Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Ное 15, 2009 6:53 pm 

Регистриран на: Чет Фев 28, 2008 1:18 pm
Мнения: 105
Кола:

Offline
NoCommenT написа:
20 Nm,после 180+180 градуса,между стяганията чакаш по 20 минути,после никво донатягане,ако стегнеш повече се криви главата

При това положение краиното усилие на стягане е около 6,5-7кг.Питам дали ако се донатегне с още 1кг.примерно ще нма проблем,дали някой е правил това.Само неразбрах защо трябва да се чака между стяганията.

_________________
БЪРЗАЙ БАВНО


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Яну 12, 2010 11:09 am 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 11, 2007 6:36 pm
Мнения: 339
Местоположение: Бургас
Кола:

Offline
Здравейте колеги, след близо 35 000 км. откакто взех колата със сменена гарнитура, но не знам с каква е сменяна се появи теч от нея отляво над изпускателните колектори, или както се казва "Честито", теча е май само при студен мотор, но веднага със забърсването на мократа ивица се появява друга. Двигателя работи добре, и засега нямам плаващи петна и пресечено масло. Въпросът ми е на кой сервиз в Бургас да се доверя от колегите които са сменяли, или направо да тръгвам за Варна, иначе гарнитура ще търся от Мото Пфое оригинална. :cry:

_________________
This tricycle from 1884 is the first vehicle sold with the Rover-name.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Яну 14, 2010 9:17 am 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
При мен появата на такъв теч само че отдясно над изпускателните колектори се оказа от гарн. на СМУКАТЕЛНИТЕ.Огледай хубаво под инжекцията за течове-доста трудно се гледа там-и най вече около първи цилиндър/при мен беше до четвърти/.Поради наклона на мотора се стича и отпред.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Яну 31, 2010 12:30 pm 

Регистриран на: Вто Юли 31, 2007 10:23 pm
Мнения: 65
Местоположение: Бургас
Кола:

Offline
колега главата се стяга от средата кам края .20нм след това два пати по 180 градуса .
ако правилно сам разбрал вапроса .

_________________
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Ное 09, 2011 12:02 pm 
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 11:59 am
Мнения: 2
Кола:

Offline
Някой може ли да ми каже какво производство е този комплект гарнитури и колко са качествени??? :?: :?: :?: :?:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Ное 09, 2011 10:52 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
tuzara88 написа:
Някой може ли да ми каже какво производство е този комплект гарнитури и колко са качествени??? :?: :?: :?: :?:


Ако покажеш за кой точно комплект гарнитури става дума, може и да се включи някой ...

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Ное 10, 2011 12:29 am 
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 11:59 am
Мнения: 2
Кола:

Offline
става въпрос за този коплект от eBey :!: :!:


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Съвети за смяна на гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 30, 2016 5:01 pm 

Регистриран на: Пон Яну 04, 2016 11:39 am
Мнения: 26
Кола: Rover 200 SI

Offline
здравейте пичове и пичоци виждам че много се коментира темата каква гарнитура ето аз си поръчах комплекта и ето от къде ми го изпратиха сами си преценете
Изображение

Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: Re:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 30, 2016 6:18 pm 

Регистриран на: Пон Яну 04, 2016 11:39 am
Мнения: 26
Кола: Rover 200 SI

Offline
vlado.popa написа:
колега главата се стяга от средата кам края .20нм след това два пати по 180 градуса .
ако правилно сам разбрал вапроса .



за градусите става за по лестно 4 пъти по 90 градуса


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Съвети за смяна на гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 30, 2016 10:50 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1149
Кола: 620ti

Offline
взел си старата гарнитура което не е на добре,а това го забрави 4 по 90 че ще пукнеш главата

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Съвети за смяна на гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Съб Окт 01, 2016 7:43 am 

Регистриран на: Сря Мар 18, 2015 7:53 am
Мнения: 422
Кола:

Offline
и от къде ти ги пратиха тези боклуци ?просто трябваше да си вземеш 1 многослойна гарнитура от бг и щеше да си решиш проблема.сега имаш комплект боклуци които ще изкарат много малко.главата се стяга на 3 пъти ,не на 4-5 или квото ти дойде.нали не мислиш че ще откриеш топлата вода ?


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Съвети за смяна на гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Нед Окт 02, 2016 10:31 am 

Регистриран на: Пон Яну 04, 2016 11:39 am
Мнения: 26
Кола: Rover 200 SI

Offline
nedyalkovN написа:
и от къде ти ги пратиха тези боклуци ?просто трябваше да си вземеш 1 многослойна гарнитура от бг и щеше да си решиш проблема.сега имаш комплект боклуци които ще изкарат много малко.главата се стяга на 3 пъти ,не на 4-5 или квото ти дойде.нали не мислиш че ще откриеш топлата вода ?


Колега тука сме да си помагаме! а не да обиждаме кой какво си е купил нали тъка?аз не купувам всеки ден гатнитури за глави! а купувам части за автоклиматици! и колега понеже виждам че разбираш от части! аз ще ти кажа на какво бях свидетъл в индустрялната зона на военна рампа 2-ва контейнера с амортисьори и 1 контейнер с чистачки и какво да видия мотокар сваля съндък с амортисьори и вътре 10-15 човека ги маркират с стикери на KYB,BOGE,OPTIMAL а на чистачките приготвяха кутийки VALEO
сега ми кажи кой температурен датчик да купя за да не е боклук


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Съвети за смяна на гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Нед Окт 02, 2016 6:30 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1149
Кола: 620ti

Offline
тук става дума че си купил старата гарнитура а не новата многопластова,но пък ако не сложиш ддатчик прката да тръгва на 95 градуса няма файда и от многопластовата

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Съвети за смяна на гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Пон Окт 03, 2016 6:48 am 

Регистриран на: Пон Яну 04, 2016 11:39 am
Мнения: 26
Кола: Rover 200 SI

Offline
Ето това е приказка един френд дойде с диагностиката и го каза толкова лестно не духва има причина и да датчика е повреден друго да те питам понеже видях многослоина и съпоставихги и на мойта червеното уплътнение е с по 2мм по дебело от 2-те страни немога да вържа защо


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Съвети за смяна на гарнитура на глава
МнениеПубликувано на: Сря Окт 05, 2016 7:45 am 

Регистриран на: Сря Мар 18, 2015 7:53 am
Мнения: 422
Кола:

Offline
защото това е специален еластомер който са пробвали от ровър 89г когато е пуснат този двигател.и само да кажа че не обиждам никой ,просто ти казвам какво си купил и да не го слагаш,поне гарнитурата на главата.а за датчик FACET 7.3248 или FAE 33595 ,и 2-та около 25лв.


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: