Здравейте,
Проблемът е следният – когато позагрее, колата (214, 16v) гасне. Случва се рядко, но точно когато е най-неподходящо. Не видях друга зависимост, освен 1) след загряване и 2) обикновено в по-студено и влажно време.
Докато я пробвах на място, се случи да загасне и при връзване на външен консуматор – електрическата помпа за гуми.
Гасне, като стрелката на оборотомера "полудява" за секунда-две и като падне на нулата, двигателят се гаси. След това няма палене, докато не поизстине двигателят. Ако упорствам със стартера, само върти и нищо, пада акумулатора и дотам.
Предположих, че е от датчика на коляновия вал, но ако имате други идеи или подобен опит, моля кажете, за да имам предвид, като разглобявам и ровя в тоя дъжд. Ако имате идея за нещо по-обикновено или по-леснодостъпно от датчика, да го проверя първо. Мисля, че не е от бензинова помпа, защото тя си се чува на контакт. Свещите са прясно сменени, проблемът продължи.
_________________ Електромобилен клуб
блог
|