Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Здравейте всички! Пресен собственик на Rover 400
МнениеПубликувано на: Чет Фев 04, 2010 8:42 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 03, 2010 9:16 pm
Мнения: 2
Местоположение: София
Кола:

Offline
Сърдечен привет на всички от форума!
Аз съм отец Георги и съм православен свещеник.

Преди седмица се разтърсихме за кола, с която да заменя голфа-абитурент. Така се сдобих с Ровър, макар съветите да бяха в полза на японските марки.
Предварителното "изваждане", покрай смяната на консумативи и захабени части е придружено с доста преживявания и тръпки.

Дали мога да разчитам на съвети и помощ, които ще са ми нужни, около комплектовката и подръжката на колата?

На талона пише Rover 420D, а на задния капак - 400. Има турбо, но се оказа, че няма интеркулер. Вчера за малко да сменя радиатора, заедно с липсващия термостат, защото подведох монтьора, че му водя кола 105к.с. TDI (Не ми се смейте, моля!) Просто се доверих на джамбазите, които бяха написали обявата за продажба наизуст.

Ще ми помогнете ли да установя, какво изобщо съм купил?! (Ейии, вече се изразявам като англичанин, едва ли не8) )

Купих термостат от ул. Симеон за трийсетина лева, защото на старо ми поискаха 150. Сигурно е ментак, но дано тръгне и издържи, докато се съвзема финансово. Трябва да сменям ремъци, маншони, десен преден подкалник, да се оправя съединителя...

Ще се радвам на информация, къде да търся читави части, защото вчера се почуствах като безпомощна жертва на световен заговор.

Бъдете духовно и телесно здрави!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 04, 2010 9:28 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
Здравей и добре дошъл!Поздравления за добрия избор!Относно колата ,щом не е с кулер значи не е 105 к.с. ,а е 86к.с.Но най добре пусни VIN-a в тази тема:
http://roverclub-bg.com/forum/viewtopic ... sc&start=0

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 04, 2010 10:03 am 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6467
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Здравей и добре дошъл. Честита покупка, дано да те кара дълго време безпроблемно и безаварийно.

Колегата горе ти е казал, какво значи че нямаш кулер. Също добре те е посъветвал да оставиш VIN номера на колата в темата /номера на рамата - пише го в талона/. Избора ти е отличен, по-малкото коне ще ти донесат много по-малък данък в общината. Щом отзад пише 400 значи, че колата е след 97-ма година, но за по-точна информация остави VIN-а.

За подкалника - разгледай раздел Купува/Продава, има доста 4-ки на части.


Успех!


п.п.: Нов оригинален термостат в Дару Кар:
Цитат:
Номенклатурен номер : PEM101020
Описание : ТЕРМОСТАТ- ПОНИЖЕНО НАЛЯГАНЕ
Ед.цена (с ДДС) : 41.92 GBP
Има наличнос
Тези, които ти търсят 150 лв за 2-ра употреба се подиграват направо ;)


 Профил  
 
 Заглавие: Кола
МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2010 9:32 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 8:17 pm
Мнения: 151
Местоположение: Ловеч
Кола:

Offline
Честито и много безаварийни.Ако имаш някакви проблеми каквито и да са казвай за това сме тук.Ако можеш качи снимка на двигателя да ти кажем какъв ти е мотора!Оносно подкалника аз преди две седмици го сменях.В автоморгата при Бойко има всичко,аз го взех за 20 лв.Маншона е хубаво да го смениш по навреме особенно сега в мокрото време за да не ти се наложи да сменяш каре след това!Струва 15 лв.оригинален от Ровър.Моя съвет е да си смениш и двата!Иначе не си сбъркал определено в избора!Колата е надеждна и за разлика от К-серията с здрава гарнитура.Както ми каза Бойко когато говорих с него -"само без масло не я оставяй" и няма да имаш проблеми.А и щом продача не знае двигателя какъв е побързай с смяната на консумативите защото е нормално да ти каже че колата е обслужена.Имаш за смяна два ангренажа и две ролки ако не ме лъже паметта.С работата в нормален сервиз не би трябвало да ти излезе по вече от 450лв.,зависи и водната помпа в какво състояние е.Обърни внимание и на пистовия ремък защото паразитната му ролка е малко слабо място,има една втулка която се чупи и къса ремъка.

_________________
Добър майстор...ама пияница,хубава жена ама... курва!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 12:40 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 03, 2010 9:16 pm
Мнения: 2
Местоположение: София
Кола:

Offline
Благодаря ви!
В края на краищата, докато търсех един маркуч си взех и термостат на старо (за двайсетачка), а ментакът ми остана за спомен.
Така че, досега смених:
масло;
горивен и въздушен филтри;
основен ангренажен ремък пплюс паразитната ролка;
ремък на алтернатора и климатика;
термостат с един маркуч - тройник;
подгряващи свещи;
акумолатора;
маншоните на външните карета;
малък семеринг на коляновия вал;
антифриз

За напролет оставих едно свирене, което се предполага, че е от съединителя, който е и с твърде висок педал.
Заради липсващия подкалник ми се обледенява около резервоарчето за течността на чистачките. Налага се, да не давам да ме изпреварват в кишата 8)
Иначе, колата се държи добре на пътя, вкл. и в тоя сняг.

Благодаря ви отново, Божието благословение да е над вас!


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: