Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Сря Юли 13, 2016 8:03 am 

Регистриран на: Сря Мар 18, 2015 7:53 am
Мнения: 422
Кола:

Offline
докато не завърти перката ,няма да работи климатика.дори и да тръгне ще спира след малко заради високото налягане на фреона.ти обаче не си пояснил какъв е климатика.оригиналния с алуминиеви тръби или диавия със гумени маркучи.2-та работят с различна ел.схема


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Сря Юли 13, 2016 8:23 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
nedyalkovN написа:
докато не завърти перката ,няма да работи климатика.дори и да тръгне ще спира след малко заради високото налягане на фреона.ти обаче не си пояснил какъв е климатика.оригиналния с алуминиеви тръби или диавия със гумени маркучи.2-та работят с различна ел.схема

Не знаех, че има и див такъв :D
Оригиналният с алуминиеви тръби е. Има логика да не работи, ако перката не се върти. До сега не е имало случай, в който да тръгне компресорът, а перката не. Т.е. когато тръгне си работи нормално, а след смяната на поленовия филтър дори духа така, както искам - силно и студено :) Тази сутрин отново не включи, след малко ще проверя релето и ако не е от него ще ходя при този, който го пълни да му досаждам :roll:


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Сря Юли 13, 2016 8:41 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
NoCommenT написа:
няма система без филтър дехидратор :) влагата е недопустима за системата
ето на схемата филтър дехидратора при 200 серията номер 20
Изображение

а при 75 е вграеден в предния радиаторномер 16,та там се сменя заедно с радиатора както и на доста други марки

Изображение

също много е важно системата да е заредена с точното количество фреон,тея налягания са за ориентир,наскоро ми се случи на един сааб 9/3 да се включва компресора но да не духа изобщо студено а наляганията бяха 2 бара ниско и 15 високо,но като го рециклирах източих само 200 грама и заредих 700 както си пишеше на колата и веднага почна да духа студено

Колега, номер 11 от схемата ли е релето, което управлява климатика? Т.е. жълтото реле до кутията с бушони?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Сря Юли 13, 2016 10:22 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1147
Кола: 620ti

Offline
Точно то е ,извади го и му махни капачето да се вижда релето после го сложи и го натисни с пръста и слушаи дали щрака компресора после запали и го пусни от копчето ако не тръгне го пусни от релето принудително като го натиснеш и виж дали ще тръгне перката и компресора

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Сря Юли 13, 2016 10:53 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
Утре ще го пробвам по този начин. Днес проверих самото реле, като му дадох 12V и си щракаше. Този, който пълни климатика твърди, че проблема е в пресостата - датчик за високо налягане, а не в релето или налягането на фреона, защото имал същия проблем с друг Rover 200 преди две седмици и бил същия, като при мен.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Чет Юли 14, 2016 9:30 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
Пробвах с релето, за съжаление без успех. Успях да провра ръка и да изключа и включа буксата на този датчик от изпарителя, но пак никакъв успех. Явно ще се пътува към морето в събота на арабски климатик :D


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Чет Юли 21, 2016 8:35 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
Ново 20 с моят климатик :)
Когато подам директно + на компресора и отново закача буксата климатикът работи без проблем през целия ден. Тръгва всеки път щом го включа, но преспи ли колата цък :D Преди да се засиля да купувам нов датчик за високо/ниско налягане, възможно ли е да е проблем в компресора?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пет Юли 22, 2016 6:43 am 

Регистриран на: Сря Мар 18, 2015 7:53 am
Мнения: 422
Кола:

Offline
няма жълто реле за климатика при този модел.това до бушоните е за перката.аз ти предлагам да пуснеш снимка на двигателния отсек за да видя с кой климатик си и да ти кажа къде да търсиш проблема.наистина има вероятност клапана за налягане да се ебава ,но ако беше така щеше да го прави винаги.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пет Юли 22, 2016 10:20 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
Ето снимки на климатика.
Сега му подадох 12V директно на компесора и отново си работи без проблем.

https://www.dropbox.com/s/c9g4jfcnhh21h ... 1.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/h4etgx57rhmf3 ... 2.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/rq47467kv9wot ... 3.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/ku1tdi7eh83g5 ... 4.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/kqmr3wuvn883h ... 5.JPG?dl=0

Благодаря предварително за помощта Ви.
Поздрави!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пет Юли 22, 2016 10:16 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1147
Кола: 620ti

Offline
начи остава релето не прави хубав контак и за това така

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Съб Юли 23, 2016 7:51 am 

Регистриран на: Сря Мар 18, 2015 7:53 am
Мнения: 422
Кола:

Offline
и така ,ти си с оригиналния климатик и релето на климатика е черна кутия до казанчето на антифриза.изглежда същата като тази зад компютъра.вътре са няколко релета в едно.най вероятно там ти е проблема.можеш да я отвориш и презапоиш или да си търсиш нова.на кутиите за климатика има син етикет ,а тези за компа са с кафяв или сив.по това се различават ако търсиш друго управление.става и от 400 серията с оригинален климатик.ако имаш проблем с намирането пиши ,аз ще ти пратя


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Нед Юли 24, 2016 1:23 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
Благодаря колега,

Ще погледна кутията и дали мога да презапоя, ако не ще пиша за нова.
Това означава ли, че мога да елиминирам възможността да е от датчика за налягане?
Вчера отново си работеше нормално :)


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 5:28 am 

Регистриран на: Сря Мар 18, 2015 7:53 am
Мнения: 422
Кола:

Offline
много неща може да са,дори и бутона в купето.докато не се провери цялата система,можеш само да гадаеш


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 8:32 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
Така е. Ще проверя кутията и да видим. Днес пак си работи иначе :D


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 12:44 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
nedyalkovN написа:
и така ,ти си с оригиналния климатик и релето на климатика е черна кутия до казанчето на антифриза.изглежда същата като тази зад компютъра.вътре са няколко релета в едно.най вероятно там ти е проблема.можеш да я отвориш и презапоиш или да си търсиш нова.на кутиите за климатика има син етикет ,а тези за компа са с кафяв или сив.по това се различават ако търсиш друго управление.става и от 400 серията с оригинален климатик.ако имаш проблем с намирането пиши ,аз ще ти пратя

Колега,

При мен кутията е с червен етикет :)
В следващото мнение ще приложа снимки


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: