистанционно.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: