Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: 620ti
МнениеПубликувано на: Съб Ное 04, 2017 2:48 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1147
Кола: 620ti

Offline
Да споделя и за моята каруца 8) Колата я взех преди 2 години в почти окаяно състояние,първото което направих е да сваля мотора за ревизия,мотора беше доста зле,като го запалиш и между блока и главата течеше като чешма :) произведена е 1995 и преди години е докарана от Франция,а тук втория собственик я съсипва донякъде,близо 2 години не беше карана,километрите мисля са реалните 292 хиляди,аз я взех на 282 хиляди и така лека полека започнах да оправям и развалям :wow:
Изображение

И така започнах с двигателя
Изображение

Изображение

Шлайфах блока които бе доста крив и за това течеше,направен бе и лек хонинг на цилиндрите,шлайф на Коляновия вал,което не бе нужно но го направих с нови лагери биелни и основни на 1ви ремонт,шлайф на главата пасваме клапани и нови гумички,само сегменти не смених,но те бяха сменяни преди мен и ми се видяха добре,та сглобих го и подкарах,веднага след паленето дочух чукане и почнах да се чудя кое кво,но почнах да я карам и вървеше доста добре :D макар почукването,после рециклирах турбото че гореше масло,радиатора протече и него смених с нов и доста други работи,по едно време установих че чукането е от разпределителните валове защото имаха лек луфт но се оказа че не е от там и така 10хил км с чукане си я карах всеки ден на газ понеже имаше и газов инжекцион :wow:

Изображение

Изображение

щях да счупя скоростите понеже мислех че се слага 10в40 масло само че то се слага на кутията без блокаж,после видях в аутодата че е с 75в 80 и така до към април тая година пак го разглобих понеже светна лампата че няма налягане на масло,а си бях намерил вече друга глава със здрави валове да я сменям,но светна лампата за маслото и реших да взема цялата кола която взех за 600 лева 820 без турбо с обратен волан,за 2 часа остана без двигател и квото може да се дообере и замина за желязо,ами предлагаха само главата тука за по 400 500 лева :wow: имаше и оригинален радио касетофон ровер :D и така се започна наново,оказа се че от старата глава от валовете са падали ситни стружки и са прецакали маслената помпа и рециклираното турбо,та прехвърлих от мотора без турбо дето взех за части Коляновия вал с нови лагери ,главата и маслената помпа,дори и ползвах блока че моя имаше големи язви по цилиндрите,та падна голямо разпробиване на болтовете за картера и планката за тампона и така пак го сглобих с надеждата че няма да чука нищо

Изображение

Но като го запалих пак се почна същото чукане,шах и мат :wow: и последва ново отваряне на мотора и на Марчо колата докато правих по същото време се заиграх с буталата и като го клатех видях луфт в буталния болт и вече след 2 години и ми стана ясно от къде идваше чукането,та Ванката от София ми сподели да ползвам буталата от мотора без турбо и ми изпрати подложка 4мм за разреждане на мотора че ще гръмне набързо :)


Изображение

Изображение

Вместо да рециклираната пак старото турбо взех китаичето гт2871 но нещо не надува и Тея дни ще се разбере кво му е
Бая по голямо от старото,на 1 бар може да удари 300коня :wow:
Изображение

И така сглобих наново и чудо няма чукане няма нищо(да чукна на дърво)


Изображение

За сега чакам да видя кво ще стане с турбото и ще направя някое клипче

Това са плоските бутала,само че ги преместих в жълтия блок че тоя червения има язви по цилиндрите
Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


Последна промяна NoCommenT на Вто Ное 07, 2017 9:38 pm, променена общо 1 път

 Профил  
 
 Заглавие: Re: 620ti
МнениеПубликувано на: Нед Ное 05, 2017 8:21 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 01, 2013 12:39 pm
Мнения: 155
Местоположение: Горна Оряховица
Кола: Ровер 200 Т16

Offline
Най накрая и ти да пуснеш тема за твоята кола, евала Ники става брутална и сега като оправят турбото ще върви още по добре според мен. Аз нямам търпение да иде лятото и да подкарвам моята и живот и здраве другата година да се видим на събор.

_________________
РОВЕР КЛУБ БЪЛГАРИЯ


 Профил  
 
 Заглавие: Re: 620ti
МнениеПубликувано на: Вто Ное 07, 2017 2:20 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2007 3:08 pm
Мнения: 1520
Местоположение: София
Кола: Rover 75 CDTi - 2003

Offline
Серията 600 винаги ми е правила и прави впечатление на пътя, много се радвам, че доработваш такава кола и не се отказваш от нея. Поднасям моите адмирации.

_________________
Double DIN мулти-медийна система с GPS
Поставен "КРУИЗ КОНТРОЛ"
Постовена електрическа щора
Поставена печка + дистанционно палене
Нови дървени апликации на таблото от истински фурнир
Дървен волан
12V изход в багажника
Дюзи за предното стъкло с подгряване
Сменен ел.мотор охлаждане
Почистен EGR клапан
Сменен филтър картерни газове
Тампони на пр.носачи от polyurethane
IsoFix за детско столче
Пуснати дневни светлини
Резистор gold 100W
Нови задни пружини
Самоотварящ се багажник


 Профил  
 
 Заглавие: Re: 620ti
МнениеПубликувано на: Вто Ное 07, 2017 9:26 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1147
Кола: 620ti

Offline
Перфектна семейна кола е според мен,стабилна е и вози меко,карал съм и дизел и с 2.0 Хонда мотор и ми се струва че возят още по меко а моето е малко по твърдо и в завоите си е стабилна доста и спирачките са по добри от другите,само с задните апарати има проблем с ръчната,рециклирах си ги с нови гумички но самия механизъм беше ръждясал много а за него няма ремонтен комплект,раздвижих го но понякога единия апарат не се връща и колелото затяга и не я ползвам много ръчната,поне я взех със чисто нови накладки и дискове отзад,за отпред ми даде нови двоина вентилирани дискове и като изтъркан старите ще ги сменям иначе и отпред боядисах апаратите в червено и си смених спирачната течност с нова,и лагерите отпред нещо почнаха да вият та май ще ги сменям с дисковете че си е голяма игра смяната на дисковете,страхотно са ги измислили :wow: другото което ме вбеси бяха помпите на съединителя,първо пробвах с ремонтни комплекти гумички но нищо не става и взех чисто нови,горната е сравнително евтина 35 лева но на itn то за тва е такава цената,но долната беше 110 по спомен на ferodo,добре че ползвам и отстъпка та за двете да съм дал 90 :D другото което е че е сменян предния прозорец защото е бил пукнат и е сменен с друг но втора употреба и ся пак се сцепи в края,и е залепен много некадърно и отгорна страна ми тече като вали,ще трябва и него да сменям,и с термостата имах проблеми миналата зима омрях от студ,понеже термостата беше вътре в маркуча и ми дадоха някъв заместител на оригиналния но и с него пак ми държеше 60 градуса и парно никво чак си мислех че е от клапите вътре та бях тръгнал да свалям таблото но пък от осмака за части взех другото термостатно тяло и цялата стоика с хидравличната помпа компресора на климатика и динамото което седи по навън за да стане термостатно тяло и с чисто нов термостат кове 90 градуса и има парно добро сега,сложил съм си датчик за перката на 92 да тръгва и на 87 да спира,по натам ще слагам старт стоп бутон,че след 3 месеца седяне естествено искаше кода за имобилайзера а оригиналното дистанционно го няма и ми махнаха имобилайзера и сега си пали а преди гасненето веднага,и паленето от ключа спря както и централното та си сложих реле с бутон можех и от ключа да го направя но с бутон по ми харесва,та видях такава система с бутон и с чип за по голяма сигурност,но тя ще е по натам,за сега толкова,имам и други идеи ще споделям и тях с времето,иначе вчера си сложих пак китаиското туржо,момчето дето го разглоби каза че нямало аксиален луфт перката и като загрее и затяга и е пилил лагера че да нагласи лек луфт и вчера я пробвах надува стигна до 0.6 но след 3000 оборота чак тогава се развърта, ще е натегна още малко до 1 бар поне 8)

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


Последна промяна NoCommenT на Сря Ное 08, 2017 8:40 pm, променена общо 1 път

 Профил  
 
 Заглавие: Re: 620ti
МнениеПубликувано на: Вто Ное 07, 2017 10:32 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 01, 2013 12:39 pm
Мнения: 155
Местоположение: Горна Оряховица
Кола: Ровер 200 Т16

Offline
Значи Ники скоро да очакваме клип от твоята кола, щом турбото вече е наред

_________________
РОВЕР КЛУБ БЪЛГАРИЯ


 Профил  
 
 Заглавие: Re: 620ti
МнениеПубликувано на: Нед Дек 10, 2017 4:39 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1147
Кола: 620ti

Offline
Вчера взех оригинални 17ки,от 820 vitesse,старите и те беха такива но 16ки и едната миналата зима я изкривих в един бордюр и за нищо не ставаше за тва ще ги дам старите за алумин да си върна някои лев поне :D а имах и 4 нови 17ки тъкмо да ги използвам,а и с 17ките е доста по добре според мен,купил съм и бензин помпа mostplus 340литра час но нея през седмицата та да видим дали ще удари 1.2 бара,ся като мине 4000 оборота и почне да дига над 0.6 и почва да гърми от бедна смес дано стане работата с новата помпа
Иска си снижаване малко,та или ще резна пружините или ще търся спортни,стават и от акорд 5 генерация,за ся толкова че много и се насъбра,преди няколко дена смених и предния прозорец че беше спукан,преди да я купя пак е сменян с друг от моргата но не са били почистили добре и са спукали и новия,и течеше от горния край като валеше,имам двоино вентилирани дискове,по натам и тях ще слагам със нови лагери че почнаха да вият бая,амортисьорите и те са за смяна но всичко с времето си,може и една боя на пролет :D

Изображение


Изображение

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: