Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Rover 620 sdi/ti, излекувайте най-накрая този хлабав лост !
МнениеПубликувано на: Пет Окт 22, 2010 10:08 pm 

Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 9:18 pm
Мнения: 274
Кола:

Offline
Здравейте, наскоро направих тази модификация на моя 600 и реших да споделя.
Всички знаем колко неприятно може да бьде превключването на скоростите на 600 дизел. Хлабав лост, който постоянно вибрира и дрьнчи. Виновникьт за това са пластмасовите втулки при скоростната кутия, а сьщо и изтьнелия с времето болт, както и разширената дупка. Та вместо човек да си губи времето и да прави разбитите втулки на струг и т.н, това нещо накрая заедно с втулките се отрязва от трьбата и на негово място се заварява метално каре от кормилна колонка


Изображение
Изображение


След това скобата се стяга около металния лост, който излиза от скоростната кутия като по този начин се елиминира луфта породен от изтьнелия болт минаващ през доста по-широката дупка.

Изображение
Изображение

След като сте стегнали здраво скобата при скоростната кутия, веднага ще усетите колко стегнато и директно и сьщевременно леко се движи лоста сега. Няма го вече ужасния луфт, а скоростите влизат както трябва. Цялата операция не отнема много време, но си трябва канал. Колегите от mg-rover forums, откьдето научих за това нещо, масово си правят така колите и са много доволни. Даже изобретателят на преправянето, който трябва да призная е Господ на тема 600, продава целия модифициран прьт в ebay uk за 70 GBP, но трябва да му вьрнете вашия стар.
Пак повтарям, това се отнася само за дизел и за турбо бензин, при Хондите тези неща ги няма. Ако имате вьпроси питайте, аз вече 3 месеца карам така и е удоволствие да превключваш.
Като заключение искам да добавя че модификацията си заслужава всяка минута отделено време, а и най-вече няма да стигнете дотук един ден :

Изображение

Снимките са взети от mg-rover.org forums


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Окт 22, 2010 10:35 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6459
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Като за начало колега, напиши от какво е кормилния прът с каретата.
Браво, много добра тема


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Окт 23, 2010 8:51 am 

Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 9:18 pm
Мнения: 274
Кола:

Offline
Най-добре става от Rover Maestro, защото най-малко трябва да се преправя, както се вижда на пьрвата снимка. Но ако не може да намерите, става и от друго. Лично аз използвах от Honda Accord, който е идентичен с Rover 600 - втората снимка. Става сьщо толкова добре. Би трябвало да става и от друго, защото тези карета са сходни.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Мар 02, 2011 9:02 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1143
Кола: 620ti

Offline
Изображение

a тази е от форд фиеста и ка, и става без заварявания :D

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Rover 620 sdi/ti, излекувайте най-накрая този хлабав лос
МнениеПубликувано на: Чет Юли 26, 2018 4:52 pm 

Регистриран на: Съб Яну 19, 2013 4:52 pm
Мнения: 26
Местоположение: Varna
Кола:

Offline
Здравейте. Темата е доста стара, но да споделя и аз. И аз имах същия проблем и като решение си монтирах каре от кормилна колона на Форд . Обаче какъв бе резултата, появи се силно ръмжене от мотора. Резонанс накакъв, при всякакви обороти и скорости на мотора и колата. Просто вътре в купето се усеща много осезаемо работата на двигателя. Отдавам го на твърдата връзка на това ново каре. Старото е било все пак с някакви тампони. Какво мислете Колеги?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Rover 620 sdi/ti, излекувайте най-накрая този хлабав лос
МнениеПубликувано на: Чет Авг 02, 2018 8:33 pm 

Регистриран на: Пон Яну 05, 2009 9:18 pm
Мнения: 274
Кола:

Offline
Ами аз пуснах тази тема навремето, защото ми беше писнало скоростния лост да ми е като лъжица в супа. Да, има известен резонанс, съгласен съм, при около 2000 оборота на пета скорост има леко жужене. Мъчих всякак, но не изчезва. Все пак това е твърда връзка, а моторът е дизел. Предполагам че при бензиновите го няма това нещо. Накрая свикнах и карам така 8 години без никакви проблеми. Другият вариант е нови втулки. Има го в ebay целия комплект за около 30 паунда.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: