Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Фев 23, 2008 6:18 pm 
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 12, 2007 9:01 pm
Мнения: 113
Местоположение: Габрово
Кола:

Offline
Здравейте хора!
Отдавна не съм пипсал, ама като чета ми изниква един интересен въпрос и много моля да ми дадете разумно обяснение:
ВИЕ ЧУВАЛИ ЛИ СТЕ НЯКОГА СЛЕД КАТО ЧОВЕК СИ КУПИ НОВА КОЛА ДА МУ КАЖАТ ЧЕ СЛЕД n НА БРОЙ КМ ДА ОТИВА БЪРЗО В СЕРВИЗА ДА МУ ДОНАТЕГНАТ БОЛТОВЕТЕ НА ГЛАВАТА????? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Фев 23, 2008 6:21 pm 
Аватар

Регистриран на: Пет Май 11, 2007 6:36 pm
Мнения: 339
Местоположение: Бургас
Кола:

Offline
Antifen написа:
Някой с по-добър английски от моя би ли превел какво пише в оградения с червено текст на последната снимка пратена от Comand3r.Изобщо не е ясно от къде е тази инструкция и за какъв модел автомобил се отнася.Според мен това е стандартна инструкция поставяна в опаковката на всяка гарнитура за глава и изобщо не касае конкретен модел.Подозирам даже, че има и логическа грешка в него.
За да не си говори сам Sonyk, бих му отговорил, че когато има пластична деформация, която според мен не се получава в пружина а в локум, няма възстановителна сила и къде се намира след донатягането на болтовете зависи къде е бил преди това.Освен това кои еластични и пластични деформации се има предвид: на главата или на болтовете й.Аз лично съм виждал разтегнати/провлачили болтове на глава на к-серия мотор, които може би са се получили от претатягане или от многократна употреба.

Превод не претендиращ за професионализъм по молба на Антифен:
"Никога не поставяйте същата гарнитура на главата! Не използвайте никакви уплътнители или херметици! Важно е да бъдат сменени и болтовете на главата. Нанесете тънък слой масло по резбата на болтовете и под главата и под главата им. Затегнете болтовете според реда и системата описани в приложената таблица. Винаги когато е необходимо дозатягане, разхлабете болтовете използвайки последния упоменат момент на затягане и ред. Правете това след 1000 до 1500 км."

_________________
This tricycle from 1884 is the first vehicle sold with the Rover-name.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Фев 23, 2008 11:55 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
Teddy:
Първо, когато една НОВА кола се сглобява, мотора и се тества на стенд преди да се монтира в коша. И второ, новата кола знаеш, че има пробег за разработване и 2 или 3 задължителни технически прегледи след определен пробег. Няма да се учудя, ако на тези прегледи правят и такива неща :)

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 24, 2008 2:03 am 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Comand3r, на втората картинка в графата 'RETIGHTENING' пише 'NO', което според мен означава, че не е необходимо допълнително донатягане на болтовете.Ако е необходимо точно в тази графа щеше да е описано подробно как.Графата 'explanation' означава легенда на използваните символи и означения.Единственото нещо, което ми прави впечатление е, че след 20Нм вместо два пъти по 180' се натяга 4 пъти по 90', което сумарно пак е 360' и означава, че натегнатостта на болтовете на края е същата просто се стягат на 5 етапа вместо на 3 което допринаса за по-плавно и равномерно лягане на главата и натоварване на болтовете й, което е по-добре.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Мар 15, 2008 6:20 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
Ха така ;) Тук проблема е поставен вече на научна основа!А да ги видим ония с германските дъргели кога ще им се случи до наваксат пропуснатото в училище или университета по металознание????Много многоооо предимства има Ровъра!!!! :D :D :D :D


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Юли 31, 2008 1:43 pm 

Регистриран на: Сря Сеп 19, 2007 11:44 pm
Мнения: 76
Местоположение: Пазарджик
Кола:

Offline
колеги а някой може ли да каже как стои въпроса с д16а8 мотора, според мен тои трябва да се донатяга тъй като гарнитурата му е клингиритова или там каквато беше


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Окт 15, 2008 11:56 pm 

Регистриран на: Нед Ное 11, 2007 11:25 am
Мнения: 24
Кола:

Offline
пренатягането извън 20нм 180р 180, ще доведе до "свачкване" на металната гарнитура


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Окт 16, 2008 9:40 am 
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 12:43 pm
Мнения: 517
Местоположение: София
Кола:

Offline
User6707 написа:
пренатягането извън 20нм 180р 180, ще доведе до "свачкване" на металната гарнитура


Мога да само предполагам какво е "свачкване", но човека пита не за К16, а за двигател Honda.

_________________
Ледът се пука, господа съдебни заседатели!
Rover 414i, 16V, 103hp

Изображение


 Профил  
 
 Заглавие: .отг
МнениеПубликувано на: Нед Дек 20, 2009 10:49 am 

Регистриран на: Съб Сеп 08, 2007 9:43 pm
Мнения: 454
Местоположение: София
Кола:

Offline
Аман, аман! Сериозно ли водите дискусии на тази тема, леле! Донатягане на главата, леле, хората са изписали тонове литература, с всяка гарнитура дават схема! Донатяганета на главата аз лично съм го срещал при някои дизели, и при някои бензинови бавареца, но дори и при тях, не се изминават тези ???1500км, а работят 25 мин, и след това се донатягат! АМАН ОТ ПСЕВДО МАЙСТОРИ, БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ТЯХ! Антифен е прав, този път съм съгласен с него, схемата на всеки бензинов ровър, КА серията е тази-20Nm+180+180 градуса, с малък интервал м/у градусите!Като информация, аз лично съм имал три ровъра, всичките Ка серия, винаги аз съм ги правил, единият е турбиниран, другият е TI серията! И добавка съм направил поне още десет, без рекламация досега!


 Профил  
 
 Заглавие: смяна гарнитура
МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2012 9:48 pm 

Регистриран на: Чет Дек 13, 2012 9:36 pm
Мнения: 10
Кола:

Offline
здравейте нов съм във форума на скоро се сдобих с ровър 45 1.4 но го взех с издухана гарнитура с пресечено масло по нещата които прочетох тук реших да му сложа клингеритова гарнитура поръчах си я тук във Варна от 2мм армиран клингерит облечен с медна ламарина мисълта ми е как и на колко се стяга тази гарнитура и трябва ли и след колко ако трябва да се притяга


 Профил  
 
 Заглавие: смяна гарнитура
МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2012 9:49 pm 

Регистриран на: Чет Дек 13, 2012 9:36 pm
Мнения: 10
Кола:

Offline
здравейте нов съм във форума на скоро се сдобих с ровър 45 1.4 но го взех с издухана гарнитура с пресечено масло по нещата които прочетох тук реших да му сложа клингеритова гарнитура поръчах си я тук във Варна от 2мм армиран клингерит облечен с медна ламарина мисълта ми е как и на колко се стяга тази гарнитура и трябва ли и след колко ако трябва да се притяга


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Дек 13, 2012 11:20 pm 
Просто Antifen
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 21, 2007 9:34 am
Мнения: 885
Кола:

Offline
Едва ли някой може да ти каже колко и как да стегнеш въпросната гарнитура.
Според мен си купи от 'МотоПфое-Варна' гарнитура за Фрийлендър 1.8 К-серия мотор и я стегни както пише по книгите и все повече писатели в този форум.

_________________
'Хюстън, имаме проблем!'


 Профил  
 
 Заглавие: клингеритова гарнитура
МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2012 7:16 pm 

Регистриран на: Чет Дек 13, 2012 9:36 pm
Мнения: 10
Кола:

Offline
днес сложих клингеритовата гарнитура но малко надува стегнахме я на 8 кг. и майстора каза че болтовете ще се скъсат ако натягаме още някой знае ли на колко килограма ще издържат болтовете защото на мен ми се струва че 8кг са малко


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2012 8:24 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1151
Кола: 620ti

Offline
най вероятно сте пукнали главата с тея баш майсторски техники и клингиритови гарнитури :D главата се пука при стягане повече от 20нм+180гр.+180гр.

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Дек 14, 2012 9:04 pm 

Регистриран на: Чет Дек 13, 2012 9:36 pm
Мнения: 10
Кола:

Offline
А тези 2о нм и 2пъти по 180 градуса на общо на колко килограма се равнява


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron