Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Неприятен проблем с парното
МнениеПубликувано на: Вто Окт 08, 2013 7:48 am 
Аватар

Регистриран на: Вто Май 29, 2012 10:24 pm
Мнения: 104
Местоположение: Пловдив
Кола: MB C200 kompressor

Offline
Админа да ме прощава, че пускам нова тема за парно, но не знам дали някой е имал точно такъв проблем. Колата я имаме от година и половина - миналата година парното и беше уникално. Когато я обслужвах и смених водната помпа и термостата, също така и антифриза. От тогава до сега с охладителната система проблеми е нямало. Понеже колата я управлява жена ми, се оплака, че не минава на газ или доста трябва да покара, за да мине(с газ.инжекцион е). Газта е в гаранция - отидох, оказа се, че нищо и няма, но изпарителя е студен - тогава пуснах и парното(това преди седмица, когато още не беше кой знае колко застудяло) - парно нула. Отидох при майстора ми, при който ходя за всичките ми коли, които съм имал - а и последно той преди година и нещо той беше пипал последен по двигателя - обезвъздушавахме, не че имаше особена нужда, оказа се, че няма циркулация - свали водната помпа - нищо и нямаше, термостата си отваря нормално. По едно време излезе някакво парно след продухване, интересното беше, че като колата е на обороти е слабо, а като я изфорсираш, става почти нормално. Да, но покарах я малко и пак изчезна на цяло. Тази сутрин аз съм с колата, жена ми с моята - то е невъзможно без парно, в крайна сметка не идва лято, а зима, на газ мина, като карах над 15 км. Майстора ми се съмнява в радиаторчето за парното, защото само то по веригата не сме проверили. Самият той ме посъветва да пиша по форума, някой сърбал ли е подобна попара, защото това радиаторче, знаете всички, каква галимация е да се свали и колко пари за труд трябва да ми вземе, а човека ми е приятел и не иска да ме набута, и да се окаже, че не е то. Колеги помагайте, ще бъда много благодарен - някой ако има допълнителни уточняващи въпроси, да пита.

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Неприятен проблем с парното
МнениеПубликувано на: Вто Окт 08, 2013 9:19 pm 

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 11:33 am
Мнения: 39
Местоположение: София
Кола:

Offline
Тук има специалисти по темата. От опит ти казвам, въздух в охлаждащата течност. Не е ебезвъздушена системата. Може дори и гарнитура на главата да е проблема. Виж си маслото дали е чисто. Гарнитура на смукателен колектор. И на края провери за теч от радиатор и снадките на маркучите. За друго не се сещам. Успех не е сложно.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Неприятен проблем с парното
МнениеПубликувано на: Вто Окт 08, 2013 9:36 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Май 29, 2012 10:24 pm
Мнения: 104
Местоположение: Пловдив
Кола: MB C200 kompressor

Offline
Маслото и антифриза бяха първото, което гледахме и са абсолютно чисти. За течове колата е огледана, а ако има такива, тя би следвало да губи антифриза, а той си е абсолютно на ниво и не се губи, Обезвъздушавахме системата на ново, тъй като първо обвинихме водната помпа, нищо че е нова и майстора я свали - абсолютно си беше наред. Не виждам и как така ще влезе въздух в системата, като повече от година никой не е пипал по колата, миналата зима парното и беше отлично, въпреки това я обезвъздушихме, даже направихме пробка за обезвъздушаване. Тя и въздух не вади. Кажи ми гарнитурата на смукателния колектор, какво отношение има към охладителната система - наистина не намирам връзка - не знам и за това питам. Последното, в което се съмнява моя майстор е да е запушено радиаторчето на парното - защото няма циркулация на антифриза в системата. Изпарителя е поставен малко над левия фар, когато колата работи на обороти -той изстива, за каквото и да е парно дума да не става.

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Неприятен проблем с парното
МнениеПубликувано на: Сря Окт 09, 2013 12:23 am 
проблема колега е че е нарушена циркулацията на охладителната течност .най вероятно радиаторчето на парното е било леко подпушено,но след слагането на газовата положението се е влошило.този модел има една пластмасоваа снадка зад двигатела,облечена с гума.тя служи след като спреш парното(минеш на студено)да продължава да циркулира водата към термостата.някой път се запушва,но обикновено след паралелно връзване на системата към изпаритела се получават няколко въздушни джоба и системата трудно се обезвъздушава.точно затова аз на моята кола преди години вързах изпаритела последователно,което ще рече че тънкия маркуч излизащ от мотора отива най напред в изпаритела,и от там отива в парното.това значи че няма никакви тетки по системата.предимството на това е че изпаритела бързо се загрява до работна темп. и не се наручава фабричната циркулация на системата.от друга страна може да пробваш да почистиш радиаторчето с кислол за около 10 мин,не повече и да надуеш с маркуч от чешмата в посока обратна на циркулацията.


  
 
 Заглавие: Re: Неприятен проблем с парното
МнениеПубликувано на: Сря Окт 09, 2013 8:36 am 
Аватар

Регистриран на: Вто Май 29, 2012 10:24 pm
Мнения: 104
Местоположение: Пловдив
Кола: MB C200 kompressor

Offline
Поста ти много ми помага - описваш ми проблема много точно - действително е така - интересното е, че газовата уредба е работила повече от година, а проблема се появи сега. Питането ми е, може ли да минем само с обезвъздушаване и да закачим изпарителя, както си описал, без да сваляме това радиаторче, защото според моя майстор работата по свалянето и качването е много - щом трябва да се разкача цялото табло...

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Неприятен проблем с парното
МнениеПубликувано на: Чет Окт 10, 2013 2:13 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1143
Кола: 620ti

Offline
бая работа е свалянето на радиаторчето :) малко ме съмнява да е запушено но не е изключено,промийте го с маркуча първо и пак пробвайте,и за какво сте правили пробка за обезвъздушаване като то си има :) най добре направете както казва прилепа,да свържете изпарителя към малкия маркуч дето излиза от главата и тогава в термостата за да не се получава въздушна възглавница,най накрая гарнитура на главата :) не е задължително ако е тръгнала да я издухва да е мръсно маслото или антифриза :)

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Неприятен проблем с парното
МнениеПубликувано на: Чет Окт 10, 2013 3:42 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Май 29, 2012 10:24 pm
Мнения: 104
Местоположение: Пловдив
Кола: MB C200 kompressor

Offline
Маслото и антифриза са абсолютно чисти - но първо започваме днес от там - както е казал колегата - да свържем наново изпарителя - пак обезвъздушаване - не е гарнитура - няма как да е тя - нито масло, нито антифриза се губят или са мръсни.

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Неприятен проблем с парното
МнениеПубликувано на: Чет Окт 10, 2013 9:37 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1143
Кола: 620ti

Offline
то ще си покаже,тоя двигател ми е ясен като 12те пръста на ръцете ми и рано или късно до нея се опира,дълго сме дискутирали тоя проблем,няма как да издържи мотора цял живот като перката тръгва на 104 градуса и я сработи системата я не :)

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Неприятен проблем с парното
МнениеПубликувано на: Чет Окт 10, 2013 11:29 pm 
enravotta написа:
Поста ти много ми помага - описваш ми проблема много точно - действително е така - интересното е, че газовата уредба е работила повече от година, а проблема се появи сега. Питането ми е, може ли да минем само с обезвъздушаване и да закачим изпарителя, както си описал, без да сваляме това радиаторче, защото според моя майстор работата по свалянето и качването е много - щом трябва да се разкача цялото табло...

ами колега а промивам радиаторчето без да го свалям,то просто няма смисъл.махам маркучите от него и слагам 2 други по 50 см и през горния пълня с кислол,оставям го 10-на мин и го точа и тогава промивам с маркуча от чешмата за да избута всичко навън.самото радиаторче е доста шибано,в тръбичките му има пластмасова серпентина,най вероятно за да задържа по дълго време топлината.а между другото като го изолирате може да пробвате как работи колата без него и ще разберете дали е там проблема.


  
 
 Заглавие: Re: проблем с включване на скорости
МнениеПубликувано на: Пон Яну 08, 2018 11:45 am 

Регистриран на: Съб Ное 07, 2009 10:46 am
Мнения: 1
Местоположение: bg
Кола: rover214si

Offline
трудно се включват дори и при изключен двигател


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron