Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Чет Юли 07, 2016 6:54 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1149
Кола: 620ti

Offline
По принцип трябва да духа около нула градуса,имал съм случай да духа минус 20,а моя 620ti духа с минус 10,ниското налягане трябва да е 2 бара а високото 15 трябва да се видят как е при теб може и филтър дехидратора да е запушен ттогава се изравняват наляганията

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пет Юли 08, 2016 8:16 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1531
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
Да такива стойности показва лазарен термометър насочен вътре в дюзата. На 75-цата показваше -4*C при последната проверка. Сега водих на профилактика Фиатката, но не видях с какъв термометър мери момчето, но записа в протокола 7*C.

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка + дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Почистен EGR клапан
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пет Юли 08, 2016 8:59 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
Утре мисля да проверя въпросния филтър. До колкото разбрах се намира зад жабката.
А измерването на 9-те градуса аз го направих с живачен термометър за измерване температурата на околната среда, като го сложих пред централната духалка, а колата оставих на празен ход и изчаках да видя, кога градусите ще спрат да се понижават.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пет Юли 08, 2016 9:42 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1531
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
NoCommenT няма предвид поленовият филтър под жабката, а специален филтър на тръбите по пътя на фреона от компресора към изпарителя. Не знам дали при теб има такъв, защото на 75-цата климатичната системата няма такъв филтър като при VW. Колкото до поленовият филтър ако не си го сменял поне веднъж годишно то той така се е задръстил, че нямаш достатъчно дебит от външен въздух който да мине през вътрешното радиаторче и да се охлади. За това дори и на макс. не духа силно от духалките. Но ранните 200 нямат филтър само рехава мрежа доколкото си спомням?

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка + дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Почистен EGR клапан
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пет Юли 08, 2016 9:47 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
Ясно, благодаря за уточнението :)


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пет Юли 08, 2016 8:15 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1149
Кола: 620ti

Offline
няма система без филтър дехидратор :) влагата е недопустима за системата
ето на схемата филтър дехидратора при 200 серията номер 20
Изображение

а при 75 е вграеден в предния радиаторномер 16,та там се сменя заедно с радиатора както и на доста други марки

Изображение

също много е важно системата да е заредена с точното количество фреон,тея налягания са за ориентир,наскоро ми се случи на един сааб 9/3 да се включва компресора но да не духа изобщо студено а наляганията бяха 2 бара ниско и 15 високо,но като го рециклирах източих само 200 грама и заредих 700 както си пишеше на колата и веднага почна да духа студено

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пон Юли 11, 2016 8:38 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
Благодаря ти колега. При мен уж е зареден с точното количество фреон. Източиха стария и нагласиха машината на грамажа посочен на табелката върху колата.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Пон Юли 11, 2016 8:56 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1531
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
И аз ти благодаря NoCommenT. Хубаво е когато научаваш нови неща.

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка + дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Почистен EGR клапан
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Вто Юли 12, 2016 7:02 am 

Регистриран на: Сря Мар 18, 2015 7:53 am
Мнения: 422
Кола:

Offline
а къде ги виждате тези минусови температури?това да не е фризер? на радиатора в купето има датчик който спира климатика ако падне под +4 градуса.това важи за всички марки коли и климатици.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Вто Юли 12, 2016 7:57 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1531
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
nedyalkovN написа:
а къде ги виждате тези минусови температури?това да не е фризер? на радиатора в купето има датчик който спира климатика ако падне под +4 градуса.това важи за всички марки коли и климатици.


Ами аз го видях на лазерния термометър на майстора обслужил климатика. червената точка на лазера беше насочена дълбоко навътре в централната дюза. :idea: Но ако помисли малко човек може да си прав, защото тогава ще се обледява изпаритела или от дюзите ще духа сняг..... :roll: :tae:

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка + дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Почистен EGR клапан
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Вто Юли 12, 2016 1:03 pm 

Регистриран на: Сря Мар 18, 2015 7:53 am
Мнения: 422
Кола:

Offline
ще се сетиш :) ,точно за това има датчик на 4 градуса ,той е абсолютно същия като на хладилниците(поне на моделите до 2000г)


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Вто Юли 12, 2016 1:08 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
Ей сега тръгвам, пак няма никой. Не се включва и не се. Спрях за около час и после си тръгна и работи. Явно наистина има някаква аномалия в налягането, за което спомена колегата по-горе, но така и не мога да стигна до сервиз...


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Вто Юли 12, 2016 8:58 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
gugubugu написа:
Компресора трябва да има защита свързана с датчика за високо налягане. Ако той отчете аномалии не пуска компресора за да не изгори. Ако си от София направо ходи при колега от форума имащ сервиз за автоклиматици.


Тези аномалии във налягането възможно ли е да са от грешно количество фреон при зареждането, че да ходя при този, който го направи да си оправи грешката?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Вто Юли 12, 2016 8:59 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1149
Кола: 620ti

Offline
Аз мера със лазерен термометър и толкова показва ма нещо му нямам вяра,но пък на машината на манометрите освен барове има и скала със градуси и на 1.5 бара ниско налягане е към минус 5 градуса и като гледам по тях като падне на минус 10 тогава изключва компресора ще пусна снимки тея дни :) провери си релето колега може и от него да е,но пък виж ако си натиснал копчето и перката върти а компресора не с пробна лампа замери дали има плюс до компресора,за начало смени релето и пробвай

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Проблем с климатик
МнениеПубликувано на: Вто Юли 12, 2016 9:16 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 21, 2015 11:15 am
Мнения: 83
Кола: Rover 200

Offline
NoCommenT написа:
Аз мера със лазерен термометър и толкова показва ма нещо му нямам вяра,но пък на машината на манометрите освен барове има и скала със градуси и на 1.5 бара ниско налягане е към минус 5 градуса и като гледам по тях като падне на минус 10 тогава изключва компресора ще пусна снимки тея дни :) провери си релето колега може и от него да е,но пък виж ако си натиснал копчето и перката върти а компресора не с пробна лампа замери дали има плюс до компресора,за начало смени релето и пробвай

Не, перката не върти, гледах я всеки път. Ще погледна релето


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: