Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юли 04, 2007 8:24 am 

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 11:32 pm
Мнения: 121
Местоположение: София
Кола:

Offline
simeon написа:
между другото търся глава да дизел420
след 96г.
Виж тук: http://head-service.com/
Хората правят чудеса.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Юли 04, 2007 10:09 am 
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 26, 2007 10:00 am
Мнения: 427
Местоположение: United Kingdom
Кола:

Offline
Честито :P лек и безавариен път с новата ти кола :!: :!: :!:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Авг 09, 2007 2:13 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 28, 2007 6:12 am
Мнения: 419
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
simeon написа:
карам такси
дизел 420
сменил съм гарнитура на главата вече 4 пъти
има слабо място
внимавай
преди път проверявай водата
ак губи значи имаш проблем
датчика на перката не е на главата
а на една представка към главата
от там се получава така че не винаги знаеш дали има вода
и понякога когато на датчика ти покаже че колата е загряла вече е прекалено късно
но аз сега ще сменям глава
така че не се отяайвай винаги има решение
важнто е да караме колите които другите немогат да си позволят
нали пичове!!!!!

между другото търся глава да дизел420
след 96г.
Хммм..... не знаех за този дефект :o на нашите двигатели.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Авг 09, 2007 10:22 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 04, 2007 12:14 am
Мнения: 45
Местоположение: Габрово
Кола:

Offline
мерси за идеите но си намерих глава за 400 лв. и отново съм на пътя
купих си и резервни помпа и дюзи за 300лв.
сега като се замисля само турбо си нямам за всеки случай
но много ми се иска да си сложа кулер много ме гризе идеята за 105 кончета


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Авг 09, 2007 11:53 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 28, 2007 6:12 am
Мнения: 419
Местоположение: Пловдив
Кола:

Offline
simeon написа:
мерси за идеите но си намерих глава за 400 лв. и отново съм на пътя
купих си и резервни помпа и дюзи за 300лв.
сега като се замисля само турбо си нямам за всеки случай
но много ми се иска да си сложа кулер много ме гризе идеята за 105 кончета
И мене много ме гложди тоя кулер. Разбра ли колко ще струва да се сложи на такъв мотор като нашите? То само така можем да си качим мускули май.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Rover 400 disel
МнениеПубликувано на: Сря Юни 19, 2013 12:14 pm 

Регистриран на: Пон Мар 07, 2011 4:49 pm
Мнения: 4
Кола:

Offline
Имам Ровър 420тди-105 кс.Имам проблем с включване на перката за охлаждане.Никога не съм я чул да включи.Когато ползвам климатика перките се включват нормално и работят.Така се безпокоя,че ще прегрея двигателя.Смених термостата за температура за нашия район,но искам и перката да се включва без климатик и да ми охлажда двигателя.Моля помогнете ми-мисля,че е датчик,но не .знам къде се намира.Моля ви за малко информация.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Rover 400 disel
МнениеПубликувано на: Сря Юни 19, 2013 12:24 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6465
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Аз карам 600 дизел и перката съм я чувал 1 или 2 пъти, това не значи че двигателя прегрява ;)
Според теб, тук ли е правилното място да задаваш въпроси от този тип?


 Профил  
 
 Заглавие: Благодаря колега,но искам да съм сигурен и къде е правилното
МнениеПубликувано на: Сря Юни 19, 2013 12:50 pm 

Регистриран на: Пон Мар 07, 2011 4:49 pm
Мнения: 4
Кола:

Offline
Що се касае до автомобила Ровър420 ТДИ-105 кс + турбо и интерколер-много съм доволен.Удобна возия,достатъчно мощен за преодоляване на всякаква денивилация на 5 предавка и най-важното много икономичен.Резервоара ми е 55л и с него многократно съм изминавал растоянието КЖ-СФ и обратно по два пъти.Разхода ми за тези грубо 1000км е 4,5-5л на 100км,затова се грижа да е наред,защото и той ми се отплаща подобаващо.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Rover 400 disel
МнениеПубликувано на: Сря Юни 19, 2013 1:16 pm 

Регистриран на: Пон Мар 07, 2011 4:49 pm
Мнения: 4
Кола:

Offline
Колега казвате,че датчика за перката не се намира на главата,а на някаква преставка,къде по-точно?


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron