Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 113 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Апр 11, 2009 2:52 pm 

Регистриран на: Съб Яну 17, 2009 4:15 pm
Мнения: 35
Кола:

Offline
еи а има ли някои който да не е сменял гарнитура а маи няма такъв човек ама аз вече я смених и пак ми прави някакви чакмаци незнам вече как во да сменям маи цялата кола ще трябва да сменя за да не се главоболя :cry: :cry: :cry:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Апр 11, 2009 3:11 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6465
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Online
няма такъв, ти си първия


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 11, 2010 3:39 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
За да не отварям нова тема тука да пиша.
Пуши от няколко месеца бяло отзад дори и загряла,губи антифриз и днеска видях че маслото е кафяво с некво бяло по щеката.Мотора ми е 1.4 16клапана.От тва дет четох стана ми ясно че гарнитурата е издухала.Притеснява ме защо духа газове от щеката на маслото.Може ли да е от мястото където гарнитурата е издухала?
Също намерих си гарнитура MLS Reinc,май така се пише,и болтове за главата 10бр.Казаха ми че ако е първо отваряне на мотора можело да не ги сменям(много ме съмнява да първо отваряне).
Така към тези части знам че трябва да добавя гарнитура на капака на клапаните,гумички за клапаните,масло за промивка,ново масло за мотора и антифриз.Ще съм много благодарен ако дадете мнения за по-горните въпроси,части които съм пропуснал и някакви други препоръки за които не съм се сетил.Благодаря предварително.

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Фев 11, 2010 10:58 pm 

Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 10:23 am
Мнения: 688
Кола:

Offline
Значи и гарнитури смукателни и изпускателни колектори но най-важното е да направиш тест на главата за пукнатини и задължителен шлайф на челото на главата.


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 12, 2010 9:16 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
Тест няма да правя,но ще се шлайфа задължително

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 12, 2010 9:26 am 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
totko написа:
Тест няма да правя,но ще се шлайфа задължително

Незнам каква е причината да не правиш,но рискуваш пак да отваряш двигателя!

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 12, 2010 12:59 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
Така е рискувам,но казах ми че доста парички е проверката и също няма видими следи по главата,няма масло в антифриза(било признак за пукната глава) и така

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 12, 2010 1:12 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
totko написа:
Така е рискувам,но казах ми че доста парички е проверката и също няма видими следи по главата,няма масло в антифриза(било признак за пукната глава) и така


Бъра бъра, 101 чадъра ...
Ако имаш пукнатина, през която излиза антифриз навън или директно го вкарва в някоя от камерите, какво е общото с маслото? Я попитай тези "капацитети". Питай ги и как се променя профила на невидима при струден мотор микропукнатина, при нагряване на алуминия до 140-150 градуса.
Теста струва към 20-ина лева, ако не се лъжа. Да не ти пращат главата на сканиране в Англия?
Ебаси мързелите, после що сме плюели майсторите ...

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 12, 2010 2:09 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
Еми обявиха ми 40лв шлайф и към 80-90 за проверка на главата.Тва е основното поради което да се откажа.

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 12, 2010 2:14 pm 
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 14, 2008 8:02 pm
Мнения: 1295
Местоположение: Свищов/Плевен
Кола: Honda Civic MB2

Offline
totko написа:
Така е рискувам,но казах ми че доста парички е проверката и също няма видими следи по главата,няма масло в антифриза(било признак за пукната глава) и така

Колега,то ако се виждаше нямаше да се прави теста.И каква връзка има че няма масло в антифриза.Ами то и да е има пак може да не пукната главата.Главата може да е пукната и да си го изгаря антифризеца направо цилиндрите!
totko написа:
Еми обявиха ми 40лв шлайф и към 80-90 за проверка на главата.Тва е основното поради което да се откажа.

Цената за шлайфа е нормална,ама за теста мисля че два или три пъти завишена! :?:

_________________
Карай шифиоре,карай си колата,само гледай да си не счупиш главата...
Изображение


Последна промяна jorko82 на Пет Фев 12, 2010 2:19 pm, променена общо 1 път

 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 12, 2010 2:15 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1150
Кола: 620ti

Offline
еба*си и изедниците,срещу 50лв ми я провериха и шлайфаха в Пловдив

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Фев 12, 2010 2:56 pm 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
Ше споделя след два три дена каране ше я бъде ли или не.

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 14, 2010 9:41 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 3:02 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Кола:

Offline
След два дена каране мога да кажа че няма проблеми засега.Мотора си работи добре,следя си маслото и антифриза за всеки случай.
Ще напиша какво съм сменил с цени ако някой му потрябва такава информация,като уточнявам цените са ефтини защо ползвам големи отстъпки но горе долу са такива:
Гарнитура MLC Reinc-50лв
Гумички на клапани- забраих цената некаде 30лв
Семеринги на рапр.валове-24лв.
Шлайфане и пароструйк на главата-50лв.
Отделно масло за промивка,ново масло,маслен филтър и смених и другите косумативи че им беше време(ангр.ремък,другите ремъци,ролки,водна помпа)

_________________
Rover 214SI


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 14, 2010 11:03 am 
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2007 6:53 pm
Мнения: 1150
Кола: 620ti

Offline
ако можеш,купи си един уред отделен за температурата на водата и гледай кво става,кога ти се включва перката ако изобщо се включи,може би към 120' и дори повече,после си прави изводите от кво изгаря гарнитурата

_________________
Cant nothing hold me down im going to touch the sky!!!!
Rover, for the first time was inspired by the motorbike engines. The first award winning was K-Series. The long-bolt design and the lightweight construction spanned everything form a 1.1. litre four pot to a 2.5 litre V6!!!!


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Нед Фев 14, 2010 3:57 pm 
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 10:09 pm
Мнения: 3206
Местоположение: Варна
Кола: Codename: Theta

Offline
totko написа:
След два дена каране мога да кажа че няма проблеми засега.Мотора си работи добре,следя си маслото и антифриза за всеки случай.
Ще напиша какво съм сменил с цени ако някой му потрябва такава информация,като уточнявам цените са ефтини защо ползвам големи отстъпки но горе долу са такива:
Гарнитура MLC Reinc-50лв
Гумички на клапани- забраих цената некаде 30лв
Семеринги на рапр.валове-24лв.
Шлайфане и пароструйк на главата-50лв.
Отделно масло за промивка,ново масло,маслен филтър и смених и другите косумативи че им беше време(ангр.ремък,другите ремъци,ролки,водна помпа)


Колега, надали ще ти хареса това, което ще ти кажа, но ... гарнитурата ти вероятно не е MLS. Да си хаберлия просто.

_________________
Trans penem mihi est et ultima


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 113 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: