Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Tурбиниране :)
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 25, 2008 2:07 pm 

Регистриран на: Съб Май 03, 2008 6:00 pm
Мнения: 131
Кола:

Offline
Дали си заслужава и дали ше издаржи един стоков 1.4i 16V двигател на една турбина от пунто гт на около 0.4 бара?? :?:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 28, 2008 8:25 am 

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 12:47 pm
Мнения: 10
Местоположение: Варна
Кола:

Offline
ДА!!100% Дори до 0.7-0.8 също може да издържи при читави части !!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 29, 2008 10:41 am 

Регистриран на: Съб Май 03, 2008 6:00 pm
Мнения: 131
Кола:

Offline
Значи то не е точно проект щото не е започнат още от финансова гледна точка :wow:
Но до няколко месеца се надявам да себера некои лев и ше видиме какво ше стане питах информативно да знам дали да включвам бутала и т.н. в сметките ;)

П.П. Сега в момента сам заделил някои лев да я закарам на сервиз парво да видиме в какво състояние е и ако има нещо за смяна да се сменя че нещо мноо лошо трака :(


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Tурбиниране :)
МнениеПубликувано на: Вто Дек 16, 2008 8:43 am 

Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 5:36 pm
Мнения: 3
Кола:

Offline
Martos_1 написа:
Дали си заслужава и дали ше издаржи един стоков 1.4i 16V двигател на една турбина от пунто гт на около 0.4 бара?? :?:


По принцип ДА

Но си приготви яко кеш за след това :D
Защото ще ти се поиска и още по бърза и още по-бърза и мощна кола :D
След това идва момента в който двигателя няма да позволяват повече мошност
Следваща стъпка ще ти бъде нов двигател с по голям работен обем ,абе като се запалиш спиране няма :D

Първо се замисли дали ти се влиза в този филм

Моят съвет е направо почвай с нов двигател и всички части който са необходими за едно свястно турбиниране и след това го присъди в коша ,за да не повтаряш някой стъпки по два пъти


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Дек 16, 2008 9:46 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 17, 2007 8:40 am
Мнения: 79
Кола:

Offline
Според мен едни 0.4 може да понесе и сток мотора, разбира се ако е настроен правилно. Ето тук има информация за турбиниране на 1.4 к-серия мотор (който е в купе на мини ) http://www.16vminiclub.com/forums/viewtopic.php?t=6561 .

От това което пише там излиза ,че този мотор е доста здрав и с лека декомпресия може да се кара на 1 + бар но, ровейки се по другите форум излиза ,че скоростите са слаби .

Ако мислиш да турбинираш помисли и за електроника, тъй като МЕМS-а няма кой да ти го настрой . За хедър може да потърсиш от друг турбо ровър той пасва 1:1 на главата на 1.4 .


П.П. аз от доста време си играя с тази идеа и даже май съм намерил и хедър (имам и електроника - SMT6) , но тъй като това ми е всякидневната кола (за експерименти си имам МБ-то) още не съм се навил на 100%

_________________
1999 Rover 200 1.4-16v (с нов собственик)
1996 Renault Clio 1.4 s (всекидневката)
1990 Mercedes-Benz 190E 3.0-24v турбо


Последна промяна joreto на Вто Дек 16, 2008 12:19 pm, променена общо 1 път

 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Дек 16, 2008 11:38 am 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1943
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
Ако някой има свободно време и му се чете ... :)

http://fiat-bg.org/forum/viewtopic.php? ... 7d80f18ca2


 Профил  
 
 Заглавие: .отг
МнениеПубликувано на: Нед Юли 26, 2009 10:28 pm 

Регистриран на: Съб Сеп 08, 2007 9:43 pm
Мнения: 454
Местоположение: София
Кола:

Offline
Леле, с много глупости се занимавате! И за този пич-как мислиш,заслужава ли си да дадеш 5000 еврака за 0.6! За 3000 лв ти го правя така, ужас!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юли 27, 2009 5:26 pm 

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 8:06 pm
Мнения: 1082
Местоположение: София, Белово
Кола: MG ZR

Offline
NoCommenT написа:
май са по малко от 5 хиляди бате,направо ужас,ефтиното излиза скъпо понякога,ти дали мислиш,че няма да искам да го карам и на по-голямо налягане :idea:

Аз бих добавил че тези модифицирания понякога излизат и още по скъпо. пич ти толкова пари хвърли за окачване, сега и това да беше си купил едно ZR 160 направо и да не мислиш как 200 да го направиш самолет.

аз съм със 103 к.с и са ми малко, но въобще немисля да купувам разни неща и да ходя да ми ги слагат по сервизите. Я го направят добре я не, ако не го направят ще има излишни нерви. А направо си взимам нова и като година кола и като мощоност повече. Преди се бях спрял на dodge caliber към 200 и нещо к.с. но влече ме пак спортното - последно гледах mazda rx8 1,3 231 к.с.

редакция:: че ти тая кола да не мислиш да я караш още 100 години. Но ти си знаеш щом ти се хвърлят пари по старото успех с гласенето и бъдещите и нови панти

_________________
NDesing Style
my MG ZR
Моите творения в Google Play


Последна промяна ndsbg на Пон Юли 27, 2009 5:33 pm, променена общо 2 пъти

 Профил  
 
 Заглавие: .отг
МнениеПубликувано на: Вто Юли 28, 2009 12:51 am 

Регистриран на: Съб Сеп 08, 2007 9:43 pm
Мнения: 454
Местоположение: София
Кола:

Offline
Хора, имам 200-ца с двигател от 600ti, отне ми 8 месеца да го направя! Наистина върви на изрод, но си нямаш на идея с какво се захващаш! Имам и 25-ца турбо, сам съм я правил, кара се на 0.8, проблема и е само че нито може да тръгне, нито да спре!За тази работа, която съм свършил, в сервиза ще ги направите милионери! Успехи


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юли 28, 2009 11:23 am 

Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 7:30 am
Мнения: 94
Кола:

Offline
ndsbg , за окачването на мг зр 160 и ровър с жълти аморисьори и черврни пружини мога да ти кажа , че разликата е огромна , точно вчера един в една автокъща ми обесняваше , че на мг-то му ( 160 ) , което продава с 17" 205/45 не опира и като си мушнах ръката между калника и гумата - 5 пръста , после на моята едва 3 влизат ( а моята е на окачване - ровър 200 ) , така че не знам кво им сваляте звезди на ти мг-та толкова фабрични били перфектно .... дрън дрън , имат по-добри черти от ровъра , но все пак ... , пък и на колегата щом му е мерак да се занимава и 100000 лева може да даде , то така всеки човек ще почне да говори , купил си кола за 5 хиляди налял по нея още 3-4000 и вече се почва , оо ти луд ли си за тия пари ( 8-9000 ) можете да си вземеш еди си коя и така можем да стигнем до най-новия модел на мерцедес или бмв , пък и друго си е по-скромна кола да я направиш бонбон и мг-то да изглежда като трабант пред него ... такаа цял ден мога да си пиша , но в крайна сметка подкрепям с две ръце Николай за проявеното желание и устременост към развитие на ровъра му .


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юли 28, 2009 12:19 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6462
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Според мен турбинирането на този мотор не е добра инвестиция :oops:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юли 28, 2009 6:48 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1943
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
Разликата в диаметъра на гумите, които си написал е точно 3,3см. :)
Твоят мотор е достатъчно натоварен и без турбо, сравнението с Хонда не знам защо го направи.
На 0.6 - 0.8 бара със сигурност ще набира стабилно, въпроса е колко време ще работи...? :?:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юли 28, 2009 9:04 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1943
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
Въображението е яка сила.
Най- големият проблем ще е в коляно-мотовилковия механизъм.
Успех с турбото ! :D


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Юли 28, 2009 9:35 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
Колегата е направо готов за конструкторското бюро на Ферари в Маринело.Ако не се лъжа Рон Денис ще го оцени! :D


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron