Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Окт 18, 2007 5:48 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
А някой има ли опит с турбо бензин на метан.Как стоят нещата там

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Ное 03, 2007 7:22 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
А аз имам въпрос.За метана не знам но имам и кола на пропан и знам че при газта има по висока температура на изгаряне - оттам по висока темп. в главата а това не е много здравословно за Роувърите както повечето от нас знаем а тези които не знаят да не дава Господ да научават.Та какви са ви впечетленията?За икономията ясно-спор няма.Ама думата ми е за хроничната болест на Роувър както се беше изразил колега в друга тема.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Ное 03, 2007 8:17 pm 

Регистриран на: Сря Юни 13, 2007 10:41 pm
Мнения: 692
Местоположение: Варна/София
Кола:

Offline
стоян стоянов написа:
А аз имам въпрос.За метана не знам но имам и кола на пропан и знам че при газта има по висока температура на изгаряне - оттам по висока темп. в главата а това не е много здравословно за Роувърите както повечето от нас знаем а тези които не знаят да не дава Господ да научават.Та какви са ви впечетленията?За икономията ясно-спор няма.Ама думата ми е за хроничната болест на Роувър както се беше изразил колега в друга тема.


то не само за главите на ровърите, за всички глави не е готино да се пържат. :) Освен ако не са заводкси газови...

totko написа:
А някой има ли опит с турбо бензин на метан.Как стоят нещата там


извинявай, но ако някой направи такова нещо трябва да е много глупав!!! :shk: :wac: :non: :thu: ,направо :hos: ...

_________________
RWD,турбо, 300 коня, шпер диф - made in japan


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 06, 2007 9:51 am 
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 5:17 pm
Мнения: 91
Местоположение: София
Кола:

Offline
packata написа:
Аз съм с 3 общо са ако не се лъжа 92литра, някъде около 14-15 килограма събират.


Аз съм с 90 литрова бутилка и събира малко повече от 15 кила :) но като цяло от метана съм много доволен нищо че е малко тромава :) packata ти колко километра градско минаваш с едно зареждане?

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 06, 2007 2:14 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
Цитат:
извинявай, но ако някой направи такова нещо трябва да е много глупав!!! ,направо ...

Бе то хубаво е глупав ама защо какъв е точно проблема.Инетересно ми е просто иначе вече тотално се отказах от метан.Нещо не си струва ако не е на бакшишувска кола.

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Фев 06, 2008 7:52 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1941
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
Относно по високата температура на изгаряне на газ-горивна смес, проблема не отива към самата глава, а към по голямо топлинно натоварване на клапаните и техните легла. От там по голямо износване, вкопаване и т.н.
В заводските двигатели за същото гориво този проблем е отстранен със друг материал за клапан и легло, но главата мисля че няма разлика като материал и изпълнение. Четох наскоро, че Рено и Пежо правили такива мотори, които работят само на газово гориво, като разлика имало само във фазата при подаване на газта - течна или газообразна.

totko написа:
А някой има ли опит с турбо бензин на метан.Как стоят нещата там

Категорично не стоят нещата.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 10, 2008 10:14 am 
Истински потребител
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 27, 2007 11:22 pm
Мнения: 430
Местоположение: София
Кола:

Offline
Има изпарители за пропан бутан които са приложими и за турбо версиите. Защо да няма и метанови редуктори които да са приложими при турбо моторите? В краина сметка и двете работят на един и сьщ принцип с разликата че при метана е по голямо налягането(200 Атмосф) и се редуцира в по голяма степен.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 10, 2008 6:56 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1941
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
Не казвам, че няма турбомотори с метанови уредби, но автомобила освен че става много по тежък, окачването ще е по натоварено по дупките в РБ, динамичните качества ще са едно голямо спускане и в крайна сметка дали си заслужава да сложиш на колата такава АГУ.

Ако искаш разхода за гориво да ти намалее просто сменяш колата и продаваш турбо-резачката.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 10, 2008 9:15 pm 
Истински потребител
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 27, 2007 11:22 pm
Мнения: 430
Местоположение: София
Кола:

Offline
ха ха много си прав Себулба :D


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Фев 18, 2008 10:42 am 
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 16, 2007 11:51 pm
Мнения: 175
Местоположение: Барселона
Кола:

Offline
Аз си предпочитам Дизела, и пожелавам на всеки да може да си позволи да се вози на бензин или дизел без да се притеснява за джоба си! :bg:

_________________
Fiat Panda


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 19, 2008 7:32 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1941
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
jorometala написа:
за да върви колата както трябва на метан както и на пропан-бутан трябва да се сложи т.н. аванс процесор тогава разлика м/у бензин и метан/пропан-бутан почти няма. този процесор измества ъгъла на запалване на цилиндрите заради различното октаново число на пропан-бутана и метана и следователно по бавното му изгаряне.


Не си напълно сигурен в написаното, нали ?

Хондовите двигатели са направени да работят с по агресивни аванси, т.е. ECU - то променя ъгъла на запалване в по голям диапазон.
Аз например съм с класическа АГУ без аванс процесор и двигателя работи във всички режими без проблем.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 19, 2008 11:49 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1941
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
За управление ъгъла на запалване има три индуктивни датчика.
Най голямо изменение ъгъла на запалването има до 3 000 об./с.
Приятел е измервал авансите на Хонда, от 18 до 40 градуса е изменението на ъгъла.
/ Това са негови думи, не гарантирам за сигурност /

Според теб защо при мен няма проблем при работа на пропан - бутан без аванс процесор ?


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: