Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 148 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юли 16, 2011 12:44 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
ами най-добре е да има някой с теб и да гледа какво правят майсторите,защото много жестоко те цакат :( мога да ти кажа къде в Карлово могат да ти сменят,амортисьорите накрайника и карето,със тяхни части и гаранция,мен не искаше да ме пусне понеже тръбата сега на задното гърне която минава над моста се удря в него и тропа,та помисли че са заминали и амортисьорите та искаше и тях да сменя,като отидох само за реглаж на предница :D но сега най вече гледат,че си момиче и че няма дори да разбереш сменяно ли е нещо не е ли сменяно,а части може да си пазаруваш от Евро 07,сервиз в Пловдив съм ползвал само фирмения на Рено,след надлеза на карловско шосе,и тогава цялото лутане по откриването,че палеца е виновен за прекъсванет,ми излезна 64лева,а на теб са ти взели 90 само да ти ги сменят,като най-ефтините капачка и палец заедно са 25 лева :(

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юли 16, 2011 4:09 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 5:44 pm
Мнения: 4
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
NoCommenT , Много благодаря за коментара, явно ще търся някой читав майстор с легален сервиз и за респект трябва да водя някой мъж с мен :(
Имах си аз усещането, че ме цакат с "топла бира" , ама така е .... като съм от другият пол :(
За частите ще проверя в Евро 07, да знам като цена колко са и после ще видя дали и как ще се опитат да ме прекарат ..... омръзна ми от ...... айде, да не задълбавам.
Другият проблем, който е, че някъде от двигателя/не можаха да видят от къде, а може и изобщо да не е от там / по много малко тече масло, олива. На два пъти ми е загрявала, но температурата се е вдигала до преди червеното ... и двата пъти губеше вода и доливах и все лятото става. Зимата никога не е имала проблем. Вторият път се скъса тройника и изхвърли водата, едвам я закарах до мнимия гараж :(
Дали е възможно да съм прецакала нещо по двигателя?

_________________
Изображение

****************************************

Ако човек може да си пожелае нещо, без да се притеснява за него, всяко желание ще се изпълни веднага!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юли 16, 2011 5:25 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
ами двигателя ти е к-серия,писали сме за неговите проблеми и,че перката се пуска след 110,115 градуса някаде,и за това слагаме отделен датчик да я пуска на 95 и спира на 90,а стрелката мине ли нормалното си положение,става на 110градуса дори и повече,а тогава е късно и трябва да се сменя гарнитура на главата :( щом се е спукал маркуча е вдигнала голяма температура,провери дали в казанчето за антифриза има мазни петна и черни боклуци,ако олива масло по главата над изпускателния колектор,може и от семерингите на валовете да тече или да е избило по капака на валовете,то като се сменя гарнитура на главата,се сменят и семерингите и като се намаже с херметик капака на валовете ще спре да тече :)

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юли 16, 2011 5:38 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 5:44 pm
Мнения: 4
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
:cool: Благодаря пак :)
Божеееееее, колко неща се отварят да правя :cry:
Сега ще прочета по-подробно за К-серията, пък да видим. Май ще трябва много основен поглед на ............. "талигата" ми.
Ще пиша какво се е случило, колко пари ми е струвало и т.н. в началото на август се очертава да я оставя в сервиз.

_________________
Изображение

****************************************

Ако човек може да си пожелае нещо, без да се притеснява за него, всяко желание ще се изпълни веднага!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2011 11:08 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
Външни кормилни кормилни накрайници Delphi 2x 12 лв =24 лв
Работа- 20 лева
Реглаж преден мост -25 лв!
:rvcl1:

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Авг 03, 2011 9:17 am 
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 26, 2011 4:48 pm
Мнения: 13
Местоположение: София
Кола:

Offline
Аз на ровъра, който взех за жена ми (1.1) му направих първоначално обслужване както следва:
За първоначален общ преглед, смяна на масло, филтри (маслен, въздушен, горивен), свещи, капачка, палец, плюс труд майстора ми взе общо 229 лева. Гледа ми ангренажа, гледа ми антифриза, но чак толкова труд да е хвърлил не ми се струва. Все пак му дадох парите без пазарлъци, само че друг път ще си помисля дали пак да ходя там.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 18, 2011 3:01 pm 

Регистриран на: Нед Сеп 11, 2011 8:23 pm
Мнения: 6
Местоположение: Ruse
Кола:

Offline
Здравейте ! ето какво съм сменил и аз на роувър -25- 1.4 16в
1- бубина -1бр.=65.00
2-бензинова помпа хофер-65.00лв
3 кабели 2бр-60 лв
4.свещи-шампион-4бр=28.00
5.ламбда сонда-=120.00


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Дек 30, 2011 11:59 am 
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 10, 2007 7:24 pm
Мнения: 22
Местоположение: Ямбол
Кола:

Offline
Здравейте колеги роувърджии :D !
Тука ще споделя всичко през което съм минал с моя 214си 1.4 103к.с. 5 врати,за четири години и навъртяни 80 хил.километра(купих я на 103хил.).
Купих я със "заводско" поставена в Италия АГУ.
Първо ще започна с недостатъците и честите проблеми според моето наблюдение:
На първо място едно от най- дразнещите козметични неща е деформирането на корите на предните врати,вариянта е смяна с запазени такива от моргите, между 30- 60лв.двете(зависи от моргата).Или сваляне и носене за изпъване при майстор,10-15лв.
Другото дразнещо нещо в интериора е неуплътнените сегменти по таблото,като пепелник ,въздухоотводите на парното и т.н.,което дразни с бръмчене, скърцане, тракане и т.н...,а и колата според мен не е добре шумоизолирана и съществуват вибрации и шумове от работата на двигателя.
Първото нещо което ми се наложи да сменя след навъртяни около 10 000 километра беше водната помпа и някои маркучи по охладителната система(маркучите са доста кекави според мен).Нова помпа,маркучи и работа по сменянето - 140лв.
Следваше задължителната смяна на масло(Q8 + филтър(филтрон) общо с работата 78лв.
след още 10 000 киломера смених единствено гърнето(задно),тогава още си я поюрквах,а и на гас се износва по-бързо. Ново + труд - 80лв.
следваха смяна на масло отново същите марки на същата цена.
Дойде ред разбира се да влязат в сила опасенията на повечето,че с обикновенно АГУ има опасност от гърмежи.Та разгърмя се,късмет,че оцеляха колекторите,жертва беше само кутията на въздушния филтър.Залепих си я със черен силикон. :D .Причина за гърменето се оказаха кабелите на свещите,светеха като коледна елха.Смяна с нови и всичко заспа до ден днешен(да чукна на дърво).Цена кабели,свещи и труд 140лв.
След около още 20 000 километра умря бензиновата помпа,която си беше доста шумна при работа.Всъщност тя си работеше,но нямаше достатъчно налягане и колата не палеше.Та смяна с нова,горивен филтър,почистване на резервоар и труд-160лв.
Междувременно смених и ангренажен ремък,алтернаторен+хидравличен+ всички ролки,заваряване на тръбата между средно и задно гърне(беше "цъфнала",цена с труда 380лв(труда е 100лв.)
След минаване на още около 25.000 километра последва леко ПТП ,на връщане от нощно фиаско в Шумен дадох колата да шофира един приятел понеже бях пийнал малко и жената мърморясваше. :x .Та въпросния приятел изтърва десен завой,спирачка поднасяне на една стране и бум в бордюр с 50 км.в час.Доре че само предна лява гума се издумка в бордюра и колата шпондира и застана на средата на шосето.Ако беше се качила цялата на бордюра следваше политане през моста...
След преглед на щетите се оказа,че предно ляво колело е опряло назад в калника и не можеше да се движи,джантата(лята)стана на мекиче!Часът беше 04.00 и нямаше какво да направя освен да звъня на пътна помощ.Дойде човека и ни посъветва да изчакаме да я огледат при негов познат там в Търговище,за да не даваме 400 лв.за транспорт ако може да се отремонтира за няколко часа.Качи колата,закарахме я до майстора,вдихнаха я за оглед и след половин час оглеждане не можаха да разберат каква е точно причината колелото да отиде назад.Носачи полуоски амортисьори,шарнири не бяха мръднали!!! :shok:
Реших да я карам в Ямбол при познати за оглед и диагноза.Та платих 380лв.пътна помощ :cry: .
След ден ми се обадиха и казаха,че единствения проблем е ,че е подала гедичката под радиатора(където се държат носачите).Следва подмяна на гредата(втора ръка) леко изпъване,стенд регулиране предница и труд - 350лв.От там при моя майстор за преглед на рейката,оказа се крива но не течеше.Изправи ми я и подмени втулката с нова,преглед,доизкусуряване на сходимост,труд - 80лв.
Колата заспа,единствения проблем беше ,че при ляв завой кормилото не се връщаше само в изходна позиция.Каза ми че това е от новата втулка сложена на старата рейка и с времето ще се изяде.
от тогава до днес не съм пипал нищо,освен подмяна на масло.(Чукам на дърво)
Та за 4 години това съм сменял.Имах проблем с периодично често губене на антифриз,имах съмнения за гарнитура,но след добавяне на добавка се опвави!
Като цяло колата излезе корава,ред е да спомена позитивите и:
Невероятен двигател.до момента никакви грижи с него(пак чукам на дърво),като изключа тракането на повдигачите като е студена.За мен това е кола с невероятно окачване и ходова част,имайки в предвид,че съм запален рибар и съм я карал в яки чукари и черни пътища!А и след удара в бордюра нищо не мръдна.Интересно че и амортисьорите още са и оригиналните!Дори тампон не съм сменял за 80.000 км. и няма чукане или тракане :).Карам я с 15-ки джанти,гуми 195х55. Парно и климатик работят безпроблемно до днес,дори фреон не съм наливал.
В момента имам дребни дразнещи проблемчета с дистанционото и имобилайзера и наразкрита до момента отечка.
Смело мога да заявя,че колицата е оправдала всяка стотинка която съм дал за нея за толкова години каране,не знам колко още ще я кара и кога ще почне да се "предава",но още си ме радва,до момента в който събера парички за Роро 75 :D
Та това е от мен,малко дълго се обяснявам ама съм си мара подробната! :D
Поздрави!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Яну 26, 2012 3:51 pm 

Регистриран на: Нед Яну 22, 2012 5:43 pm
Мнения: 10
Местоположение: София
Кола:

Offline
Колко ще ми струва смяна на накладките за "rover 200" ?

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Яну 26, 2012 6:17 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
asenov` написа:
Колко ще ми струва смяна на накладките за "rover 200" ?


10-ина лева на колело.

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Яну 28, 2012 12:26 am 

Регистриран на: Нед Яну 22, 2012 5:43 pm
Мнения: 10
Местоположение: София
Кола:

Offline
Chefo написа:
asenov` написа:
Колко ще ми струва смяна на накладките за "rover 200" ?


10-ина лева на колело.


Благодарско :!:

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Яну 29, 2012 1:46 pm 

Регистриран на: Нед Яну 22, 2012 5:43 pm
Мнения: 10
Местоположение: София
Кола:

Offline
Цената на халогените,за rover 200,каква е ?

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Яну 29, 2012 2:32 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6468
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
:idea: висока, обади се в дарукар
темата е с цел всеки който е закупил нещо НОВО за колата да напише каква е цената и от къде го е взел, не е бюро справки.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 13, 2012 7:30 pm 

Регистриран на: Чет Фев 14, 2008 10:55 am
Мнения: 46
Местоположение: софия
Кола:

Offline
Кабели за свещи Valeo-60лв
Дистрибутор-16лв ESP
Палец-6лв
Свещи NGK-36лв

_________________
Rover 200 1,4 16v 103ps


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 13, 2012 7:31 pm 

Регистриран на: Чет Фев 14, 2008 10:55 am
Мнения: 46
Местоположение: софия
Кола:

Offline
neserioga написа:
Кабели за свещи Valeo-60лв
Дистрибутор-16лв ESP
Палец-6лв
Свещи NGK-36лв



Някои има ли представа дали тези кабели са добри

_________________
Rover 200 1,4 16v 103ps


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 148 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: