Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 124 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 18, 2012 8:18 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 25, 2011 11:13 pm
Мнения: 160
Кола:

Offline
хах колега много добре се е получило :wow: в първия момент се зачудих защото и плеъра ми е същия и съм налепил фолио на същите места :P


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Дек 31, 2012 4:32 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
ииии ето ни отново след рекламите......

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

ще видим какво животно ще влиза под капака и в двата случая е свързано с пари така че ще почака може и до другата коледа :)

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Дек 31, 2012 5:45 pm 
Модератор
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 01, 2007 7:42 pm
Мнения: 1562
Местоположение: Бургас
Кола:

Offline
Тоя двигател ще го продаваш и ще търсиш 2-ка ли


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Дек 31, 2012 7:34 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
ами не аз го имам двигателя,само някой части ми трябват още за да влезе :)

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Яну 04, 2013 8:36 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
те излизали лесно тея полуоски,само трябва да се извадят от външните карета :) имам още малко за разглабяне,остана да сваля рейката и да сложа другата греда и после почва почистване и зглобяване,да се надяваме че ще е по лесно от разглабянето хаха,и естествено парички за чаркове те са най важни :) утре ще снимам лагерите на коляновия вал,леко са изядени,явно съм го карал с малко масло и от там така се е получило :) мерих ключа на сегментите и се оказа колкото на т-серията :) 0,70 ,гледах в един мануал че трябва да е от 0,20 до 0,35 ,тоя развален термостат в началото май прецака всичко карах го все студен и за това така е станало ,снимах и блока отгоре и главата

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

голяма дупка за запълване,мисля да слагам маска от 25ца и да търся броня калници и капак или от 25 или от ЗР,така или иначе моите са за смяна

Изображение

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Яну 05, 2013 4:59 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
одеве разглобих и другата греда с рейката,и пробвах да видя другата как ще седи,малко дупките се разминават но я завих само на скобата на рейката ми избяга едната дупка но може да пробия нова има време ще я измисля

още по голяма дупка зейна :)

Изображение

Изображение

старата греда е от горе а другата отдоло,както се вижда разликата е в стойката за тампона за двигателя,не е като к-серията да се държи само отстрани :)

Изображение

тук тая тръба ми пречи и я махнах и сега влиза :)

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Яну 06, 2013 7:12 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
качих гредите и тампоните за проба,през другата седмица ще видя да кача и блока и скоростите за да знам къде да заваря стойката на тампона от към ангренажа,мисля направо да я заваря а може и с два болта не знам :)

Изображение

тук се вижда как дупката на скобата от дясно избяга и за това мисля да отрежа стойката от гредата и да я заваря на моята поне дупките да съвпадат :)

Изображение

Изображение

тук малко рязане иска че опира в тръбите
Изображение

стойката и тампона от към ангренажа
Изображение

тампона на задната греда
Изображение

тук тоя алуминиев адаптер между блока и скоростите също иска малко рязане,тоя от осмака е по различен от на 200 серията и ще иска малко умуване и на място да го режа,може да се наложи и няколко дупки да се пробият че само една си съвпада
Изображение

а тук се вижда и тампона на предната греда
Изображение

Изображение

ето и скоростите
Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Яну 07, 2013 2:41 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6467
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Ще стане, само че тая тръба дето си я махнал - умувай как да си я сложиш ;)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Яну 07, 2013 3:02 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
няма страшно с тая тръба,тя е там да държи тръбичките на спирачките да не играят и да се пречупят ще им измисля едни г-образни планки и ще ги хвана за купето :)
ето и малко проба как ще седи 8) дано полегне малко макар че и сега не е лек че ще опира в капака и няма да мога да го затворя :D

Изображение

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Яну 07, 2013 6:31 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Ако сега така ти опира мотора в капака като сложиш ангренажните колела може би ще опира още повече. Имаше ровър 220 купе и тарга, които имаха гърбици на предния капак за ангренажните колела.
п.с.Червените маратонки твоите ли са?

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Яну 07, 2013 6:37 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
полегна си вече както трябва като сложих и скоростите,бях объркал дупките на адаптора и задния тампон :) сега съвпадат 2 дупки

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

мисля да хвана тампона с болтове а не да го заварявам
Изображение

ето тук бях объркал,бях завил само на най горната дупка и само тя съвпадна,а е трябвало да са на долните две дупки,после ще пробия на адаптора една дупка само да хвана и там болт да държи :)
Изображение

Изображение

Изображение

и тук ще изрежа както съм очертал че опира в тампона
Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Яну 07, 2013 7:37 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
А с 'полуоските' какво ще правиш?

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Яну 07, 2013 7:58 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
няма да опира много в капака защото както казах обърках дупките и като качихме скоростите и тогава си доидоха на мястото и мотора падна по надоло,а на полуоските няма кво да им правя,все пак на старата кутия диференциала беше от 620ти и щом в него влизат значи и в тая кутия ще влязат,те по принцип са еднакви,само "камбаната" дето се хваща към блока е различна иначе щях да си ползвам старата кутия,а полуоски може да се ползват от 220 дизел че по лесно се намират,също и стабилизиращата щанга трябва да се смени пак с такава от дизел че е по дебела :)
защо питаш за маратонките :?:

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Яну 07, 2013 9:08 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
За да разбера кой си!
Жега!

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Яну 13, 2013 8:18 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
днес донапаснах всички стойки за тампоните и гредите,полегна като у тях си :) също и почистих колкото можах,кутията мислех да я боядиша черна,но се отказах,за сега остана както казах сегменти и гарнитури за да се събере мотора и съединител и да го оставям в коша където му е мястото :) наложих и капака на ангренажния ремък и леко стърчи,дано се затвори,че иначе ще играе големия чук :)
рейката е готова,само да видя как ще я центровам :)
Изображение

хванах стойката на крушовидня тампон с 3 болта,мисля че са достатъчни и затегнах здраво
Изображение

и стойката на тампона на скоростите
Изображение

отрязах и стойката на тампона на задната греда и вече не опира в тръбичките
Изображение

Изображение

по предната имаше бая ръжда,но сега е като нова :)
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

отрязах и адаптера между скоростите
Изображение

Изображение

вече имам и 4 здрави биели

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 124 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron