Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 124 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Ное 23, 2010 11:15 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6468
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Дай повече инфо, какви лапи ще има мотора, тампони и тн? Полуоски?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Ное 24, 2010 5:49 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
тва са му тампоните,тоя на кутията ми е същия,също и щангите за скоростите,намерил съм и масления тампон който е от към ангренажа и има и контра щанга на него и с 2 болта се хваща за двигателя, другите два тампона са на предната и задната греда,там е преправянето,намерих ги всички тампони за 150 паунда тея дето са с червени цифри :) бая спънки има мотора :) полуоски ще ползвам мойте,на турбо купето са малко по дебели,имам тея 800,но дългата е колкото мойте двете :D така или иначе няма да го надувам много :)

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Ное 24, 2010 5:56 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6468
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Значи играта ще е по-стойките на самото купе не с лапите... снимай ако можеш.

Успех


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Дек 05, 2010 8:34 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
тва трябва да е играта по рамките :)

предната

Изображение

задната

Изображение

игара има и с маркучите от хидравличната помпа,до рейката :)
в тея двете теми е писано достатъчно :)

http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=223495
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=378420

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 01, 2011 5:04 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
малко се зайграх днес и му избрах цвят в тон с колата и по тъмен за да не си личи,ако тече след това :D
за сега му ударих само 1 ръка,в неделя ще го довърша както трябва,ако е хубаво времето :)

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Фев 05, 2011 6:32 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
пристигнаха ми и гредите,предната и задната,те са доста важна чатст от проекта,заради тампоните по средата на двигателя,не се държи както к-серията само в крайщата :) тея греди стават и от 220 купето което е без турбина,тампоните са му същите :)
още поне 3 месеца ми трябват за да събера чатите и после да събирам пари и за монтаж,ако не ще си взема един кран ли кво му се вика и ще си го сменя пред блока :)

Изображение

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 06, 2011 9:33 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
:D днес се натъкнах на тея 2 звяра :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 11, 2011 6:25 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
:) ето и крайния резултат,за сега ще си седи там и ще чаааака

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

личи си,че е работил с син антифриз,де@ и жабарите :D

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 11, 2011 6:30 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6468
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Пак добре, че е била с антифриз ...
следя темата, интересно е :)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 15, 2011 9:02 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 12, 2010 8:56 am
Мнения: 19
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
евала колега и аз следя темата има какво да се научи.успех :roll: :)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 19, 2011 11:29 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
айде малко развитие :D
най накрая,тея работи ги поръчах миналия месец по това време,и ги спечелих на търг,имаше оспорване само за тампона с стойката от към ангренажа от 18 паунда начална стигна 40 :)

значи тези чаркове седят под смукателният колектор,тампона се слага на задната греда както и контра щангата и се хващат с другите работи :)

Изображение

тези са за предната греда ,тампона е пак на гредата а другата контра щанга дългата се хваща отдоло някой ден ще снимам как седят :)

Изображение

и това е от страната на ангренажа,на 8мака е доста по различен,горе доло е като моя сегашния но доста по малък :) начи тва дългото извитото се хваща за блока,само дето дупките са му малко по широки но все ще се намерят болтове :) а другото е стойка за тампона,тя се завива от страни за гредата и на нея се слага тампона :)

Изображение

ами това е,което е нужно за слагането на мотора в коша вадят се старите греди слагат се новите и после тампоните и е готов,да уточня,че стойката за скоростите става само от МГ ЗР 160 който е с PG1 кутия или за по лесно намиране от 200 дизел,също от него стават и полуоските и щангите за скоростите тях обаче ги нямам на снимки :)
та така,за сега това,сега ще си поръчам динамометрични ключове и скоба за клапаните да свалям да оправям и главата :)

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Мар 25, 2011 2:58 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
попаднах на тая снимка,това са тампони от 220 gti Roversport правено за шампионат за купета :D като оригиналните са но доста по твърди
:) обаче трудни за намиране и много скъпи
Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Мар 25, 2011 10:20 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
малко фотосесия след баня :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 01, 2011 2:00 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
снимах и как седят тампоните :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 01, 2011 2:55 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1153
Кола: 620ti

Offline
обаче изниква друг проблем,а той е с алуминиевата добавка между блока и скоростите :ch: та стойката за тампона се хваща за нея,обаче при 200 600 и 800 серията с тоя мотор тая добавка е различна (за 600 серията не съм сигурен,не знам как са и тампоните)

Изображение

на тая добавка само 2 от дупките пасват

Изображение

Изображение

обаче за да се разбере дали става трябва да вкарам двигатела в коша,а другото решение е да намеря добавка от 220ти :) :ch: а кадели ще я търся и аз не знам в ебай няма :)

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 124 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: