Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: уред за сместа гориво-въздух
МнениеПубликувано на: Пон Дек 14, 2009 1:41 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 12, 2007 11:43 pm
Мнения: 335
Местоположение: Asenovgrad
Кола:

Offline
колеги случайно попаднах на това:

http://racing-mania.com/browse/category/id/11/

никoй има ли престава за този уред.може ли нещо да коригирам или просто ще ми показва дали колата ми работи добре.и дали сместа която изгарям е добра или имам проблем по някои от датчиците или другаде.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Дек 14, 2009 4:19 pm 

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 8:06 pm
Мнения: 1082
Местоположение: София, Белово
Кола: MG ZR

Offline
то пише
Цитат:
Измерва съотношението на горивната смес
Уреда работи с нормалната ламбда сонда на автомобила.


ако можеше да коригираш нещо щеше също да го пише. А и невярвам за 36 лв да мери, променя и т.н.

_________________
NDesing Style
my MG ZR
Моите творения в Google Play


 Профил  
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Пон Дек 14, 2009 4:36 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 12, 2007 11:43 pm
Мнения: 335
Местоположение: Asenovgrad
Кола:

Offline
колеги аз не говоря от самото устройство да променям нещо по колата.а чрез него да наблюдавам как работи самия автомобил.като ускорявам или карам по икономично.може да гледам според оборотите кога е по бедна сместа и кога не.нещо такова.нещо като икономайзер на другите автомобили.да следи моментния разход.някои купувал ли е нещо подобно или да има наблюдения как работи и дали може да му се вярва до някаква степен.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Дек 14, 2009 9:31 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
Слагал съм нещо подобно на първата си кола.Въпреки оскъдната информация за продукта това според мен е вакумметър.Как работи?На празен ход показва най-ниско подналягяне.Когато подаваш плавно газ/икономично управление/ съвсем леко намалява вакума в смукателите и това е съпроводено от леко движение на стрелката по посока означената зона на скалата за неикономично управление.И обратно при рязко натискане на педала-много въздух и бензин който мотора не може да усвои ефективно пада подналягането стрелката отива крайно в дясно.Може да ти е от полза само в началото после свикваш по усет без да гледаш стрелката да я държиш в икономичната зона.Но ако обичаш да натискаш яко просто няма смисъл от това устройство-винаги ще си в червената зона.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Дек 15, 2009 9:51 pm 
мда,такива уреди слагаха на времето по москвичи и жигулита.бяха много модерни :D


  
 
 Заглавие: .отг
МнениеПубликувано на: Сря Дек 16, 2009 9:30 am 

Регистриран на: Съб Сеп 08, 2007 9:43 pm
Мнения: 454
Местоположение: София
Кола:

Offline
Администратора е прав, уреда по-принцип се поставя на широколентовма ламбда сонда, показващ съотношението на въздух-гориво! Слага се на пипани коли, т.е. с турбини, тромпети, спортни валове, където трябва да се настройва автмобила! На нашите сонди той ще показва, но няма да е прецизно, а и самата кола си има настройките, така че е напълно излишно


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Дек 16, 2009 11:36 am 
Аватар

Регистриран на: Вто Май 26, 2009 12:10 pm
Мнения: 463
Кола: Rover 200RF

Offline
Моето мнение е – ако колата ти е от някъде след 2000г. и е с OBDII, направо си вземи някакъв борд-компютър, има ги много, може да си избереш какво да ти показва от ECU-то и т.н.

Rover-ите не зная от коя година започват да са с OBDII. Знам само, че до 98г. със сигурност са си с техния си компютър и не може да се сложи нищо, тоест няма как да се извади от ECU в реално време състоянието на системите на колата. Освен със сервизен софтуер, което е тъпо.

Ако колата ти е с OBDII, направо взимай нещо истинско и не се занимавай с тия волтметри на ламбда-сондата... ;)

_________________
Електромобилен клуб
блог


 Профил  
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Сря Дек 16, 2009 4:51 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 12, 2007 11:43 pm
Мнения: 335
Местоположение: Asenovgrad
Кола:

Offline
а какво мислите за този уред.които следи температурата на маслото в двигателя.интересно е как се свързва с нашия двигател.при положение че ние май нямаме датчик за температура на маслото.а само на водата.
според мен е добре ако видиш че температурата на маслото е над 100 градуса а стрелката на температурата на водата си стои винаги малко пот средата. тогава може да спреш да избегнеш прегряване на двигателя.и да си спасиш от ремонт на гарнитурата.

http://racing-mania.com/browse/product/id/23/Tеmpеratura+maslo+7703-2+s+Tamno+staklo

а също няма да е зле да имаш в колата и един волтметър
ако случайно се скъса ремъка на генератора, веднага ще ти покаже че той не зарежда и може да спреш и отстраниш проблема

http://racing-mania.com/browse/category/id/7/


 Профил  
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Сря Дек 16, 2009 7:02 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 12, 2007 11:43 pm
Мнения: 335
Местоположение: Asenovgrad
Кола:

Offline
колеги щом е волтметър от 0 до 1 волт според производителя. аз как може да си измеря моята ламбда как работи. днес е гледах.има 4 кабела които излизат от нея. два бели един черен и един лилав.някои може ли да ми каже
към кой два кабела или на маса и един от четирите кабела да свързва волтметъра и да измеря напрежението което подава ламбдата на ECU.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 17, 2009 12:12 am 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
Аз моята я мерих по този начин и показваше нормални волтажи при различните обороти както бе посочено в някъкъв сайт но мултицета реагира бавно и ако имаш диагноза "ленива сонда" нищо няма да разбереш за истинското и състояние.Ако държиш ще погледна точно но кои кабели закачах че съм забравил.А температурата на маслото е винаги по висока от тази на охладителната система-преди години често съм карал едно Пежо 205 GTI и то имаше датчик за температура на маслото.При по яка гонка температурата на маслото минаваше 130гр.Да се върна пак на ламбдата-ако искаш да провериш изправноста на твоята разрови нета .Има много изписано за коствени признаци за неизправност:повишен разход на гориво неустойчиви тихи обороти и т. н.


 Профил  
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Чет Дек 17, 2009 2:29 am 
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 12, 2007 11:43 pm
Мнения: 335
Местоположение: Asenovgrad
Кола:

Offline
значи днес открих кой кабел за какво е.значи при мен сондата е на 20-30 см от началото на колекторите.има 4 кабела които излизат от нея.два бели един лилаво-сив и един черен.откачих ламбдата от буксата която е до скоростната кутия.и пробвах кой от тях е маса.оказа се лилаво-сивия.после мерих между кой два кабела има малко съпротивление 5-10 ома.оказа се че са белите.по моята логика те са за подгряването на сондата.и се оказа че черния кабел е за сигнала към ECU.според вас правилно ли сам открил кабела за сигнала.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 17, 2009 1:25 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
Да точно така е .Прави замерването при нормално загрял мотор.Най-добре напиши "ламбда сонда" на чичко Гугъл и ще научиш много неща .


 Профил  
 
 Заглавие: Re: :)
МнениеПубликувано на: Чет Дек 17, 2009 2:41 pm 
gottogetit написа:
значи днес открих кой кабел за какво е.значи при мен сондата е на 20-30 см от началото на колекторите.има 4 кабела които излизат от нея.два бели един лилаво-сив и един черен.откачих ламбдата от буксата която е до скоростната кутия.и пробвах кой от тях е маса.оказа се лилаво-сивия.после мерих между кой два кабела има малко съпротивление 5-10 ома.оказа се че са белите.по моята логика те са за подгряването на сондата.и се оказа че черния кабел е за сигнала към ECU.според вас правилно ли сам открил кабела за сигнала.
тука си в грешка,2-та бели подават сигнал на компа,черен е маса ,а сивия е + на подгряването


  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 17, 2009 3:27 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
Виж на този адрес за кабелите:http:// www.bosch.bg/bg/products/car_equip/faq/docs/faq_8.pdf


 Профил  
 
 Заглавие: Re: :)
МнениеПубликувано на: Чет Дек 17, 2009 8:17 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 12, 2007 11:43 pm
Мнения: 335
Местоположение: Asenovgrad
Кола:

Offline
Guest написа:
gottogetit написа:
значи днес открих кой кабел за какво е.значи при мен сондата е на 20-30 см от началото на колекторите.има 4 кабела които излизат от нея.два бели един лилаво-сив и един черен.откачих ламбдата от буксата която е до скоростната кутия.и пробвах кой от тях е маса.оказа се лилаво-сивия.после мерих между кой два кабела има малко съпротивление 5-10 ома.оказа се че са белите.по моята логика те са за подгряването на сондата.и се оказа че черния кабел е за сигнала към ECU.според вас правилно ли сам открил кабела за сигнала.
тука си в грешка,2-та бели подават сигнал на компа,черен е маса ,а сивия е + на подгряването


да колеги доста четох и аз.но с измерване си е най добре.може моята ламбда да е сменяна и да не оригиналната.сивия кабел ми е маса. черния ми е сигнала и двата бели има напрежение за подгряване на ламбдата.

колеги никой нищо не каза за уреда за измерване на температурата на маслото.има ли нужда от него.дали ще е полезно.цената не е много 40 лева.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron