Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Турбиниране на Ровер 414si
МнениеПубликувано на: Сря Фев 10, 2010 9:46 pm 

Регистриран на: Вто Авг 04, 2009 5:45 pm
Мнения: 7
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Здравейте колеги скоро ме налегна идеята за турбиниране на моят роро искам да ми кажете какав мотор ще е най добре да му пресадя защото предполагам 1.4 16в не е много подходящ благодаря на компетентните в форума??


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Фев 13, 2010 10:37 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 13, 2008 6:50 pm
Мнения: 113
Местоположение: смолян
Кола:

Offline
Колега,всякав мотор може да се турбинира,въпроса е колко мощност гониш,оттам мотора,аз мисля да правя 1.6 хондовия,като конете няма да са повече от 170-80,така 4е ако искаш същите коне или повече,няма да стане с 1.4

_________________
☻Rover ĆoúPe 216 16v ™


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 15, 2010 1:28 pm 

Регистриран на: Нед Фев 15, 2009 9:22 pm
Мнения: 34
Местоположение: sf
Кола:

Offline
д16а8 можеш да го направиш 200кс даже има в варна един пич с такава хонда с оригинални бутала и биели вътре 8)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 15, 2010 8:43 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 13, 2008 6:50 pm
Мнения: 113
Местоположение: смолян
Кола:

Offline
martoracing написа:
д16а8 можеш да го направиш 200кс даже има в варна един пич с такава хонда с оригинални бутала и биели вътре 8)

така е колега,може и с над 200,ама не ми се рискува,все пак да има малко резерв :)
п.с. ако имаш някви снимки или клипове ще ми е интересно да ги видя,на Л.С.

_________________
☻Rover ĆoúPe 216 16v ™


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Фев 17, 2010 3:26 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 17, 2007 8:40 am
Мнения: 79
Кола:

Offline
chicho написа:
Колега,всякав мотор може да се турбинира,въпроса е колко мощност гониш,оттам мотора,аз мисля да правя 1.6 хондовия,като конете няма да са повече от 170-80,така 4е ако искаш същите коне или повече,няма да стане с 1.4


Много зависи как ще се направи, с подходящи части (примерно бутала, биели, ризи и т.н.) може да изкара и доста повече ;) . Ето тук един 1.4 с фабрични вътрешности само малко разреден , на 1 бар -
" made 155 ft/lb@6018rpm and 196bhp@6815rpm (176bhp ATW) runs done in 4th. "

мнението :
http://www.16vminiclub.com/forums/showp ... stcount=59

цялата тема (мисля че съм я пускал и преди):
http://www.16vminiclub.com/forums/showthread.php?t=3208

_________________
1999 Rover 200 1.4-16v (с нов собственик)
1996 Renault Clio 1.4 s (всекидневката)
1990 Mercedes-Benz 190E 3.0-24v турбо


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 18, 2010 12:31 am 
най лесното и бързо решение е да си вземеш 1.8 турбо от R75/MG ZT.слагаш и си готов.


  
 
 Заглавие: .отг
МнениеПубликувано на: Чет Фев 18, 2010 9:49 am 

Регистриран на: Съб Сеп 08, 2007 9:43 pm
Мнения: 454
Местоположение: София
Кола:

Offline
Да, това е решение, но за двигателя и скоростите ще даде поне 1500, съответно и за компа поне още 500! За да го сложиш, първо задължително ще го ревизираш, а и не се знае в какво състояние е! На този мотор, мапа не позволява повече от 1 бар налягане на турбото, така че ефекта няма да е голям, ще постигнеш едни максимум 180 коня!Стоковите бутала и биели издържат на доста голями налягания, в крайна сметка на турбомоторите, стоковите, са подсилени само челата! Така че, разреди мотора, електроника, подмяна на смукатели и изпускатели, турбо с кулер, турбо пътища, изпускателен клапан и литвай!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 18, 2010 12:54 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 17, 2007 8:40 am
Мнения: 79
Кола:

Offline
Така е, но тунинга никога не е евтин :D. Лично аз мисля ,че може да си кара на едни 0.5 бара дори и без да разрежда (има много примери с коли от други марки които карат така с подобна степен на сгъстяване), стига да намери начин да връща аванса и да подава достатъчно гориво. Според мен това би му дало едни ~ 150 коня на маховика.

П.П. даже си мисля ,че за 0.5 няма да има нужда да сменя и всмукателния колектор, т.е. един изпускател от турбо ровер най-добре комплект с турбината, кулер, изпускателен клапан, турбо пътища, масло за турбината, малко преправка на изпускателната система и някаква електроника (може piggyback за по-лесно)

П.П.П. Естествено ако намери окомплектован турбо мотор ще е най-добре.

_________________
1999 Rover 200 1.4-16v (с нов собственик)
1996 Renault Clio 1.4 s (всекидневката)
1990 Mercedes-Benz 190E 3.0-24v турбо


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 18, 2010 1:41 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 13, 2008 6:50 pm
Мнения: 113
Местоположение: смолян
Кола:

Offline
И аз да се намеся,също не смятам да разреждам,тъй като на хондовия мотор ми дават 9.5 компресия,която компресия е на заводския 1.8т на голф,така че няма да има проблеми,хубаво е все пак да се разреди,няма да му пречи,за К серията незнам каква степен на сгъстяване дават

_________________
☻Rover ĆoúPe 216 16v ™


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 18, 2010 6:58 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1140
Кола: 620ti

Offline
мап сензора над 0,1 бара не мери,май с мегаскуирта ще е най лесно
кат гледам по лесно идва да сложиш двигател от купе турбо,стига до 500 коня на гумите на 2 бара 8) и караш докато почне да се разпада купето,след тва осъзнаваш че е по добре да си карал купе турбо 8)

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 18, 2010 8:14 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 17, 2007 8:40 am
Мнения: 79
Кола:

Offline
NoCommenT написа:
мап сензора над 0,1 бара не мери,май с мегаскуирта ще е най лесно
кат гледам по лесно идва да сложиш двигател от купе турбо,стига до 500 коня на гумите на 2 бара 8) и караш докато почне да се разпада купето,след тва осъзнаваш че е по добре да си карал купе турбо 8)


най-лесно е с пигибак като СМТ-6 (управлява допълнителни инжектори + може да връща аванса когато си в буст), към него връзваш друг мап който мери и надналягане. По този начин имаш фабричните настройка като караш в атмосферни режими а като си в буст пиджито поема нещата.Мегата се настройва доста по-трудно а и по-старите(разбирай по-евтини) меги не поддържат колелото за импулси на ровъра. Купе турбо държи на 2 бара и 500 на гумите ма със съвсем различни вътрешности и т.н. (разбирай доста пари вкарани), поне така пишат хората с опит по-форумите ;) . Иначе да това е най-добрия вариaнт :)

_________________
1999 Rover 200 1.4-16v (с нов собственик)
1996 Renault Clio 1.4 s (всекидневката)
1990 Mercedes-Benz 190E 3.0-24v турбо


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 18, 2010 8:21 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 13, 2008 6:50 pm
Мнения: 113
Местоположение: смолян
Кола:

Offline
Наистина с мега е много удобно,незнам за другата джиджавка,за която колегата разправя,ама мисля да се снабдя с мега2 и да си оправя проблемите,като го запаля разбира се :)

_________________
☻Rover ĆoúPe 216 16v ™


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 18, 2010 8:29 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 17, 2007 8:40 am
Мнения: 79
Кола:

Offline
chicho написа:
Наистина с мега е много удобно,незнам за другата джиджавка,за която колегата разправя,ама мисля да се снабдя с мега2 и да си оправя проблемите,като го запаля разбира се :)


значи аз съм с мега на МБ-то от доста години, също така съм помагал на пиятели с турбинирани БМВ-та, VW-та и т.н. при инсталация и настройки на мегата ..... и мога да ти кажа ,че не е баш толкова лесно колкото изглежда ;) . А ти като си с хонда мотор що не ползваш някой от програмите за ремап на стандартната електроника, поне за хонда нещата са доста ясни :) . Едно приятелче в Благоевград има един делсол с б16 мотор, кована карантия, т3/т4 и т.н. и си я кара с ремап на сток електрониката.

_________________
1999 Rover 200 1.4-16v (с нов собственик)
1996 Renault Clio 1.4 s (всекидневката)
1990 Mercedes-Benz 190E 3.0-24v турбо


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 18, 2010 8:37 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1140
Кола: 620ti

Offline
е то не е като да няма избор,само пари да имаш,май Емералда идва най добре като цена качество
ето тайната за 500 коня :D

BLOCK

arias custom made forged pistons 86mm
total seal file to fit piston rings
pauter custom 156mm chrome moly billet steel rods
fully lightened and balanced with flywheel and clutch
block drilled in the rear same as m series for extra breather
front breather drilled through the blanked off plate
electronic water pump

HEAD

inlet port matched to bigger / better manifold
polished ported gas flowed head
piper 285 cams
vernier pulleys
solid lifters


INTAKE AND EXHAUST


bar and plate intercooler core size 450mmx300mmx76mm
3" bore intercooler pipe to throttle body
bigger bore inlet manifold for less restriction (standard t series one restricted to 53-54mm on the bend this one is 67mm)
70mm throttle body (measures about 65mm taking butterfly into account)(standard t series one measures about 50mm taking butterfly into account)
gt3582r t3 flanged turbo .63 a/r turbine with anti surge compressor housing
sr20 tubular exhaust manifold made to fit with t3 flange welded on
44mm tial v band external wastegate and screamer pipe
one off turbo elbow made to fit 3" frontpipe
3"Rest of exhaust system


FUELING AND ELECTRONICS
coil per plug running sequential spark and injection
sard fuel pressure regulator set to 4 bar
870cc injectors (about 1004cc at 4 bar)
dta s60pro ecu
apexi avcr boost control
plx wide-band lambda sensor and gauge
3 bar map sensor
external high pressure high flow warlbro gs392 255lph fuel pump and 1 liter swirl pot
2x spal 11" fans and 1x spal 10" fan
aquamist system 1s water injection (probably gonna sell it dont think i need it)


http://www.cardomain.com/ride/463639/1

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 18, 2010 9:20 pm 

Регистриран на: Нед Фев 15, 2009 9:22 pm
Мнения: 34
Местоположение: sf
Кола:

Offline
chicho написа:
Наистина с мега е много удобно,незнам за другата джиджавка,за която колегата разправя,ама мисля да се снабдя с мега2 и да си оправя проблемите,като го запаля разбира се :)


твойто еку е перфектно за ремап не си давай парите за мега ако искаш
пиши на лични ще те свържа с човек който да ти настрои колата с турбото


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: