Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Метан (+) и (-)
МнениеПубликувано на: Сря Мар 28, 2007 4:31 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
В дир форумите са разгледали доста обстойно този въпрос! Ето линк към дискусията:

цък


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 07, 2007 4:41 pm 

Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 3:28 pm
Мнения: 93
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Аз бих се радвал хора, ако има хора, които карат Rover-ите си на метан да кажат по няколко думи, как се отразява метана на колите им. Създават ли им те някакви проблеми причинени от метановата уредба и ако имат проблеми какви са те?
Да почерпим информация от извора: "Що е то метан и има ли почва при Rover" :?: ;)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 07, 2007 4:46 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
С какво Rover е по-различен от другите коли та да няма? Да не е сувалка?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 07, 2007 5:03 pm 

Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 3:28 pm
Мнения: 93
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Това последното е в кръга на шегата :) , бих искал просто колегите да споделят част от личния си опит за Rover на метан


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 07, 2007 5:25 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
С инжекцион няма да имаш проблеми, но не си мисли, че вървежа ще остане както на бензин(както казват повечето газиоли). Най-малкото сложи килата на бутилките ...
Също така е мн. важно да не ти я монтира някой "майстор".


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 07, 2007 6:02 pm 

Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 3:28 pm
Мнения: 93
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Имаш ли представа какви са цените на метановите инжекциони? :?:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 07, 2007 6:09 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
1000-1500 лв е всичко май, не съм сигурен. Ако няма да мога да карам кола на бензин въобще няма да си зимам такава. С метан/газ не искам да се занимавам, затова не съм се интересувал. От брат ми съм чувал, че са г/д такива цените.

http://www.cecoiliev.com/agu.html


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 07, 2007 9:15 pm 

Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 11:45 am
Мнения: 189
Кола:

Offline
Преди 9-10 месеца цената беше 1800 лв без бутилката. Бутилка от 70-80л (достатъчна за близо 200 и нещо километра) струваще 1000 лв.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2007 11:00 pm 

Регистриран на: Пет Апр 27, 2007 4:45 pm
Мнения: 60
Местоположение: София
Кола:

Offline
Аз карам на метан, колата(Rover 414 103hp) си беше с монтирана уредба в Италия-обикновенна. плюсове и минуси:
1. в София разхода ми е около 6лв на 100км, падал ми е до 4.5лв
Извънградско с мойто каране което е 140км/ч 160км/ч ми дава около 5 лв. на 100км.
2.багажника ти се губи все пак аз съм с 3 бутилки и половината багажник го няма но се прежалвам пък и сме 3ма човека вкъщи и ако има нужда се товари задната седалка :P
3.бутилките си тежат спор по въпроса няма около 100 кила са си обикновените, има олекотени но те са доста цифра.
Проблемите до момента които съм имал заради метана.
-веднага след като се купи колата се закара в дару и нещо ми объркаха свещите и от там гърмежи, след смяната им и след настройка при метанаджия(10лв) досега подобе проблем не е имало , това за около 13 000км.
-понякога явно самия превключвател забива и иска да запали колата на метан и тя не иска, но след разцъкване на копчето и изчакване всичко се оправя, но това се случва рядко и не мисля че е нещо страшно.
Не мога да отрека че на бензин колата върви повече, но като се сетя че на бензин ще плащам около 3 пъти повече и вече ми е все толкоз.
Цените: само бутилките обикновените вървят около 12лв/литър, всеки сам ще сметне че това е 1200лв за 100 литра бутилка.
Самата уредба ще да е около 6-700 лева най простата инжекционните са на 1000 лева.
Метанстанции има вече доста така че почти не е проблем да заредиш, а и все пак можеш и да бензин да караш докато стигнеш толкова ще се прежали човек. До морето в едната посока ми излиза около 20лв-по малко от това да отида с рейса.
Общо взето моя извод е: излиза доста скъпо да се сложи и ако колата не се кара много интензивно уредбата ще се избие за доста време. Ако колата не беше на метан надали щях тепърва да слагам защото си идва дебело. Перфектния вариант кола с монтирана вече метанова уредба.
Горе долу по мои много груби сметки спестените ми пари за 1 година са около 1000лв. А и другото е че ако ми се ходи някаде няма да се чудя да дам ли сега 20лева за бензин че да стигна.
Да щях да забравя мойте бутилки са 92литра(това са около 14-15кг метан което си е 14-15лв в пари)общо. В София се минават около 220-240км в зависимост от карането трафик и т.н. Извънградско аз лично сам минавал 290км и заредих , а на баща ми са му стигнали за 350км. и е свършила газта.
Ако някой има питания да казва!
Поздрави!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 11, 2007 12:45 pm 

Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 3:28 pm
Мнения: 93
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
Аз имам въпрос относно смукателните колектори, след гърмежите за които ти спомена имал ли си някакви проблеми с тях (колекторите са пластмасови всепак)? Живо се интересувам от това дали има проблеми със смукателните колектори при обикновен метан. Защото в момента се двуумя между обикновен метан или газов инжекцион. Ще съм ти благодарен, ако дадеш малко инфо по въпроса. Как е реализиран обикновенния метан, имали някаква защита за смукателния колектор след монтажа на метана? Доколкото знам тези колектори са доста скъпи, а при обикновен метан има доста голям риск да се повредят.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 11, 2007 1:52 pm 

Регистриран на: Пет Апр 27, 2007 4:45 pm
Мнения: 60
Местоположение: София
Кола:

Offline
Да знаех че нещо ще забравя. Към въпроса ти- на самите колектори има клапи, които да предотвратят прецакването на колектора. На 3 от тях имам най-вероятно са преценила че ще са достатъчни. Имам и една клапа на кутията на въздушния филтър. Всъщност като има гърмеж тази(тези) клапи се отварят за да се предотврати спукването на самия колектор. А и оттогава проблеми не съм имал. Ако нещо още се сещаш питай ако мога ще ти отговоря.
Поздрави!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 11, 2007 1:54 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Хубаво е да знаеш, че тези клапи не гарантират нищо на 100 %.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Май 11, 2007 7:37 pm 

Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 3:28 pm
Мнения: 93
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
packata би ли могъл да ми кажеш, като човек с опит в карането на метан, мощността на колата ужасяващо много ли пада или е поносимо?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 15, 2007 11:17 am 

Регистриран на: Пет Апр 27, 2007 4:45 pm
Мнения: 60
Местоположение: София
Кола:

Offline
porostorm написа:
Хубаво е да знаеш, че тези клапи не гарантират нищо на 100 %.

Много добре го знам, все пак аз я карам тая кола, а пък пари за инжекцион нямам!
Мощността си пада няма какво да лъжа и да обяснявам тъпотии но лично на мене ми е достатъчно ако исках мощна кола щях да си карам някое турбо и въобще нямаше да мисля за газове. Лично за мен целта ( евтино придвижване) оправдава средствата( спад на мощността и някаква опасност за двигателя) но след още 20 000км дет се вика ще избия и колата така че. А наистина с колко пада мощността мога да го обясня така пътя за Обзор на бензин го катеря на една предавка по висока от на Метан.
Поздрави!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 15, 2007 11:26 am 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Добре де, не ми се карай, не го казвах на тебе.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: