Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Едно въпросче ?
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 30, 2009 11:33 am 

Регистриран на: Съб Юни 02, 2007 11:15 pm
Мнения: 38
Местоположение: Панагюрище/София
Кола:

Offline
Здравйте колеги ? Имам РОВЕР 214си 16в 97год.. Някой може да го е видял в продава. Искам да попитам дали някой знае дали мога в РОВАРА да монтирам двигател от ХОНДА СИВИК В-ТЕК 170к.с.. Някой занимавал ли се е е такъв абгрейд. От друга каква кола мога да си сложа двигател ? Иначе причината да я продавам е че искам нещо по мощно :D

Благодаря предварително навсички !


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Сеп 30, 2009 11:34 am 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6462
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Няма нищо невъзможно, друг е върпоса дали си струва и колко ще е трудно.

Хонда мотора няма нищо общо с този на ровър-а :oops:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Окт 04, 2009 5:27 pm 

Регистриран на: Съб Юни 02, 2007 11:15 pm
Мнения: 38
Местоположение: Панагюрище/София
Кола:

Offline
NoCommenT написа:
хондовия мотор трудно ще сложиш,но пък 1.8 VVC 160 кончета по лесно,даже може доста промени да м у направиш,има един блок с подсилени ризи 2000куб. с него без турбо излизат 230 коня само с валове и други работи,а с турбо и нитро над 800 коня http://www.an-racing.com/bubble.html


Колега аз това съм го мислил, но до колкото съм осведомен окачването на тоя двигател е като на дизелов автомобил, а моето не е. Да кажем, че това не е главният проблем - от къде мога да си намеря такъв двигател и евентуално колко парички трябва да си приготвя за него, имаш ли на идея ?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Окт 04, 2009 10:38 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
NoCommenT написа:
хондовия мотор трудно ще сложиш,но пък 1.8 VVC 160 кончета по лесно,даже може доста промени да м у направиш,има един блок с подсилени ризи 2000куб. с него без турбо излизат 230 коня само с валове и други работи,а с турбо и нитро над 800 коня http://www.an-racing.com/bubble.html
Тук вече не се стърпях:с тези 800 коня вече прекали :idea: Че не са и 800 а над 800.С този тунинг може и на Себастиян Фетел да се изръбиш.... :D :D :D Е сега не се сърди ама явно си объркал нещо с изчисленията!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Окт 04, 2009 10:55 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
Тянка, защо така нападаш момчето? Така пише в сайта, ако някъде има грешка, то това е там. Гледай клипчетата и ще видиш резултатите от гонките. 10.23 на 400 метра не е лош резултат.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Окт 05, 2009 1:45 am 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
"Щом тъй пишат може" ама сега му изчислих данъка дето трябва да плаща и излезе 1632лв. и некакви стотинки......... :wow:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Окт 05, 2009 1:33 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 17, 2007 8:40 am
Мнения: 79
Кола:

Offline
Нали се сещате за тези 800+ коне колко пара е налято в този мотор и колко неща са останали от фабричните ;)

_________________
1999 Rover 200 1.4-16v (с нов собственик)
1996 Renault Clio 1.4 s (всекидневката)
1990 Mercedes-Benz 190E 3.0-24v турбо


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Окт 05, 2009 1:46 pm 

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 8:06 pm
Мнения: 1082
Местоположение: София, Белово
Кола: MG ZR

Offline
стоян стоянов написа:
"Щом тъй пишат може" ама сега му изчислих данъка дето трябва да плаща и излезе 1632лв. и некакви стотинки......... :wow:

какъв е този данък. :idea: тези от данъчното да не проверяват какъв тунинг (с колко к.с. ) си сложил че да ти изчисляват такъв данък на тези 800к.с.

joreto ми то такива коли вече не са ровер (или там на каквато кола са сложени тези упгрейди) а са custom car само купето(ламарината) се води на марката освен ако и то не е минало през шлайфа (тунинга)

_________________
NDesing Style
my MG ZR
Моите творения в Google Play


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Окт 05, 2009 6:24 pm 
ами то не всеки може да чете,а и не всеки разбира това което чете.там някъде пишеше за най бързата кола с предно предаване,но сигурно и това никой не го е видял,както и скороста която развива колата за това разстояние.


  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Окт 05, 2009 10:32 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
Имам само един въпрос към можещите да четат:колко километра безавариен пробег може да гарантира този ъпгрейд.Щото най-добрите в това правят един мотор за само едно състезание тоест 300-400км.??????


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 06, 2009 7:30 pm 
ами аз знам че най бързите и в същото време най издръжливи коли са на PLAYSTATION 2,3, PSP


  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Окт 06, 2009 9:36 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Струва ми се, че на ровър 75 се монтира 1.8 турбо мотор така, че от него може да се вземе нещо.

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Окт 07, 2009 9:24 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 17, 2007 8:40 am
Мнения: 79
Кола:

Offline
NoCommenT написа:
всичко е на ровер да ви кажа...


и кое точно от ровър е останало в мотора ?

AN-Racing spec forged pistons - къстам бутала
AN-Racing spec forged i beam rods - къстам биели
AN-Racing spec forged race crank - друг къстам колянов вал
uprated oil pump an spec (one off) - къстам маслена помпа

с други разпределителни валове, други инжектори и друга електроника и това са само малка част от изброените неща на сайта които са променени т.е. от ровъра е останал само блока , нали ти не си мислиш ,че сток т16 мотор на ровер ще изкара 800+ коня ??

П.П. а ето ти и сток кутията :-D
Triple plate drag clutch
special plate diff
Fully manual gearbox with up rated bearings and AN-Racing spec ratios, h-pattern
, както се вижда съсвсем "фабрични" PG1 скорост :wow:

_________________
1999 Rover 200 1.4-16v (с нов собственик)
1996 Renault Clio 1.4 s (всекидневката)
1990 Mercedes-Benz 190E 3.0-24v турбо


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Окт 07, 2009 8:17 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
Аз не съм имал предвид това за друг мотор-просто ме съмняват тези 800 коня.Малко пресилено ми се струва.Може и да греша.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Окт 08, 2009 7:27 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 17, 2007 8:40 am
Мнения: 79
Кола:

Offline
NoCommenT написа:
добре де,ами на друга кола да я направиш толко коне пак трябва кована карантия,ама исказванията бяха че все едно е монтиран двигател от друга кола,та чак и купето било "изшлайфано",от 1,8 турбо мотора изходящите колектори пасват точно


2 литра кола много трудно се прави 800+ независимо каква марка е, затова и този ровър е единствен в света (до колкото знам). Това ,че ще бутнеш кована карантия в Т16 мотор не е гаранция ,че този мотор ще изкара и държи 800+ коня, 100% има допълнителни неща които са правени по-тази кола които хората от AN-Racing не са описали и не казават т.е. пазят си know-how-a ;) ....

_________________
1999 Rover 200 1.4-16v (с нов собственик)
1996 Renault Clio 1.4 s (всекидневката)
1990 Mercedes-Benz 190E 3.0-24v турбо


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron