Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 124 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Ровер 200 2.0турбо ....
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 12:58 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1145
Кола: 620ti

Offline
да ви загатна с няколко снимки


Изображение

Изображение

по новия двигател е сменено всичко,бутала,сегменти,лагери,биелите са полирани,главата е с нови клапани с повдигачи който се разглобяват,на ВВЦ повдигачите не се разглобяват и не могат да се чистят също семеринги и гумички са нови

ризите са залепени по тоя начин с течен метал да не пропадат

Изображение

тва е главата шлайфана до последно за по голямо сгъстяване

Изображение


Изображение

валове пайперкамс 274' 11мм лифт

Изображение

плочки за запушване на дупките на ВВЦ системата да събере цели валове

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

за сега толкова,ааа и компа е друг от фрийлендър 1.8 но ще му се правят други настройки 8) също и всмукателни и изпускателни колектори със спортен катализатор от МГ ЗР 160 и инжектори също от него и дросел който го мерих на 55мм

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


Последна промяна NoCommenT на Пон Дек 31, 2012 4:23 pm, променена общо 2 пъти

 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 1:02 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Супер, това с лепенето на ризите надеждно ли е и с какво лепило ги лепиш? Смисъл при разликата в температурните разширения дали ще държи :roll:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 1:10 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1145
Кола: 620ti

Offline
тва си е манящина,има едно лепило на Бизон епоксиден метал се води,с него нали има лек отвор между ризите и блока,чистиш хубаво после слагаш лепилото,след като изсъхне с прав провил и шкурка на него търкаш да стане гладко,тва е дело на brigit_75 големи благодарности на него,то всъщност колата е при него в тяхния сервиз и знам че професиолналисти я правят,а ризите си държат по тоя начин вместо да се прави усилваща рамка,а забравих да кажа че ще е с термостат на изхода на главата и датчик за перката отделен,и така тука ще пускам и снимки и с другите работи който мисля да слагам

п.п. не стана 1.4 турбо ма и тва бива

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 3:31 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
Супер браво.
Тва да не стане така че да търсиш специален високооктанов бензин че тоя по бензиностанций доста лъжат в октановото число.В ниските ше работи ли добре?

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 3:41 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1145
Кола: 620ti

Offline
тука при мен има 100 октанов,не вярвам да е некачествен,пък и колко да е сгъстена,мисля че ще работи добре 8)

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 4:30 pm 

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 8:06 pm
Мнения: 1082
Местоположение: София, Белово
Кола: MG ZR

Offline
NoCommenT написа:
тука при мен има 100 октанов,не вярвам да е некачествен,пък и колко да е сгъстена,мисля че ще работи добре 8)

тука в бг сипвам само 100 октанов от Еко. Да не ти разправям как лети по магистралата. В шел съм слагал 100 шел в пауър - чист боклук.

Ако не попадна на Еко слагам 98 на Лукоил. Иначе друг не слагам че са боклуци и не върви бегачката. Но определено се осеща 100 от еко и 98 от лукоил. Затова все гледам да си слагам 100, и питам в лукоил що нямат 100 ама и бензинджиите незнаят . :idea:

_________________
NDesing Style
my MG ZR
Моите творения в Google Play


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 4:36 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Какви коне се очакват от тоя ъпгрейд?

п.п.: и мотора ли е от фрилендър?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 4:55 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1145
Кола: 620ti

Offline
ми на графиката пише 184 коня при 7200оборота,кой знае колко,лятото мисля да я кача на дино да разбера,за сега само мога да гадая :D
двигателя е от МГ ЗР 160,компа е обикновен от фрийлендър,щото тоя на ВВЦ-то е много по различен

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 11:27 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1145
Кола: 620ti

Offline
още малко

Изображение

Изображение

п.п. как да не съм фен на к-серията :mhihi:

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Фев 10, 2010 9:17 pm 
NoCommenT написа:
тука при мен има 100 октанов,не вярвам да е некачествен,пък и колко да е сгъстена,мисля че ще работи добре 8)
ами честно казано доста съм я сгъстил,повече от това няма на къде.така че само 100 + октана. колкото до лепилото,вече доста коли съм направил така,последната от които 200vi.пича си я кара на макс постоянно и си държи без проблем.


  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 11, 2010 9:46 am 

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 8:06 pm
Мнения: 1082
Местоположение: София, Белово
Кола: MG ZR

Offline
аз да питам заслужават ли си парите вложени в това зр160 да се направи на
Цитат:
ми на графиката пише 184 коня при 7200оборота

само вдигане с 24 к.с. едвали ще има някаква разлика, която човек ще хване. Или след тези манипулации още чаркаляци ще слагаш, че да стане с още повече кончета.

_________________
NDesing Style
my MG ZR
Моите творения в Google Play


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 11, 2010 10:46 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:54 pm
Мнения: 337
Местоположение: Русе
Кола:

Offline
ndsbg написа:
аз да питам заслужават ли си парите вложени в това зр160 да се направи на
Цитат:
ми на графиката пише 184 коня при 7200оборота

само вдигане с 24 к.с. едвали ще има някаква разлика, която човек ще хване. Или след тези манипулации още чаркаляци ще слагаш, че да стане с още повече кончета.


Тя вече не е с променливо газоразпределение, а е станала като чисто 1.8 , т.е. без VVC, което май е 120 коня.
184- 120 = 64 коня
Иначе казано би трябвало да се увеличи с 1/3. Това за отмосферен двигател е наистина адски много.

Мен ми е любопитно повече какво ще се случи с въртящият момент :idea:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 11, 2010 11:03 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1145
Кола: 620ti

Offline
ми единствено сравнение ще мога да направя между стария и сега нови двигател :wow: сигурно ще е разликата от земята до небето,до зр 160 не съм се докосвал не знам как върви,ма за да тръгне повече махат ВВЦ системата и слагат валове,главно го ползват заради главата клапаните са по големи,всмукателни 31,5мм и изпускателни 27мм,преди малко четох за 1.8 260 коня на 9000 оборота там обаче всичко е сменено,аз по състезания няма да ходя така че просто исках да махна стария (пак е за гарнитура та дори и съединителя е бил пред счупване)
ами въртящия момент не знам 144лбф/м ли е кво пише на графиката тва не знам колко НМ е,но разлика ще има във по високи обороти

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 11, 2010 10:54 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1145
Кола: 620ti

Offline
за сега се очертава чак другата неделя да си взема количката,ще се сменят шарнири накрайници биалети и тем подобни

Изображение

Изображение

Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Фев 13, 2010 9:43 am 
Цитат:
Тя вече не е с променливо газоразпределение, а е станала като чисто 1.8 , т.е. без VVC, което май е 120 коня.
184- 120 = 64 коня
Иначе казано би трябвало да се увеличи с 1/3. Това за отмосферен двигател е наистина адски много.

Мен ми е любопитно повече какво ще се случи с въртящият момент :idea:
изобчо не е станала обикновен 1,8.главата няма нищо общо с обикновената,по големи клапани,по големи канали,по малки камери,което значи и по голяма мощност.и като добавим коренно различния ауспух,по голямата клапа и спортните валове,няма нищо общо с обикновен 1.8 и въртящия момент е доста голям.вчера за няколко часово каране във града останових че е по добре да тръгвам направо на 2(просто не си иска гумите,14-ки).карал съм и дизел 200 и май тук въртящия момент е по голям .


  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 124 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: