Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Апр 15, 2009 11:24 am 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Има един съфорумец, който продава и обучава дистанционни за алармите, което показва, че има апаратура дори има съфорумци ползвали услугите му така, че може би той може да препрограмира алармите да пищят да мигат но най-сигурно е някой да говори с човека по този въпрос и да сподели вместо да пише безполезни неща.

http://www.roverclub-bg.com/forum/viewt ... ght=#46445

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 16, 2009 11:00 am 

Регистриран на: Пет Мар 20, 2009 5:51 pm
Мнения: 6
Кола:

Offline
Колеги,

Точно в Армеец си правих каско -то, там не ми изпищя вратата. Говорих с ДаруКар и ми казаха, че няма как да стане при отваряне на вратата с ключ да изпищи.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 16, 2009 11:32 am 

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 8:06 pm
Мнения: 1082
Местоположение: София, Белово
Кола: MG ZR

Offline
radokata написа:
Колеги,

Точно в Армеец си правих каско -то, там не ми изпищя вратата. Говорих с ДаруКар и ми казаха, че няма как да стане при отваряне на вратата с ключ да изпищи.

Аз 2-ра година съм при Армеец. Няма проблем с алармата. те не са я и тествали патиците в офиса де. Ама щом имаш ключ и отваряш вратата значи не си крадец, значи нетрябва да "пищи" алармата.

Нещо много яко те баламосват ми се струва.

//офф
п.с. Мен този март месец си пдновявах гражданската застраховка и ми казаха щом имаш нова кола и не си навършил 26 години плащаш 25% оскъпяване на застраховката. А дават 5% отстъпка като платиш цялата гражданска застраховка веднага и 5% като имам каско при тях. незнам дали навсякаде с гражданските застраховки е така от 2009 г. ама при сметките им платих 172лв а миналата година 150-160 някаде така че за тази малка разлика не ми се проверяваше дали е така това с годините.

_________________
NDesing Style
my MG ZR
Моите творения в Google Play


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Апр 16, 2009 7:54 pm 

Регистриран на: Нед Авг 10, 2008 8:07 am
Мнения: 169
Местоположение: София
Кола:

Offline
Да напиша и аз нещичко по темата.
Съществува бюлетин на Ровър (от 95г.) за тестване на алармата и периферията и.Процедурата е следната:

Access to the self test facility is obtained as follows:-

(The following steps 2 to 4, must be completed within 2 seconds, in order to induce the ECU to enter the self test mode.)

1) The vehicle must be in disarmed mode, unlocked and with the ignition switched off.

2) Lock the driver's door using the driver's door sill button.

3) Turn the ignition ON, OFF then ON again and leave it ON.

4) Unlock the driver's door using the driver's door sill button.

Confirmation that the test mode has been successfully entered is given by the horn sounding a short beep. Once in self test mode, the volumetric sensor (if fitted) is powered up and the vehicle is in an immobilised state.

If an ECU input is then seen to become active i.e. to go from an open circuit to a short circuit (or earthed) condition, the security LED will give a short flash to indicate this.

When the system is in the self test mode, operation of the appropriate switch by moving the associated panel or linkage will instigate the test on each of the following circuits;

1. Driver's door courtesy light switch.
2. Passenger door(s) courtesy light switch.
3. Bonnet open switch.
4. Boot open switch.
5. Driver's door key barrel switch. (Not on 100 models)
6. Boot key barrel switch (Not on 100 models)
7. Driver's sill button "up" switch.
8. Driver's sill button "down" switch.

Switch tests need not be made in any particular sequence and any or all may be tested as required.

Correct operation of the circuit being tested will be denoted by the single flash of the security LED and the same circuit may be tested repeatedly if necessary.
The self test mode can be terminated at any point by switching off the ignition.

Failure of the ECU to enter the test mode will probably indicate that it is not receiving inputs from either the ignition power supply or the driver's door sill button switches.

VOLUMETRIC TEST

The test facility may also be used to check the operation of te volumetric sensor, either ultrasonic or Doppler microwave (if fitted), by performing the following;

With the system in self test mode and the remote handset previously programmed and synchronised to the vehicle being tested, press the unlock button once.
The ECU will now disregard inputs from it's associated switches, and will instead, give a confirmation flash on the security LED to indicate that the volumetric sensor has been triggered, the action of which can usually be induced by waving a hand in front of the sensor.
The self test mode can be terminated by switching off the ignition.

Сега нещо и за собствениците които имат проблем със застрахователите-принуждавате служителя(този който иска да чуе алармата Ви) да гледа внимателно и отблизо(ако успеете да го убедите да доближи ухото си-още по добре) емблемата на предната решетка.Докато той се подготвя за тишината която го очаква след демонстрацията от Вас се иска следното:свалено шофьорско стъкло,задействана аларма(изчаквате бавното мигане на диода в таблото) ,отдалечено от автомобила дистанционно с ключ(поне на 5-10 метра),поглеждате служителя в очите(запомнете ги-след малко те няма да са същите :D :D :D ),протягате ръка и отключвате вратата с пина който стърчи от тапицерията и последно-отваряте вратата.Ако не сте срамежлив-поглеждате пред автомобила и след това се оглеждате за някой в съзнание да Ви завери полицата.Ако няколко собственика послушат съвета ми то в близко бъдеще Ровър ще се застрахова и по телефона.Няма да е лошо собствениците(оплакващи се тук) на автомобили екипирани с "безшумни" аларми да направят и двата теста описани в този пост и да споделят резултати.


 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за фабрична аларма
МнениеПубликувано на: Пет Апр 17, 2009 11:59 am 

Регистриран на: Вто Мар 13, 2007 6:07 pm
Мнения: 330
Местоположение: София,Слатина
Кола:

Offline
radokata написа:
Здравейте колеги,

Вчера правих каско на новопридобитият ми Rover 200. Оказа се, че фабричната алрма не се активира. Знаете ли дали някъде, някой може да ми помогне - това, което искам е фабричната аларма да "пищи" , когато колата се отключва с ключ и се отвори вратата?

Ще ви бъда благодарна, ако може да ми помогнете и с контакти на сервиз, където извършват такива услуги.

първо какво ще рече не се активира алармата,ако мигачите са мигнали три пъти значи се е активирала.ако не са мигнали мигачите нито един път означава че някоя врата не е заключена.когато колата бъде отключена с ключ се деактивира алармата но не и имобилайзера ако има такъв.така е организирана алармата.

_________________
rover420d


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 17, 2009 3:43 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 16, 2009 9:45 pm
Мнения: 58
Местоположение: varna
Кола:

Offline
kaci написа:
Да напиша и аз нещичко по темата.
Съществува бюлетин на Ровър (от 95г.) за тестване на алармата и периферията и.Процедурата е следната:

Access to the self test facility is obtained as follows:-

(The following steps 2 to 4, must be completed within 2 seconds, in order to induce the ECU to enter the self test mode.)

1) The vehicle must be in disarmed mode, unlocked and with the ignition switched off.

2) Lock the driver's door using the driver's door sill button.

3) Turn the ignition ON, OFF then ON again and leave it ON.

4) Unlock the driver's door using the driver's door sill button.

Confirmation that the test mode has been successfully entered is given by the horn sounding a short beep. Once in self test mode, the volumetric sensor (if fitted) is powered up and the vehicle is in an immobilised state.

If an ECU input is then seen to become active i.e. to go from an open circuit to a short circuit (or earthed) condition, the security LED will give a short flash to indicate this.

When the system is in the self test mode, operation of the appropriate switch by moving the associated panel or linkage will instigate the test on each of the following circuits;

1. Driver's door courtesy light switch.
2. Passenger door(s) courtesy light switch.
3. Bonnet open switch.
4. Boot open switch.
5. Driver's door key barrel switch. (Not on 100 models)
6. Boot key barrel switch (Not on 100 models)
7. Driver's sill button "up" switch.
8. Driver's sill button "down" switch.

Switch tests need not be made in any particular sequence and any or all may be tested as required.

Correct operation of the circuit being tested will be denoted by the single flash of the security LED and the same circuit may be tested repeatedly if necessary.
The self test mode can be terminated at any point by switching off the ignition.

Failure of the ECU to enter the test mode will probably indicate that it is not receiving inputs from either the ignition power supply or the driver's door sill button switches.

VOLUMETRIC TEST

The test facility may also be used to check the operation of te volumetric sensor, either ultrasonic or Doppler microwave (if fitted), by performing the following;

With the system in self test mode and the remote handset previously programmed and synchronised to the vehicle being tested, press the unlock button once.
The ECU will now disregard inputs from it's associated switches, and will instead, give a confirmation flash on the security LED to indicate that the volumetric sensor has been triggered, the action of which can usually be induced by waving a hand in front of the sensor.
The self test mode can be terminated by switching off the ignition.

Сега нещо и за собствениците които имат проблем със застрахователите-принуждавате служителя(този който иска да чуе алармата Ви) да гледа внимателно и отблизо(ако успеете да го убедите да доближи ухото си-още по добре) емблемата на предната решетка.Докато той се подготвя за тишината която го очаква след демонстрацията от Вас се иска следното:свалено шофьорско стъкло,задействана аларма(изчаквате бавното мигане на диода в таблото) ,отдалечено от автомобила дистанционно с ключ(поне на 5-10 метра),поглеждате служителя в очите(запомнете ги-след малко те няма да са същите :D :D :D ),протягате ръка и отключвате вратата с пина който стърчи от тапицерията и последно-отваряте вратата.Ако не сте срамежлив-поглеждате пред автомобила и след това се оглеждате за някой в съзнание да Ви завери полицата.Ако няколко собственика послушат съвета ми то в близко бъдеще Ровър ще се застрахова и по телефона.Няма да е лошо собствениците(оплакващи се тук) на автомобили екипирани с "безшумни" аларми да направят и двата теста описани в този пост и да споделят резултати.


Които не разбира английски как да си направи теста :cry:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Апр 17, 2009 5:07 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Достъп до 'режим самодиагностика' се осигурява както следва:

(Следващите стъпки от 2 до 4 трябва да се изпълнят в интервал до 2 секунди с цел да се включи ЕКМ (Електронен Контролен Модул) в режим самодиагностика)

1) Автомобилът трябва да е в неактивиран/нормален режим, отключен с изключен контакт/запалване,
2) Заключете шофьорската врата чрез бутона за заключване/отключване на самата врата,
3) Включете запалването (ключа на контакт да светнат лампите на таблото), след това изключете запалването, след това включете запалването отново и го оставете включено,
4) Отключете шофьорската врата чрез бутона за отключване/заключване на самата врата,

За подтвърждение, че 'режим самодиагностика' е активиран успешно, се чува късо бибкане на клаксона. При активиран 'режим самодиагностика' обемния датчик (ако е монтиран такъв) е активиран и автомобила е обездвижен.
Ако ЕКМ получи входен сигнал поради преминаване на отворена верига в затворена или замасена верига, светодиодчето на таблото ще сигнализира това с късо мигване.
Когато системата е в 'режим самодиагностика', задействането на отделен микроключ чрез задействане на съответния елемент ще активира проверка на следните вериги:
1)Микроключ на шофьорската врата за плафона (чрез отваряне и затваряне на вратата),
2)Микролючове на останалите врати за плафона(чрез отваряне и затваряне на вратите),
3)Микроключ за отворен капак на моторния отсек(чрез отваряне на капака)
4)Микроключ за отворен капак на бакажния отсек(чрез отваряне на капака)
5)Микроключ на патронника/ключалката на шофьорската врата(не се отнася за ровър 100),
6)Микроключ на патронника/ключалката на капака на багажния отсек(не се отнася за ровър 100)
7)Микроключ за 'горно' положение на бутона за отключване/заключване на шофьорската врата,
8 )Микроключ за 'долно' положение на бутона за отключване/заключване на шофьорската врата,
Теста на микроключовете не трябва да се извършва в определена последователност и може да се извърши на част от тях, които е необходимо или на всички.
Коректната работа на всяка тествана верига ще се сигнализира от единично мигване на светодиодчето на арматурното табло и всяка верига може да бъде тествана повторно ако е необходимо.
Режима самодиагностика може да бъде изключен/прекъснат по всяко време чрез изключване на запалването/контакта.
Невъзможността да се активира 'режим самодиагностика' на ЕКМ най-вероятно се дължи на липсата на захранване при включване на запалването или входен сигнал от бутона за отключване/заключване на шофьорската врата.

Тест на обемна защита

Теста може да се използва за проверка работата на обемния датчик независимо дали е ултразвуков или Доплеро-вълнов (ако е монтиран такъв), чрез извършване на следното:
При активиран 'режим самодиагностика' на автомобила и програмирано и синхронизирано със съответния автомобил 'дистанционно управление', натиснете веднъж бутона за отключване (на дистанционното).
ЕКМ ще игнорира сигналите от отделните микроключове и ще сигнализира включването на обемния датчик с мигване на светодиода на арматурното табло като задействането му може да се установи чрез движение на ръка пред него.(движението на ръка пред сензора предполагам ще се регистрира от премигването на светодиода на арматурното табло)
Режима самодиагностика може да бъде изключен/прекратен чрез изключване на запалването/контакта.
п.п.Приемат се всякакви корекции на превода.

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Юли 25, 2009 8:35 pm 

Регистриран на: Пон Авг 06, 2007 9:42 pm
Мнения: 83
Кола:

Offline
Алармата трябва да пищи, ако е заключена с дистанционното и отключиш багажника с ключ и го отвориш, или ако отключиш вратата с ключа не трябва да може да се стартира двигателя/имобилайзера си действа/. Що се отняся до звука - зацапани контакти на "бибитката". При Ровър са две - едната е само за алармата. И двете са отпред вляво /пред шофьора/ около фара за мъгла. Достига се до тях след сваляне на предната броня.


 Профил  
 
 Заглавие: Въпрос за фабрична аларма
МнениеПубликувано на: Сря Май 06, 2015 6:06 pm 

Регистриран на: Вто Май 05, 2015 8:45 am
Мнения: 5
Кола:

Offline
Клапата служи за задържане на газове.много хора твардът че е полезна но масово клапата Или я блокират или махат. При мен ефвкта без нея е в ниските мотора го няма но в високите се развинтва повече


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron