Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Перката на радиатора се включва при първоначално стартиране
МнениеПубликувано на: Съб Юли 22, 2017 5:50 pm 

Регистриран на: Сря Яну 21, 2015 3:35 pm
Мнения: 24
Кола: Rover 200/ 1998

Offline
Здравейте фенове на "Ровър"!
Имам "Ровър" 200 от 2008 година,произведен 1998 година. 1,4 / 103 к.с. Много съм доволен от автомобила, но като стана "абитурентка" миналата година, започна да ми прави леки чалъми! При всяко запускане на двигателя се включваше перката на радиатора по 3, 4 или 5 минути, без значение студен или топъл е моторът! Попрегледах тук сайта, направихме няколко замервания и се оказа, че е сдал ТЕМПЕРАТУРНИЯТ ДАТЧИК на перката на радиатора! Купих нов и го смених. 1. буксата се откача лесно, но трябва да се натисне теловидната пружинка, която я държи от изпадане при вибрации. Тя е П-образна и трябва да се натисне с отвъртка в горната част на "П"-то. Така й се разтварят крачетата и буксата се вади лесно. 2. С ключ № 19, гаечен, а най-добре с "лула", лесно се развърта самият датчик. В началото след няколко оборота просълзява охладителна течност и бъдете готови да запушите отвора с пръст след отстраняване на датчика! 3. Сложете на новия датчик оригиналното ламаринено уплътнение, което е с борд и завивайте. Първо на ръка, а после със съвсем леко натягане с лулата. 4. Избършете, ако се е овлажнил датчикът, също и буксата и я поставете обратно! Следете да я поставите с горната част на пружинката нагоре, за да може да се натиска пак при нужда. 5. Направих и изчистване на грешката на компютъра, така както са го описали колеги тук във Форума. При неработещ двигател се включват светлините и се откача за секунди МИНУСЪТ на акумулатора. Не зная колко е ефективно и дали се чисти грешката, но го направих.
ТАКА ПРОБЛЕМЪТ С ДАТЧИКА ВЕЧЕ Е РЕШЕН!
Успех на всички!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Перката на радиатора се включва при първоначално стартир
МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2017 6:24 am 

Регистриран на: Сря Яну 21, 2015 3:35 pm
Мнения: 24
Кола: Rover 200/ 1998

Offline
Още малко за температурния датчик на перката на вентилатора!

Както са писали колеги във Форума, когато се изключи датчика, т.е. се откачи буксата му, перката работи постоянно и се включва веднага след отстраняването на буксата! Това е така, защото към компютъра вече не се подава никакъв сигнал от датчика и компа е програмиран така, че да подава сигнал на перката за работа, с цел да не се прегрее двигателя.
Главата на температурният датчик е кафява на цвят, пластмасова, както и буксата му. На нея има буквено - цифрено означение: FАС С 12 / 31595 .
Поздрави и успехи на всички!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Перката на радиатора се включва при първоначално стартир
МнениеПубликувано на: Нед Юли 23, 2017 8:36 am 

Регистриран на: Сря Мар 18, 2015 7:53 am
Мнения: 422
Кола:

Offline
със откачане на акумулатора грешки не се чистят ,това ставаше само на по старите коли.трябва да се закачи на комп за да се изчистят грешките.иначе за останалото си прав


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Перката на радиатора се включва при първоначално стартир
МнениеПубликувано на: Сря Авг 02, 2017 5:44 am 

Регистриран на: Сря Яну 21, 2015 3:35 pm
Мнения: 24
Кола: Rover 200/ 1998

Offline
И аз съм на мнение, че със светлините и акумулатора чистенето на грешката/те в компа работата е ала-бала, но го направих, така както са писали колеги! При следващо ходене на компютърджия това ще го.......поправим!
Освен това точният номер и означение на температурния датчик е FАЕ C 12 / 33595, за което се извинявам! Испанско производство! 25 лева!
Поздрави на всички!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Перката на радиатора се включва при първоначално стартир
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 09, 2017 4:07 am 

Регистриран на: Сря Яну 21, 2015 3:35 pm
Мнения: 24
Кола: Rover 200/ 1998

Offline
Привет колеги,
Оказа се, че закупеният датчик от мен реши основният проблем с включването на перката при стартиране на двигателя, но при компютърната диагностика показва грешка, която не може да се изчисти! Т.е. чисти се, но при следващия запуск на мотора СЕ ПОЯВЯВА ОТНОВО! Спецовете казаха, че вероятно е от самия датчик и препоръчаха смяна с друг, на друга фирма. Ще го направя и ще пиша отново. Иначе сега от този датчик нещо се бърка компа и се подава грешен сигнал на стъпковото моторче, като на празен ход се чувства съвсем лека, едва доловима вибрация!
Поздрави!


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: