Rover Club Bulgaria
http://roverclub-bg.com/forum/

болната тема за гарнитурите
http://roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=1520
Страница 1 от 8

Автор:  dancho50 [ Пет Окт 19, 2007 8:11 pm ]
Заглавие:  болната тема за гарнитурите

Във форума съм от около година и половина (тогава си взех Роувъра) от Италия с главно И.До тогава не се бях интересувал от проблемите сварзани с модела.Но след разглеждане из форума и мнението на разни разбирачи от сорта на "роувър такава кола няма и т.н. започнах да се замислям за избора си.За уточнение преди сам си взимал коли само от Германия,предпоследната от Австрия но както и да е.Пукал сам и глави ,сменял сам и гарнитури.За една година на Роувъра само 3-4 пъти масло и филтри,няма проблеми.Август в жегите и в задръстванията по центъра 2 пъти ми изхвърли водата и никакви проблеми,няма надуване ,няма мешане на масло и антифриз,та моя съвет е по малко им се шашкаите не колите де,те трябва да ни робуват ,не ние на тях,ае лека и без авариина на всеки

Автор:  BobbyA [ Пет Окт 19, 2007 11:16 pm ]
Заглавие: 

Ако ти изхвърля водата в задръстване и жега провери си
датчика на за перката кога и дали включва и термостата

Автор:  RaGaZzI [ Съб Окт 20, 2007 3:19 pm ]
Заглавие: 

Можеш също да погледнеш и капачката на разшерителния съд ;) Успех

Автор:  c0mmand3r [ Съб Окт 20, 2007 5:00 pm ]
Заглавие:  Re: болната тема за гарнитурите

dancho50 написа:
...та моя съвет е по малко им се шашкаите не колите де,те трябва да ни робуват ,не ние на тях,ае лека и безавариина на всеки


Мисля ,че посланието на поуста на колегата е съвсем друго ,а не че има конкретен проблем с колата 8)

Автор:  stefaka89 [ Пет Яну 25, 2008 2:41 am ]
Заглавие: 

значи аз един път съм сменял гарнитура оба4е вчера като карах....карам от скоро само да отбележа и още не сам свикнал добре с колата и карам на малко по високи обороти от нормалното!та към въпроса ми вчера я качих на един бордюр бая висок и я остъргах отдолу.какви последици може да има това ? и другото което е колата ми загрява6е цяла вечер и не знам има ли и нещо по сериозно!излизаше и пара от капака като спирах дефакто от двигателя......!моля ви помагайте!дано да си вкарвам само параной !мерси предварително !

Автор:  jenevus [ Пет Яну 25, 2008 9:59 am ]
Заглавие: 

stefaka89 написа:
...та към въпроса ми вчера я качих на един бордюр бая висок и я остъргах отдолу.какви последици може да има това ?

Това не е много по темата, а и не пишеш точно къде си я "остъргал" - отпред, отзад, средата, ляво дясно. А и да обясниш точно едва ли някой ще може да даде смислено предположение. Най-добре я разгледай и сам ще разбереш.

stefaka89 написа:
...и другото което е колата ми загряваше цяла вечер и не знам има ли и нещо по сериозно!излизаше и пара от капака като спирах дефакто от двигателя......!моля ви помагайте!дано да си вкарвам само параной(?) !мерси предварително !

За съжаление ако от мотора излиза пара това във всички случаи значи, че има нещо което не е наред. Най-лекия вариант, за който се сещам е спукан маркуч, но ако продължаваш да я караш така ремонта ще е сериозен (доста!)! Така, че - майстор, преглед, поправка и пак караш.

Автор:  silver [ Пет Яну 25, 2008 12:44 pm ]
Заглавие: 

stefaka89 написа:
значи аз един път съм сменял гарнитура оба4е вчера като карах....карам от скоро само да отбележа и още не сам свикнал добре с колата и карам на малко по високи обороти от нормалното!та към въпроса ми вчера я качих на един бордюр бая висок и я остъргах отдолу.какви последици може да има това ? и другото което е колата ми загрява6е цяла вечер и не знам има ли и нещо по сериозно!излизаше и пара от капака като спирах дефакто от двигателя......!моля ви помагайте!дано да си вкарвам само параной !мерси предварително !


щом ти загрява колата, значи имаш проблем, а щом имаш проблем, трябва да го разбереш какъв е.така по форума няма да стане, закарай я на майстор за 3-4 часа да ти каже какво да правиш, да не направиш някоя беля :x

Автор:  Chefo [ Пет Яну 25, 2008 6:13 pm ]
Заглавие: 

Съгласен, не съм чул досега на някого да са му оправили колата "по телефона". Без да отиде на доктор, няма да стане.
silver, какво стана с твоята машинка. Може да си казала, но съм пропуснал - взе ли я вече, как е ...

Автор:  stefaka89 [ Пет Яну 25, 2008 8:20 pm ]
Заглавие: 

направих каквото ми казахте така или ина4е тряя6е да я закарам на "доктор" та се оказа 4е от някаде изти4ал антифриза и тва и бил проблема ! :) което е добре аз мислих 4е пак е свър6ила гарнитурата !!! а да ви питам от каде може да изти4а тоз антифриз в смисал някаде отдолу на колата ли е 4е по тия дупки дето ги има по на6те пъти6та се 4удя може ли да е от дупка....станала тая работа!

Автор:  flyer [ Пон Яну 28, 2008 12:06 pm ]
Заглавие: 

От гарнитурата на смукателните колектори.

Автор:  mitkovimpela [ Вто Апр 01, 2008 4:14 pm ]
Заглавие: 

Да кажа и Аз колеги смених гарнитурата, затова не можах да отида в Обзор излезе ми 320лв. части и труд стана супер вървежа и са промени.Значи главата се изкривява затова подава гарнитурата просто така са ги направили понеже е много натоварен двг обаче за разлика от авера който кара голф не сменям комутатори, амортисьори,водни помпи и термостати и др разни опели-мопели.

Автор:  jenevus [ Вто Апр 01, 2008 4:26 pm ]
Заглавие: 

mitkovimpela написа:
...Значи главата се изкривява затова подава гарнитурата просто така са ги направили понеже е много натоварен двг ...

Ама по първоаприлски са ти го обяснили :) ! Двигателя направен, така че да му се криви главата :) ! Това не го казвай никъде и на никой. Прегледай по форума и ще прочетеш това-онова за гарнитурата, причините и още нещо...

Автор:  sebulba [ Вто Апр 01, 2008 6:06 pm ]
Заглавие:  Re: болната тема за гарнитурите

c0mmand3r написа:
dancho50 написа:
...та моя съвет е по малко им се шашкаите не колите де,те трябва да ни робуват ,не ние на тях,ае лека и безавариина на всеки


Мисля ,че посланието на поуста на колегата е съвсем друго ,а не че има конкретен проблем с колата 8)


Автомобилите са вещи, като всички други. Това дали са по скъпи или евтини вещите според мен не е от голямо значение, важното е да върши работата, за която е направена.
Има коли, които не се изкарват да подишат въздух и няма как да се счупят. Няма вечни машини, както и всичко останало. Ако не се повреждаха вещите, нямаше да има форуми... ;)

П.П. За гарнитурите и главите е писано и пак ще се пише.

Автор:  zagalo [ Вто Апр 08, 2008 11:20 am ]
Заглавие: 

Моя случай е следния, смених си целия мотор без да пипам нищо по него освен ремъци и ролка, всичко беше ок, но в един слънчев ден ми вдигна яко градуси и парното спря да духа топло, отдадох го на не добро обезвъздушаване, спрях обезвъздуших я и се кротна колицата, но на следващия ден парното започна да духа топло само когато съм в обороти, на място си духа почти студено, рекох си нещо се е запушило сигурно, не му обърнах сериозно внимание.И така около месец, и по-миналата седмица се засилвам към Пловдив и на около 40км преди града стрелката на температурата за секунди скокна до червеното, изключих от скорост и тя загасна, направо ми идеше да се гръмна.Спрях паля отново работи, температурата взе да слиза, застана си нормално и след около минутка айде пак нагоре и това започна да го прави през около минута ту нагоре ту надолу, пищисах се и от там в първия сервиз в Пловдив да видят какво е, в крайна сметка се оказа издухала гарнитура.Една седмица в Пловдив ремонт, равносметката 235лв за работа плюс 175лв масло, антифриз, шлайф глава, снимка на главата или каквото е там. та 410, Но си сложих от хубавата гарнитурка, смених и повдигачите не че на старите нещо им имаше, но новичкото си е ново.

Автор:  dido [ Чет Май 22, 2008 4:59 pm ]
Заглавие: 

еи а има ли някои който да не е сменял гарнитура а :D

Страница 1 от 8 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/