Здравей Гост ( Влез | Регистрация )

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 113 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Юни 02, 2008 10:11 pm 
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 12:56 pm
Мнения: 6468
Местоположение: София
Кола: Rover 600

Offline
Antifen, ако искаш да ти възложа на теб задачата да реорганизираш и подредиш хилядите теми :) Сигурен съм, че ще си съгласен.

Просто не става всичко с едно щракване на пръстите...


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 18, 2008 4:22 pm 

Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 10:09 am
Мнения: 131
Местоположение: Велико Търново
Кола:

Offline
Нека и аз да се оплача (както често правя). След изгарянето на част от нещата под капака все пак колата беше оправена.Днес поех за София, като на главния път си карах културно със 110-130, на магистралата се поотпуснах, веднъж вдигнах 200 ('щото е Ровър "200"), а в другото време 120-140..Малко не по темата,но държа да отбележа, че даде приличен разход от около 7 - 7,4 като включим и 20тина км градско в София..Навръщане обаче подавам си и колата върви нормално, обаче забелязах, че температурата много бързо се покачва като отиде между средата и максимума..Отбих се в Ябланица да поогледам ситуацията.. Антифриза на дъното.. Купих си червен антифриз (досега карах със син, а след ремонта с вода) и напълних казанчето до максимума, тръгвам и кво да видя - температурата пак яко се покачва като карам със 100.. Спрях отворих капака и казанчето направо вреше вътре, мяташе антифриза, не можах да видя точно от къде защото беше облято цялото.. Като маркуча излизащ от казанчето връщайки антифриз и въздух издаваше гаден звук (нещо като препукване,пръщене..), маркучите бяха твърдички.. Долях си водичка и продължих към Търново, карайки бавно с 80-100. При тази скорост температурата беше в средата, тоест беше добре.На места подавах повечко газ за да видя ще се качи ли стрелката на температурата, даже май попрекалих с настъпването..Прибрах се все пак усшешно.Антифриза пак на дъното, перката яко върти.. Не съм разбирач (както си личи), но от това което съм слушал ми прилича на издухана гарнитура.. Някой ако може да каже какво е според него, да пише. :shok:

_________________
I'm taking the high road going above you..


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 19, 2008 8:42 am 
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 12:43 pm
Мнения: 517
Местоположение: София
Кола:

Offline
Lucho написа:
...Не съм разбирач (както си личи), но от това което съм слушал ми прилича на издухана гарнитура.. Някой ако може да каже какво е според него, да пише. :shok:


И аз не съм разбирач, но прилича на гарнитура. Преди да я разкостиш, обаче виж сите маркучи и скоби и гарнитурата под инжекциона, щото симптомите са едни и същи.

_________________
Ледът се пука, господа съдебни заседатели!
Rover 414i, 16V, 103hp

Изображение


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 19, 2008 6:49 pm 

Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 10:09 am
Мнения: 131
Местоположение: Велико Търново
Кола:

Offline
jenevus написа:
Lucho написа:
...Не съм разбирач (както си личи), но от това което съм слушал ми прилича на издухана гарнитура.. Някой ако може да каже какво е според него, да пише. :shok:


И аз не съм разбирач, но прилича на гарнитура. Преди да я разкостиш, обаче виж сите маркучи и скоби и гарнитурата под инжекциона, щото симптомите са едни и същи.


гарнитурата под инжекциона я сменях преди 2 седмици и стана белята със запалването след ремонта.. И симптомите са различни, щото като беше тая гарнитура водата я мяташе от там около главата и колата не загряваше..Сега я мята през казанчето и я връща и колата загрява, така че много прилича на гарнитура на главата..Другото което мисля, че е възможно да е е термостата, но не разбирам, а и никой нищо не пише..

_________________
I'm taking the high road going above you..


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 19, 2008 7:04 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1943
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
Малка е вероятноста за проблем с термостата. Капачката на радиатора читава ли е ?
В смисъл, дали работи ? :?:


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 19, 2008 7:49 pm 

Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 10:09 am
Мнения: 131
Местоположение: Велико Търново
Кола:

Offline
няма никакъв проблем с капачката, затяга си идеално.. утре ще я карам да я оправят, но ми се искаше да съм по сигурен какво й е..

_________________
I'm taking the high road going above you..


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 19, 2008 8:00 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1943
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
Lucho написа:
няма никакъв проблем с капачката, затяга си идеално.. утре ще я карам да я оправят, но ми се искаше да съм по сигурен какво й е..

Капачката има клапан, който трябва да отваря на определено налягане - това питах.
Има ли парно колата ?


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 19, 2008 8:16 pm 

Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 10:09 am
Мнения: 131
Местоположение: Велико Търново
Кола:

Offline
след като и изтекоха водите не съм го пробвал,но ми се струва че гарнитурата е издухана отпреди това, а парното си работеше.сега почти съм сигурен, че си бачка..

_________________
I'm taking the high road going above you..


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 19, 2008 8:18 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1943
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
Ако е изгоряла гарнитурата - нямаш парно.... :)


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 19, 2008 8:23 pm 

Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 10:09 am
Мнения: 131
Местоположение: Велико Търново
Кола:

Offline
сигурен ли си? сега ще го проверя..Не трябва въобщеда духа, или не трябва да духа топло..

_________________
I'm taking the high road going above you..


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 19, 2008 8:59 pm 
MK3 TuneR
Аватар

Регистриран на: Чет Май 10, 2007 1:18 pm
Мнения: 774
Местоположение: Велико Търново
Кола:

Offline
Ако не духа топло работата не е добре ... Иначе когато отвори термостата явлението с "пишкането в казанчето " е напълно нормално през тънкия маркуч които влиза в разширителния съд и се наблюдава при всички читави ровъри :) Бял дим от ауспуха имаш ли ? обърни внимание на тия неща и пиши

_________________
http://www.flickr.com/photos/44354137@N07/show/


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 19, 2008 9:44 pm 
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 21, 2007 4:14 pm
Мнения: 1943
Кола: D16W5, D14A4, F18A3

Offline
Lucho написа:
сигурен ли си? сега ще го проверя..Не трябва въобщеда духа, или не трябва да духа топло..

Няма топло...., но духа. :D


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 20, 2008 12:22 am 
симптомите които описваш са типични за неотворил термостат или много въздух в системата,което пък води до предното и ефекта е този който описваш,не бързай толкова с гарнитурата,също има вероятност водната помпа да не върти водата.


  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 20, 2008 12:34 am 

Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 10:09 am
Мнения: 131
Местоположение: Велико Търново
Кола:

Offline
Парното духа топло.Относно многото въздух в системата ми звучи логично, защото бях забравил да сложа капачката на казанчето на антифриза и така карах около 5 км..За белия дим не знам, не съм забелязал, но май наистина не трябва да бързам. лошото е, че е малко кофти да се ходи пеш..

_________________
I'm taking the high road going above you..


 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Съб Окт 11, 2008 11:30 pm 

Регистриран на: Пон Авг 06, 2007 9:42 pm
Мнения: 83
Кола:

Offline
При мен се случи следното:
На връщане от София в Златна Панега температурата скочи изведнъж - почти до червения сектор. Включих парното за да избегна прегряването - когато температурата се качваше парното спираше да духа топло, когато температурата падаше - топлото ставаше горещо. Антифриз колкото искаш и малко отгоре и по едно време извря. Шумът се чува и при 100 км/ч. И оттам до Троян - около 70 км през 1-2 минути стрелката се качваше и падаше. Промих системата и смених антифриза, обезвъздуших по двата начина - с пробката на пластмасовата тръба и с отворена капачка на празен ход. Всичко беше наред първите 15 км и нещата се повториха. Маркучът на входа на радиатора пареше, на изхода долу беше студен. Масло и антифриз чисти, казанче чисто, няма течове. Сега цяла вечер си варя термостата в една тенджера - отваря и затваря като нов. Според английския форум е издухала гарнитура - металната част, която уплътнява цилиндровите втулки, т.е. вкарва изгорели газове в охладителаната система и прави въздушна възглавница някъде в охлаждането. Свещите изглеждат еднакво - вероятно при това налягане в цилиндрите не може да се познае. Ще търся накой с манометър да премерим налягането в цилиндрите и да видим. Ще сменя все пак термостата и капачката на казанчето и започвам да се подготвям психически за гарнитура на главата.
ПАК от Англия - на 25-ците има един тройник до казанчето - единият маркуч от него влиза точно там. На тоя тройник трябвало да има сачмен клапан!? / На серия 200-400 бил У-образен маркуч/. Някой да знае нещо?
Lucho - според английския форум никога не смесвай червен антифриз с друг - ставала някаква химична реакция. По добре да се долее вода и при възможност да се долее концентрат по-късно. Синият е етилен-гликол, червеният е по органично-кисела технология /organic acid technology - OAT/. При смесване на двата течността става с жълто-керемиден мътен цвят и трябва веднага да се смени.
И КОГАТО СИ ОПРАВИТЕ КОЛИТЕ ПИШЕТЕ КАК? ЗА КАРАНИЦИ ИМА ДРУГИ САЙТОВЕ! ЦЕЛТА ТУК Е ДА НАУЧИМ И СПОДЕЛИМ НЕЩО ПОЛЕЗНО!


 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 113 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron