Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 46 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: дроселова клапа
МнениеПубликувано на: Съб Авг 07, 2010 1:17 pm 

Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 12:17 pm
Мнения: 63
Кола:

Offline
Колеги, а номенклатурния номер на пластмасовата др. клапа знаете ли, и горе долу какви пари е? Май и мойта е за сменяне, на празен ход оборотите отиват до 2500-3000 и като подам газ падат.


 Профил  
 
 Заглавие: Дроселова клапа
МнениеПубликувано на: Нед Авг 08, 2010 9:34 am 

Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 12:17 pm
Мнения: 63
Кола:

Offline
При мен положението е следното: явно дроселовата клапа си е заминала, защото при подаване на газ оборотите задържат на 2500-3000. При повторно подаване на газ се нормализират. Установихме, че като се отвори клапата и после не затваря докрай и стой отворена. Тоест, палчето, с което се подава газта, заяжда, и като се бутне с пръст, отива в изходящо положение и оборотите се нормализират. Та мисля, че може нещо самата клапа да се е деформиралаи да трябва нова. Жилото изглежда наред, чистихме клапата отвътре с бензин и така. Сега само трябва да намеря по-евтина клапа, но незнам от къде. :(


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Мар 31, 2011 12:31 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:38 pm
Мнения: 346
Местоположение: Русе
Кола:

Offline
Ако някой си търси все още клапа от MG ZR на 52мм, да ми пише. Мога да помогна и цената няма да е 109 паунда.

_________________
Изображение
Изображение НАЙ-ГОЛЕМИТЕ!!!
http://www.smashdown.net/u/georg1914


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Дроселова клапа
МнениеПубликувано на: Чет Мар 31, 2011 6:07 am 
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 8:29 pm
Мнения: 647
Местоположение: Пловдив
Кола: Ровър 400 D16B2

Offline
Londoner написа:
При мен положението е следното: явно дроселовата клапа си е заминала, защото при подаване на газ оборотите задържат на 2500-3000. При повторно подаване на газ се нормализират. Установихме, че като се отвори клапата и после не затваря докрай и стой отворена. Тоест, палчето, с което се подава газта, заяжда, и като се бутне с пръст, отива в изходящо положение и оборотите се нормализират. Та мисля, че може нещо самата клапа да се е деформиралаи да трябва нова. Жилото изглежда наред, чистихме клапата отвътре с бензин и така. Сега само трябва да намеря по-евтина клапа, но незнам от къде. :(

Колега пробваи да натиснеш силни спирачка при високи обороти и пусни педала и ако се оправи ще ти помогна.

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Апр 25, 2011 12:26 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 16, 2010 9:16 am
Мнения: 16
Местоположение: varna
Кола:

Offline
georg1914 написа:
Ако някой си търси все още клапа от MG ZR на 52мм, да ми пише. Мога да помогна и цената няма да е 109 паунда.

Виж на ЛС :!:

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Май 21, 2011 9:33 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Апр 20, 2011 9:23 am
Мнения: 14
Местоположение: Sofia
Кола:

Offline
Аз също имам проблеми с високи обороти на празен ход, при загрят двигател...Някаква ориентировъчна цена на тази метална дроселова клапа?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Ное 08, 2011 1:37 pm 

Регистриран на: Сря Апр 20, 2011 11:42 am
Мнения: 63
Кола:

Offline
Trojaneca написа:
Аз също имам проблеми с високи обороти на празен ход, при загрят двигател...Някаква ориентировъчна цена на тази метална дроселова клапа?

Това и мен ме заинтересува. Освен оборотите на 416 97 дали дава повече коне?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Ное 16, 2011 8:07 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:38 pm
Мнения: 346
Местоположение: Русе
Кола:

Offline
В комбинация със спортен филтър определено ще усетиш разлика.

_________________
Изображение
Изображение НАЙ-ГОЛЕМИТЕ!!!
http://www.smashdown.net/u/georg1914


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Дек 10, 2011 10:29 am 

Регистриран на: Сря Апр 20, 2011 11:42 am
Мнения: 63
Кола:

Offline
От 2.0 турбо двигателят дроселовата клапа нали е тази по-голямата? Другата седмица може да сложа :).


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Дек 11, 2011 8:16 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 26, 2007 7:38 pm
Мнения: 346
Местоположение: Русе
Кола:

Offline
От 2.0 турбо бензин, клапата е 56мм, а не 52, но пак става.

_________________
Изображение
Изображение НАЙ-ГОЛЕМИТЕ!!!
http://www.smashdown.net/u/georg1914


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Фев 08, 2012 1:08 am 

Регистриран на: Нед Яну 10, 2010 11:38 pm
Мнения: 145
Местоположение: софия
Кола:

Offline
Аз понеже си взех от турбо на 56 мисля, че беше и така се заглеждам по дроселите на други коли на скоро останових докато чистех дросела на лачиа дедра 2.0 8в че неиния дросел ще пасне перфектно дори и буксата е същата, а неиния стоковия е метален и е около 55/60 горе доло колкото е моя от турбо мотора.Е малко планката може би за жилото е по различна но не би било проблем да се праправи с разликата че такива дросели бол и са по 20лв :) Когато се попави времето ще пробвам да го сложа на ровера просто за тест :)

А падането на оборотите при мене го прави при задръстен въздушен филтър 8)

_________________
Rover 416SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Фев 08, 2012 5:49 pm 

Регистриран на: Пет Фев 03, 2012 2:05 pm
Мнения: 9
Кола:

Offline
Здравейте,и 52мм и 56мм клапа става.Идеята е да е метална.Пласмасовите просте се дефомират и започват да стържат.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Фев 08, 2012 9:39 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
meraklii4o написа:
Аз понеже си взех от турбо на 56 мисля, че беше и така се заглеждам по дроселите на други коли на скоро останових докато чистех дросела на лачиа дедра 2.0 8в че неиния дросел ще пасне перфектно дори и буксата е същата, а неиния стоковия е метален и е около 55/60 горе доло колкото е моя от турбо мотора.Е малко планката може би за жилото е по различна но не би било проблем да се праправи с разликата че такива дросели бол и са по 20лв :) Когато се попави времето ще пробвам да го сложа на ровера просто за тест :)

А падането на оборотите при мене го прави при задръстен въздушен филтър 8)

Колега като направиш теста пиши какъв е бил резултата!

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Фев 08, 2012 10:17 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 06, 2011 6:58 pm
Мнения: 66
Местоположение: Русе
Кола:

Offline
Аз си преправих една от опел на 55мм. , но да ви кажа на 1,4 103 к. му идва в повече , така че поне аз мисля да се спра на 52мм. като оптимален вариант :)


 Профил  
 
 Заглавие: здр колеги
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 28, 2012 10:21 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 21, 2011 9:25 pm
Мнения: 222
Местоположение: plovdiv
Кола: ROVER 218Vi 16V 97г

Offline
и така ,и аз се зарибих с тази дроселова клапа,та мисалта ми е (понеже човека ме пита) във кои край се мери дроселовата клапа вътрешния или външния че искам да сложа и аз една 52мм клапа ,и в началото на темата ,колегата писа че при монтаж на тази дроселова клапа и после се искало рестарт на моторчето преди да се запали ,някой знаели как става тва този рестарт


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 46 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron