Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Pover 200 Бавно падане и задържане на обороти.
МнениеПубликувано на: Сря Апр 15, 2015 5:44 pm 

Регистриран на: Вто Фев 18, 2014 5:32 pm
Мнения: 33
Кола:

Offline
Колата е Ровер 200, 1.4 , 16 V, 103 коня.

Колеги имам следния проблем: Като изключа от скорост или подам газ на място, оборотите падат много бавно като към 2000 оборота падането спира, след това се покачват малко и продължават да падат бавно до 950 оборота.
На малки обороти /950/ работи стабилно, иначе колата пали от раз при студено време и държи 1250 оборота
По колата съъм сменил пластмасовия дросел с друг с метална клапа, пробвах с друг ТПС / потенциометър/ почистих стъпковото моторче колкото можах, проверих вакума на МАП датчика да не би да смуче въздух отнякъде, темрературния датчик на смукателните тръби според мен е на ред след като пали в студено време, и след всичко това проблема с оборотите си остана .
Тествахме компютара и според майстора всичко е наред, да ама не е оборотите все така бавно падат, забравих да спомена че ресетвах стъпковия мотор след почистването.

Колеги, помагайте ,приемам съвети какво още може да се направи за да се реши проблема. Предварително Благодаря на отзовалите се.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Pover 200 Бавно падане и задържане на обороти.
МнениеПубликувано на: Сря Апр 15, 2015 9:10 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 07, 2011 2:34 pm
Мнения: 260
Местоположение: Бургас
Кола: MG ZR 160

Offline
да не би да взима въздух от някъде...


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Pover 200 Бавно падане и задържане на обороти.
МнениеПубликувано на: Чет Апр 16, 2015 12:47 pm 

Регистриран на: Вто Фев 18, 2014 5:32 pm
Мнения: 33
Кола:

Offline
Не колега, не взема въздух, проверено е

Отново се правих на майстор и струва ми се , че реших проблема с оборотите.
Смених палец и капачка, регулирах дросела, изключих минуса на акомулатора за час, ресетвах стъпковия мотор и сега оборотите падат сравнително по бързо и без да задържат.
Ще проверя и на студен мотор /понеже сега е загрял/ как падат оборотите и надявамсе да падат нормално както е сега при загрял мотор.
Така и не разбрах от какво точно се реши проблема, имам съмнения най вече в палеца, оказва се че нашите коли са много чувсвителни към неизправности по палец, капачка, кабели.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: